Wat je even kwijt wil #42

Lukt bij mij ook niet, dan geeft ie de melding ‘stel je privacy voorkeuren in’. In incognito modus doet ie het wel, maar is wel irritant om steeds via daar in te loggen.

Vanochtend met mijn vriend mee opgestaan maar wil eigenlijk nog even slapen dus terug naar bed gegaan maar in de woning naast me word een nieuwe keuken geplaatst dus er is constant herrie. En dat is al sinds 7 vanochtend.

Wat fijn zeg dat ze het zo serieus oppakken! Hopelijk gaat het snel beter met slapen.

Ik had 't inderdaad gelijk door :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb weer les via teams en moet er opnieuw aan wennen. Zit de hele tijd naar mezelf te kijken.

1 like

Hahaha ja ik ben nooit zo heel erg bezig met wie wie is dus mis het meestal, maar nu viel t me heel erg op

1 like

Update: ik kan niet meer boos kijken of fronsen lol. Hoe moet ik nu nog geloofwaardig overkomen naar m’n kind als ik boos ben hahaha

3 likes

Ik was net in de sportschool en het was eindelijk een beetje rustig bij het krachtgedeelte. Maar toen kwam ronnie flex sporten en was het opeens heel druk met mensen die daar semi hard gingen sporten maar vooral kijken. Waarom ook🤷‍♀️

12 likes

Wie was je dan? Ik herken oude forumleden echt nooit aan posts, vind het maar knap als mensen dat door hebben :sweat_smile:

5 likes

@Vloeistof wat zei je: weird flex but ok?
ok slechte grap.

Klant die bedreigd me zowat aan de telefoon. Enige waar ik aan kon denken:

5 likes

Ik vind haar echt vervelend

1 like

Pfoe ik krijg net het rooster van een cursus die ik komende twee weken moet doen, is het gewoon elke dag van 9 tot 5 online college met alleen een half uurtje lunchpauze… ik wil nieeeeet

1 like

Haha ben blij dat ik niet de enige ben. Als je door die reacties op insta scrollt zie je voornamelijk mensen die haar wel helemaal leuk vinden. Verbaast me eigenlijk wel dat niemand kritiek uit op die bedragen. Ofja toen ze mensen voor een tientje wou laten bloggen wel trouwens. Ken iemand die dat voor haar doet en haar naam wordt niet eens bij zo’n blog geplaatst

Ik heb nog steeds geen idee. :tired_face:

2 likes

Succes :blush::v:

1 like

Bedankt voor alle felicitaties iedereen!! Omg ik heb het open gemaakt en damn mijn vriendinnen zijn insane! Er zat een Pat McGrath oogschaduw palette in​:scream::scream::sparkling_heart:

50 likes

Zoals je het zo casual schrijft zie je hem daar best vaak? :sweat_smile:

Wat leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Vanavond alleen thuis mer sushi. HIER HEB IK ZOLANG OPGEWACHT.

Samenwonen is alleen leuk en aardig, maar sinds Corona toch soms best zwaar.

17 likes

Ik krijg van jouw verhalen altijd zo’n stress gevoel haha.

5 likes