Wat je even kwijt wil #42

Ik heb voor het eerst een les salsa gehad en het was echt heel leuk! Was erg aan het stuntelen, maar dat maakt niet uit. Gewoon heel leuk om op die muziek te bewegen. Nu maar die stapjes oefenen haha

17 likes

Oh leuk!!!

Whooooops zomaar tijdens de wandeling bij de bagels and beans naar binnen voor kaneelbagel met walnoot creamcheese. Gekke meid ben ik ook

22 likes

Heerlijk weer, dus ik wil een flink stuk fietsen, maar wind uit het oosten en daar heb ik geen goed rondje voor. Dus zit ik al ruim een uur in badjas de outsiders en andere programma’s te kijken

Waar was het? Ja wel doen!! Ik had je vorige week ook gespot maar dat ging te snel om iets te zeggen hahaha

1 like

Zit in de tuin en sip nu mijn 2e glas Aprol Spritz en heb UberEats besteld voor lunch. Single big tasty menu it is. Zo Single kan het leven zijn :sweat_smile: :hugs:

20 likes

1 2 3 . 5 6 7 :joy:

1 like

@henk ik blijf te nieuwsgierig naar wat jij doet in een clownsbroek :clown_face:

1 like

Ah ja klopt ik ging naar de film :grimacing:

Haha oh wat een anticlimax, had een heel scenario uitgedacht waarin @Henk clown als beroep was en ballonfiguren stond te maken voor zielige kinderen ofzo.

14 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/what-are-you-really-wearing-today-3/14851/1668?u=henk

Dit is de broek in kwestie hahaha
Inmiddels zo’n 3 cm korter door het krimpen

1 like

Ahh ik had gehoopt op een glimmende polyesterbroek met gekleurde stippen.

2 likes

Hahaha, ik hoor dit nu weer in het tempo gezegd worden :joy:

1 like

Ik zit te wachten tot wehkamp m’n bank komt bezorgen

Ik hoop maar dat ze m’n steile trap op komen en dat ze meteen weer weg gaan zodat ik niet teveel met ze hoef te praten

1 like

Zou om half 3 de deur uit gaan. Eindstand; zit nog in sportkleding op mijn bank. En wil eigenlijk zo een ooglook maken maar ook weer niet? Weet ook niet wat ik zo aan moet trekken, de een heeft een jas aan en een ander een top. Nou wat een wereld problemen allemaal.

Geen jas het is bloedheet

1 like
7 likes

Hahaha ik wist precies wat dit ging zijn maar toch lollllzzz

2 likes

Even opgezocht. Saai type, snap sowieso niet hoe sommige types uitgroeien tot populair type.

Luchtige broek met croptop it is :sunglasses: