Wat je even kwijt wil #42

Ik wil ook stalken (online dan natuurlijk)

Gewoon heel snel delen zodat ik dr kan opzoeken en als het bericht dan wordt verwijderd heb ik het iig gezien :yum:

2 likes

Ja dat vroeg ik dus laatst aan die bezorger en het bleef wat vaag, hij zei dat een klein deel ervan wel naar Thuisbezorgd ging, maar volgens Thuisbezorgd (heb ze daarna een berichtje gestuurd) is dat niet waar

Bij Ubereats kan de bezorger een bedankje sturen, dus dan weet ik ook aha het is ontvangen maar niet bij Tb :frowning:

1 like

omg ik zit Seasons te kijken van Justin Bieber en ik zit gewoon de hele tijd te janken vanaf aflevering 5. Jan tandjes hee. Gewoon dat mental health gebeuren en dan dat trouwen met hailey. Janken for life

Werken die dingen goed? Asking for a friend

Ik voel me altijd zo bezwaard als ik mijn vader vraag me ergens mee in huis te helpen. Ik weet wel dat hij het niet erg vindt en me ook wíl helpen, maar de afgelopen weken heb ik (of mijn zus) bijna elk weekend wel hulp gevraagd en ik kan me heel goed voorstellen dat hij een keer denkt “ja doei ik heb ook weekend, laat me lekker een hele dag niksen”. Hij zal dat alleen nooit zeggen dus dan ga ik er maar gewoon vanuit dat hij het ook echt wil en niet met tegenzin komt.

Is het weer volle maan? Ik slaap zo slecht

1 like

Zo naar de kapper toe om mijn haar weer te laten bijwerken. Na zes weken (kort haart) is het ook echt weer tijd. Ga ook bespreken om mijn haar weer eens te laten verven (met nieuwe afspraak), heb denk ik 3 jaar mijn haar al niet meer geverfd. En in plaats van paars wil ik naar een soort (ginger) oranje. Is iets minder heftig, toch heel leuk.

Oh en ik heb besloten om te gaan sparen voor een iPad pro en nu zit ik allemaal unboxing video’s te kijken. echt zo satisfying dat plastic er af pielen. Hopelijk word mijn no buy succesvol en heb ik binnenkort zelf z’n ding.

5 likes

Lekkere herfst kleur haha. going all in.
Ik moet eigenlijk ook wat eerder gaan maar ik vergeet dan afspraak te maken en dan uuurrgh. dan zit ik weer met mn verwilderde look.

1 like

Neeeee I wanna know!

Nee haha dat was ergens anders! Genoeg te doen hier in de straat altijd :crazy_face:

1 like

Review in het beautytopic graag!! En geef mij jouw vriendinnen :scream: van harte gefeliciteerd!!

1 like

Oh dat eerste wist ik helemaal niet. Dan snap ik al helemaal niet dat ze roept dat je echt een saaie drol bent als je aan je cv werkt. Ze lijkt inderdaad wel een influencer en er zijn genoeg studenten die zich wat van die opmerking aantrekken en daardoor maar niks gaan doen om maar geen saaie drol te zijn. Terwijl het met deze studie echt belangrijk is.

En dat scooterbedrijf komt ook mijn neus uit ja. Of toen ze laatst op vakantie ging en zo geïrriteerd ging posten dat de plannen steeds niet doorgingen omdat alles op oranje ging en dat het uiteindelijk plan z (camping in NL) werd. It’s corona time meid, hoe erg is het om een jaartje over te slaan of gewoon meteen naar de camping in NL te gaan?

Haha sorry hoor, goeiemorgen zeg. Meester Leonie, dat is hierboven ook al gepost.

Ik ben jarig en 30 geworden en ik zweer dat alles ineens piept en kraakt joh

En ik mag niet uit bed omdat mijn vriend de woonkamer wil versieren. Ik werd net al wakker met 30-vlaggetjes boven het bed :sob:

35 likes

Wat overdreven en onaardig weer

Ik heb een hotel voor mij en mijn vriend zijn verjaardag geboekt. Ik ben nu al onderweg met een smoes dat ik nog iets moest ophalen voor het werk, zodat ik de kamer kan versieren.

6 likes

Niet overdreven, jouw rant over die chick herhaalt zich elke paar maanden en eindstand is dat zij nog lekker geld verdient en jij je ergert aan alles wat ze doet. It’s getting old.

5 likes

Haha nou heb er ook 2x over gepost. Als je je zo ontzettend aan mij irriteert scroll je toch gewoon verder? :woman_shrugging:t3:

Ehm spotify… waarom is dit in mn discover weekly…

14 likes