Heh waarom is je account nu weg!
Waarom gaat de tijd zo snel wow.
nou echt he pfff.
Deze burgertrut is naar de pluktuin geweest en nu heb ik “verse” appeltjes, peren en aardappels. Wat een zaterdagactiviteit, ik voel me een normalo.
Doe ik de dam tot Damloop thuis editie werkt die verrekte app niet. Op 4 telefoons niet!
Maar wel lekker 13 km gewandeld
Oh net een peer gegeten en wat heb ik dat gemist. Yumm!
En voor het eerst in lange tijd weer eens brownies gebakken. Hopelijk zijn ze gelukt, maar dat zie je pas wanneer je ze snijdt
Gefeliciteerd
Echt triest hoeveel mensen wegwerpmondkapjes dragen. Je hebt voor €5 al 2 mondkapjes bij de HEMA, je gaat dat mondkapje sowieso meerdere maanden moeten dragen in het OV, dus waarom zou je dan in hemelsnaam voor een single use item kiezen? Vooral mensen die ze daarna op straat flikkeren, ja man fok het milieu nog erger
Ik ben bij die heel bang dat ik hele gevoelige tanden krijg
Zijn ook mensen die een wegwerp-mondkapje herbruiken. Bij de kruidvat heb ik 2 herbruikbare voor €4 gehaald, lekker basic, verstelbaar én rekbaar genoeg om mee te praten zonder dat je telkens dat mondkapje goed moet trekken.
Lijkt me niet de bedoeling aangezien je ze volgensmij niet kan wassen of uitkoken?
Ik denk dat 90% van de mensen die elke dag reizen met een kek mondkapje dat ding echt niet elke dag uitkookt of wast.
Ja en dat mensen die een wegwerp gebruiken, deze pas weggooien als die kapot is ipv na elk gebruik .
Vandaag op werk was er een klant die heel stellig beweerde dat lemon absoluut niet hetzelfde was als citroen. “Is een hele andere vrucht hoor!!” OK is goed meneer. Hij wilde me echt niet geloven toen ik zei dat dat gewoon hetzelfde is. Benieuwd waar zijn citroentaart dan naar smaakte.
Na 2 maanden reizen met het ov heb ik alle hoop in de mensheid verloren. Kwam laatst een vrouw tegen die het mondkapje zo gevouwen had dat alleen haar neus van de voorkant bedekt was.
Waarschijnlijk wel. Maar vind ik alsnog niet “een hele andere vrucht hoor! !!!”
Jezus Christus
Oh nee eerst die van de AH en nu deze ook…
Omg ik gooi mn halve flesje bier over de bank heen hoop maar dat het geen vlek wordt