Wat je even kwijt wil #42

Haha ja ik weet niet. Hij is wel een bekende artiest natuurlijk maar ook gewoon een mens die alledaagse dingen doet zoals sporten. En het was in zijn (oude?) woonplaats dus dat is ook niet zo gek.

En om dan te gaan staan kijken hoe hij sport vind ik wel gek. Ik was we verbaasd over hoe klein hij is

1 like

Volgens mij heb ik mijn haricot verts niet lang genoeg gestoomd. Pectinevergiftiging incoming

Hahahahaha ik moet ook altijd aan jou denken als ik hem aan doe

1 like

Bijna: lectine

Pectine is denk ik pas giftig als je niks anders meer eet :stuck_out_tongue:

Heerlijk een paar dagen in Zwolle geweest, was zo fijn! :smiling_face_with_three_hearts: Nu wel even bijkomen weer haha

5 likes

Bijna: dank

1 like

Nee gelukkig niet. Haha ik weet niet of het nou zo geruststellend is dat een kind hetzelfde heeft gedaan :sweat_smile: :joy:

1 like

Ik was vanmiddag ergens waar ik alleen thee (van die groene of yoga thee) of water kon krijgen. Geen koffie want daarvan werd je te actief en zou je niet meer in verbinding kunnen komen met je emoties of bewustzijn ofzo.

Vanzelfsprekend heb ik nu net een americano met 3 shots espresso gehaald.

14 likes

Haha wees gerust, ik ben zo onhandig dat mij dit morgen ook zou kunnen overkomen. Gisteren heb ik mijn arm nog geschaafd omdat ik te dicht langs de muur liep en een hoekje van het glazen blad van de bijzettafel afgebroken bij het opstaan. :grin:

1 like

Nu ben ik wel benieuwd om wie het gaat.
Heb zelf ook rechten gedaan en het ā€œhoortā€ er toch ook wel bij om je ervaringen terug te geven, fouten met anderen te delen, routes en gemaakte keuzes toe te lichten zonder dat je er geld voor vraagt? Het is ook zo’n brede en generieke studie. Snap dat je als zzp-er kritisch moet omgaan met je tijd, maar dan moet dat wel hele eye-opening, USP-achtige bizarre coaching-sessie zijn voor dat geld…

1 like

Meester Leonie.

Vind het gewoon niet chique om zoveel geld te vragen aan studenten zodat ze hun CV kunnen ~verrijken :eyes:

2 likes

Wat fijn dat je al zo snel wat hebt gehoord! Je bent al een tijdje op zoek naar iets zonder huisgenoten toch? Dan zou ik er gewoon voor gaan, de kans dat je nu iets perfects tegenkomt is echt heel klein.

1 like

Ik ben mn iPhone aan het updated, wordt daar altijd zo nerveus van… Dat balkje is al 5 min vol maar er gebeurd niks.

5 likes

Minn moeder he. Heeft ze een heel verhaal opgehange over lil kleine en dat zijn moeder hier in de supermarkt heeft gewerkt vroeger. Ik dacht nee joh kan niet. Bedoelde ze Snelle…

9 likes

Wow op Nieuwendijk A’dam was een hele nieuwe mega Amerikaanse snoepwinkel. Echt vanalles: Reeses, Sour Patch, Nerds, Pop Tarts, Hersheys en zelfs mn geliefde Australische Tim Tams en Caramello Koala’s. Helaas super duur, maar volgende keer neem ik wel een paar kleine dingetjes mee :candy::lollipop:

1 like

Echt opeens zin in oesters met champagne

2 likes
10 likes

Whooot, weekje weg geboekt voor in november :slight_smile:

4 likes

Wat fijn! Zeker na je instastory’s van gisteren haha. En ik zou gewoon investeren in goede raambekleding en een ventilator tegen de warmte!

1 like

Die tekst is echt bijzonder ā€œeen huis als Kim en Kanyeā€

1 like