Nou ik wil hun huis wel hoor
Als ze een huis wilt dat groter is dan dat van Kim en Kanye, pfoeeee. Ik zou verdwalen!
Jan Smeets stopt als directeur Pinkpop
It’s aliveeeeeee! Met de nieuwe widgets, lof it. Kan me weer een uur vermaken met telefoon opnieuw indelen.
Ieh ik ga nu updaten
Ik heb mijn telefoon kapot laten vallen een dag voor ik mijn abbo mag verlengen. Wat een timing.
Ik denk dat ik mogelijk heb ontdekt dat er twee collega’s na het werk afgesproken hebben, op romantisch gebied. Maar ik heb echt geen bewijs, het was echt een soort plotse ingeving door een opmerking van één van hen.
En nu kan ik hier natuurlijk heeeelemaal niks mee, zal er ook niks mee doen, en áls het zo zou zijn zou ik het echt heel aandoenlijk vinden, haha, maar goed, benieuwd of ik er ooit achter kom!
Ja ik kreeg ook echt even een adrenaline-rush toen die dingen klikten in mijn brein. Beetje sad is het wel.
Ik ben helemaal kapot, omeat het zo druk was op werk deze week. Nu ging ik net “makkelijk” koken, maar dat duurde meer dan een uur dus kon pas net eten. Voel me echt even zielig, maar kijk nu een film die ik al lang wilde zien
@tijgerlelie ik zou het even in het modetopic vragen!
——
Ik ga morgen een ander (huur)huis bezichtigen waaah. Vind het zo spannend, want als we het leuk vinden moeten we dezelfde dag nog accepteren en dan binnen paar weken huurovereenkomst tekenen. Wordt eind dit jaar opgeleverd (nieuwbouw).
Neee, nu heeft mijn kat ook nog gekotst op mijn tapijt en ze eet het niet op
Mijn ontzettende niet aantrekkelijke buurman die hoopt volgens mij echt heel erg dat ik hem zie zitten. We wonen met 6 personen in een complex en zijn muziek kwam keihard boven de tv uit en antwoordde niet op appjes dus ik ging bij hem aan de deur. Vraagt ie of ik stress heb (?) en of ik niet een massage kan gebruiken (ew nee) en daarna dat ik zeker alleen een gesprekje met hem aan wil knopen (euh nou liever niet, kan mijn vrijdagavond leuker besteden). Laatst kwam er ook een pakketje wat ik voor hem had aangenomen en toen zei die: hihi zeker gewoon een manier om me te versieren? Nee. En stop met je hihi. En elke keer als hij ziet dat ik wegga moet hij ook ineens naar de winkel en vraagt hij of ik niet mee wil rijden. Gister kwam hij zelfs in zijn ondergoed (!) aan de deur om te vragen of ik aluminiumfolie te leen had. Dan ís er een keer een man die interesse in me heeft is het zo NIET mijn type.
Nee zou je dat zelf toch ook niet doen
Deel ff in show je bureaubladtopic hoe je t hebt!
Nee, maar ik kots dan ook niet na het eten
Wow hoe doe je dit? Dat customizen
kots
Ik ben nog een rondje aan het wandelen maar heb mijn charcoal tandenbleekstrips nog in dus pray to god dat ik geen bekenden tegenkom of iemand ineens tegen me begint te lullen. Ik denk dat mensen van minder een hartverzakking krijgen.
Ik had vanavond thuisbezorgd besteld en die jongen stond helemaal hijgend aan de deur te vertellen dat het wel veel trappen waren. Dus ik zei dat hij ook gewoon de lift kon pakken maar hij antwoordde dat hij een liftenfobie heeft. Ik woon op de 6e verdieping Arme jongen. Als ik dat geweten had was ik het wel beneden gaan halen. Nu ben ik wel extra blij dat ik via thuisbezorgd fooi heb gegeven, hopelijk komt dat ook wel echt bij hem terecht.
Ik heb hier een tijdje geleden gedeeld dat ik mijn overbuurvrouw een dag lang bespied heb omdat ze een absoluut gestoorde house warming gaf. Dit werd nog gekker de afgelopen tijd met een hele dure auto die gruwelijk irritante geluidjes maakt bij het inparkeren, zij met haar bizar hippe vrienden schreeuwend op straat. Nu ben ik een vrij goede internetdetective. En ja hoor… ik heb haar gevonden het is dus een wereldwijd beroemde influencer uit Zuid-Korea met 1,7 miljoen followers?! Dit betekent 1) dat ik haar nu nog beter kan stalken en 2) dat ik dadelijk kan slapen omdat ik d’r gewoon gevonden heb!! Weet niet of ik d’r naam mag noemen, maar ze woont in een heel anoniem appartementencomplex niet in NL dus denk dat het wel kan? Ik vind het super vet iig haha