Wat je even kwijt wil #42

Waarom is brood zo lekker :tired_face::tired_face::tired_face:

2 likes

Hoe bedoel je?
Dat ik niet echt onder de indrukking ben omdat hij daar sportte?

1 like

Weet iemand misschien een app waarbij je foto’s in elkaar kan plakken? Ik zit al een half uur te zoeken maar tot nu toe alleen maar apps gevonden waar je foto’s kan bewerken of quotes op je foto’s kan plakken.
Ik wil een afbeelding van een keuken bewerken met een gekleurde muur en wat plantjes zodat ik kan zien hoe het er in mijn (hopelijk) nieuwe huis uit zou komen te zien :sweat_smile:

Gefeliciteerd en benieuwd naar je review!

1 like

zeg dat je corona hebt

2 likes

Dankjewel! Jaaa zal ik doen zodra ik wat verschillende looks geprobeerd heb, ben tot nu toe erg onder de indruk maar heb hem natuurlijk net.

Gewoon eerlijk zeggen dat je haar graag wilt zien maar blijven slapen niet ziet zitten. En dan iets van sorry spijt me. Eventueel kun je misschien aangeven als je dat ziet zitten, dat een nachtje op een matje prima is maar verder niet.

In elk geval niet bezwaard voelen. Je bent haar niks verplicht en nee zeggen mag altijd. Als ze door blijft drammen gewoon zeggen dat je dar niet fijn vind.

6 likes

Ik weet echt niet wat ik moet eten vanavond heb echt nergens trek in.

Woon je in Tiel toevallig? Hoorde een soortgelijk verhaal van een vriendin. Echt vervelend en ook ongepast dat fluiten gatver. Ben blij dat de meeste bouwvakkers het niet meer doen (of ik ben lelijker geworden met de jaren).

Ik ben dan altijd degene die er zes maanden later achter komt. Nu ook geen idee haha wie was je @anon44204370 ?

1 like

Ja op die manier :sweat_smile:

Zozo mijn buren hebben het goed voor elkaar, staat de afgelopen dagen opeens een dikke Tesla voor de deur

2 likes

Haha dit klinkt heel erg grappig

3 likes

Jammer dat dit op meerdere plekken gebeurt haha

Het was pas erg geweest als ze wel naar de 60 plus dame en niet naar jou hadden gefloten

2 likes

Lekker op je bed aan de wijn dus :ok_hand:

1 like

Wijn overgieten in een ander flesje en alsnog in het park opdrinken?

1 like

En om in de zon te zitten toch?

Morgen de dam tot Damloop wandelen!
Zin in!
Lekker door de duinen banjeren

2 likes