Wat je even kwijt wil #42

Iced psl is the best.

2 likes

Jongens leer deze wijze les van mij: kijk voor je als je gaat wandelen en niet naar de grond.
Ik ben vanmiddag echt volle bak tekenfilmstyle en alles met mn hoofd tegen een verkeersbord aan gelopen omdat ik niet oplette :woman_facepalming: Het ging niet heel hard ofzo maar wel langs een vrij drukke weg. Jezus wat genant was dat :sweat_smile:

29 likes

Waarom smaken veel eiwitrepen zo vies haha.

1 like

(hallo hot tip ik review eiwitsnacks op instagram mocht je nog eiwitrepen zoeken die lekker smaken)

1 like

Oh haha welke raad jij dan aan? :smiley:

En nog een wijze les vandaag: als de anwb je bijna lege accu weer heeft aangeslingerd en je een waarschuwing krijgt om DIRECT naar de garage te gaan om de accu te vervangen, ga dan ook gelijk.
Ik dacht ik ga onderweg naar de garage even boodschappen doen (???), heb de accu wel weer vol genoeg gereden voor dat laatste stukje. Kon ik op de parkeerplaats voor de AH nog een keer de anwb bellen. En ik had ijs gekocht (???)
Oh man ik voelde me zo dom. Ik accepteerde zelfs hoe ze “nou mevrouwtje” tegen me deden.

17 likes

Ik vind de MTS outright bars heel lekker, als je van pindakaas houdt. Applied nutrition hazelnut caramel is ook een favoriet. Musclepharm pindakaas koekjes, ik vind de myprotein flapjacks ook lekker, en hun filled cookies (die zijn ook vegan!). Ik vind de barebells hazelnut nougat ook lekker, maar ik heb de vegan versie nog niet geprobeerd. De Body&Fit Whip n whey bars zijn ook lekker. De Foodspring protein bars zijn ook lekker en hebben goede macros. De Pro Bars kan je bij AH halen, zijn vegan, en zijn ook erg lekker. Maar goed zie mijn full instagram voor uitgebreide mening :joy:

1 like

Bedankt voor je tips haha! Ik zal er naar kijken en uitproberen, hopelijk zit er iets lekkers voor mij bij hahaha… Helaas ben ik wel allergisch voor hazelnoten dus kan die barebells en Applied nutrition die jij noemt niet eten, maar misschien hebben ze andere smaakjes waar ik wel tegenkan en lekker vind haha.

1 like

Look what I’ve found (heb zijn achternaam en foto uit privacy weggekrast, maar zou hem graag exposen :rofl:):

Oooh, ik kan hier zo slecht tegen!

Hahaha sorry, ik heb verder juist echt geen stress

Ik ben door corona weer bij mn oude baan begonnen en telkens als ik aanbel denk ik wat doe ik hier

2 likes

Vanmiddag gezellig wat gedronken en over onderwijs gepraat met @skadi. :smiley:

5 likes

Ja, best triest. Maar volgens mij heeft hij aan vrienden/kennissen gevraagd om een positieve reactie achter te laten zodat andere mensen overtuigd worden om het product aan te schaffen. Want het bericht staat sinds 3 dagen online en hoe kunnen precies díe mensen al een positieve recensie achterlaten terwijl de andere mensen allemaal nog aan het wachten zijn op hun bestelling.

Heb een maand gesolliciteerd maar helaas niet gelukt en dit is opzich wel easy money maarja… in maart begint mn andere bijbaan weer dus ff overleven

1 like

huh, maar zij heeft er volgens mij ook best even over gedaan om een goede startersplek te vinden. Dus vind het raar dat ze dat zo verkondigd

1 like

Vanmiddag lekker een ontspanningsmassage gehad maar nu heb ik hoofd en nek pijn :disappointed_relieved: heb maar een paracetamol ingenomen en hoop dat het snel over gaat

Ik ging even serie kijken in bed vanmiddag maar viel al vrij snel in slaap en ik heb echt 2,5 uur geslapen. Wel lekker maar ook wel zonde😅

1 like

Oneeee, deed het erg pijn? Dat doet me eraan denken dat ik als kind 2x vol tegen een verkeerspaal aangelopen ben. Je bent dus niet de enige :sweat_smile:

1 like

Ik zag op Instagram een foto van iemand met 150 planten en dat deed me denken aan iets wat ik laatst had. Ik was bij iemand langs met 75+ planten en de helft was - bijna of helemaal - dood. En ik werd er gewoon verdrietig van. Toen zij naar het toilet was heb ik hardop gezegd: ‘sorry dat er zo slecht voor jullie wordt gezorgd’.

25 likes

Ja dat weet ik verder niet. Maar vond het sowieso een rare opmerking. Zat net nog te denken aan die €175 ex btw voor koffie drinken met haar. Is inclusief koffie zegt ze dan. Meid, voor die prijs verwacht ik oesters en champagne

7 likes