Deze zonnige dagen
Mijn voormalig buurman, Harry*, was fanatiek klusser. Echter was hij daar niet zo bedreven in. Mijn vader noemde hem om die reden ook altijd Handige Harry, en dat wist de buurman ook. Nu blijkt dus dat hij een eigen bedrijfje is begonnen als klusjesman onder de naam Handige Harry. Ik geloof niet dat hij de ironie van mijn vaders bijnaam voor hem heeft opgepikt.
*naam is veranderd omwille van de privacy van deze beunhaas
Ik denk toch dat jij met een bepaalde bril kijkt, want dat van die vakantie vond ik bijv geen gejank, maar als je plannen omgooit en dan op de eerste dag met dikke autopech eindigt mag je best even balen. Zou wat zijn als we dan allemaal zouden zeggen: het maakt niet uit hoor Als ik lekker verwacht te eten en het valt tegen kan ik al een uur chagrijnig zijn.
Zou toch het ontvolgen eens overwegen, snap niet dat je iemand volgt als werkelijk élke post zoveel irritatie oproept.
Werkelijk elke? Dat zeg ik helemaal nergens. De informatieve posts vind ik namelijk wel leuk en interessant
yess over 2 weken ga ik orangeeeeee.
Die hell genaamd de grote clubactie is begonnen. Er is echt al 10x aangebeld door buurtkinderen. Ga weg ik wil mijn hongersloontje niet verprutsen
Teske is toch al sinds haar 14e ofzo met Mert? Ik vind het altijd best apart als artiesten liedjes zingen alsof ze betrekking hebben op zichzelf terwijl dat (waarschijnlijk) niet zo is. Maar goed misschien snap ik het gewoon niet.
Dan hoop ik dat het dat was.
En ik niet nu alweer over werk zit te malen.
Droomde half over mijn werk wat verkeerd ging
Die oesters worden 'm natuurlijk ook niet als vegan haha
Nee ik heb hetzelfde. Nummers die over vreemdgaan of onveilige situaties gaan terwijl je denkt, huh je zit al 10+ jr in een stabiele relatie? Maar wie weet gaat het over een ex of is het een persoonlijke ervaring van een ander
Ze is zelf volgens mij ook niet echt ‘fan’ meer van dat liedje haha.
Ik vergeet altijd hoe lang vier uur duurt. Ik zet mn wasmachine aan en dan maar op de eco stand want het is weekend en ik heb de tijd. Maar nu heb ik een afspraak gemaakt en de was duurt nog 1:45 uur.
En dan moet ik weer aan @Karl_Lagerfeld denken die een x zei dat ze er nou eens aan moest denken om de wasmachine om een bepaalde tijd klaar te laten zijn. Ik wilde het er gister al in doen nl maar niet gedaan en ik sta dan echt niet vroeg genoeg op op zaterdag zodat het om een redelijke tijd klaar is. Grrr. Ohja wil het buiten ophangen, daarom moet het ook gewoon op tijd klaar zijn
Ja dit is echt stom! De korst is ook heel taai, echt zonde. De Lekker Veggie-lijn kan ook echt niet tippen aan Veggie Chef, snap niet waarom ze dat veranderd hebben
Jaa klopt vgm had topnotch dat gewoon geschreven ofzo voor haar in die tijd.
Paperbag van Myomy in de ING rentepuntwinkel?
Zelfde met de satéschnitzels
Ik gebruik ze nu ± een week elke dag en de bedoeling is 14 dagen achter elkaar. Ik zie wel iets verschil maar verwacht geen wonderen haha.
Ik heb maandag een gesprek voor een bijbaan op zaterdagen en op woensdag start ik met een personal trainer omg ik hoop zo dat er positieve veranderingen gaan plaatsvinden.
Werk je niet meer op je andere werk??
Jawel! Maar dat doe ik voor 4 dagen in de week. Ik werk niet met leeftijdsgenoten en in de weekenden lig ik eigenlijk alleen maar te slapen dus ik heb gekozen voor een extra bijbaantje in de verkoop voor op zaterdag