Wat je even kwijt wil #42

En de hotdogs die zijn ook heel leuk haha

6 likes

Ja precies. Ook die pleitcursus. Ik ben er jaren terug toen ik haar nog leuk vond geweest. Was leuk hoor, maar je betaalt vooral voor haar. Heb er niet erg veel van opgestoken verder en vond het achteraf te duur. Je kan hetzelfde (of nouja, meer) leren bij een pleitvereniging waar je misschien €15 per jaar betaalt om de vereniging overeind te houden. Daar komen ook vaak zat advocaten een avondje pleittraining geven. En dan voor een flesje wijn ofzo na afloop. Ze gaat ook echt steeds meer doen, wordt steeds duurder. Ik wil ook haar richting op (geen advo) en daar ligt het werk nou eenmaal niet voor het oprapen. Super fijn voor haar dat zij er is gekomen zonder superveel extra te doen, maar ik wil dat risico niet nemen. Ik doe ook de dingen die ik leuk vind trouwens, dat scheelt ook

Volgens mij was zij echt zo’n student die dan tegen anderen zei ‘omggggg snap echt niet dat je dat allemaal gaat doen hoor!!’ Die had ik op het hbo ook best veel, daar speelt aan je cv werken veel minder. Maar ik wist toen al wat ik straks wil doen, dus was er vast mee begonnen. Diezelfde mensen die dan klagen omdat jij een relevante bijbaan neemt (terwijl ik denk laat me, ik laat jou toch ook), die mensen zijn vervolgens ook de mensen die zeiken dat jij hun droomstage hebt ingepikt

3 likes

Standaard na ikea bezoek. Of een ijsje

1 like

De enige reden waarom ik van het bestaan van deze vrouw weet is door jouw posts

7 likes

O dat is wel lastig dan.
Mag je wel naproxen? Aka aflevering feminax?
Je moet maar zo denken, nu even wat ongemak maar zometeen 5 jaar geen omkijken naar

Jij komt dadelijk thuis met 10 afwasborstels! Veel plezier :smiley:

2 likes

Ik moet zo naar school voor twee uur les.
Ik ben onderhand langer onderweg dan dat ik daar daadwerkelijk ben.

Ik kom altijd thuis met een zak IKEA balletjes :drooling_face:

2 likes

oooo ik vergeet die zo vaak!! De kip variant is ook echt lekker.

Binnenkort maar eens halen. Of ik rij na mijn les ff door. Ben toch in Amsterdam zometeen

1 like

Oo op die fiets.
Ik moet hem over iets meer dan twee jaar laten vervangen.
Tot die tijd zit het helemaal prima en heb ik nergens last van.

Waarom kan ik niet inloggen op videoland in chrome :angry:

Ben jij een oude forummer onder een nieuwe naam? Of zie ik spoken haha

10 likes

Ik dacht echt oh kan dit wel posten want dat had iedereen na 3 seconden al door dacht ik haha :ghost:

1 like

Haha ja ik had ook opeens dat :bulb: moment door deze post

1 like

Mijn vriend en ik zaten lekker op de bank wakker te worden met een kop koffie toen we de wagen die het oud papier ophaalt hoorden. We realiseerden ons tegelijkertijd dat we vergeten waren om het oud papier buiten te zetten. Daarna zijn we keihard gaan rennen en waren nog op tijd! Ben meteen wakker.

5 likes

Wejoow dringt me nu pas door haha ik dacht al wasr is die meid.

1 like

Yesss geen corona! :partying_face:

28 likes

Thanks voor je reactie (sorry, beetje laat van mij maar heb even geen tijd gehad voor forum deze week). Wat vervelend voor je vriendin, maar fijn om te lezen dat het met haar inmiddels beter gaat!

Ik ben gisteren naar de huisarts geweest en ze nam het gelukkig heel serieus. Ze heeft het doorgezet naar de neuroloog, die gaat mijn case vandaag bespreken in een overleg en dan gaan ze kijken naar welk slaapcentrum ze me het beste kunnen verwijzen en voor welk onderzoek. Ben heel blij dat ze het serieus nemen.

1 like

Hahaha omg ik dacht echt dat t complete forum dat echt allang wist :joy:

2 likes