Wat je even kwijt wil #42

Hoorde een knaagdier onder de keuken en later zag ik hem snel lopen in mn keuken :weary: het was een rat! :face_vomiting:

2 likes

Ik zag van de week aantal mensen zonder mondkap in de bus.
Maar alleen over je neus, bijzonder :joy:

Huh weet je het zeker ? :astonished:

Oh wat vreselijk, wat een horror! Mijn grootste nachtmerrie. Ik zou ergens anders slapen

Hij liep wel snel maar was echt heel groot dus dat was echt een rat. Heb ook weleens muizen gehad in ander huis en die zijn veel kleiner. En, in dit huis heb ik weleens een rat in de tuin gezien, en er is ook rattengif onder het huis gegooid door de gemeente toen ik geknaag hoorde onder en in mn keukenkastjes en daarna waren ze weg. Nu sinds kort zijn ze weer terug. Dus weer even bellen met gemeente maandag… woon in Rotterdam en hier is wel echt rattenoverlast. Bah.

Gadver ik vind ratten echt vieze beesten en ik woon ook in die stad en ugh ellende. Hoorde/zag er gisteren ook eentje bij het water en bleh.

Weet iemand waar kwantum mee bezorgd?

@Croky Gatver wat een ramp. Ik heb er ook een tijd een in m’n huis gehad. Die ging aan de haal met hele broodzakken die dan ergens in de gang lagen de volgende dag. Kwam omdat ze met het riool bezig waren. Echt te nasty, ik trok het helemaal niet. We hebben toen de GGD laten komen (denk ik). Die meneer noemde zichzelf Ron Ratjes. Heeft het wel opgelost :ok_hand:t2:

3 likes

20 jaar? Oke ik ben echt oud :sob:

5 likes

Gatverrrr zeg wat een ramp. Wij hebben gelukkig nergens eten liggen. Deze blijft tot nu toe in mn onderkastje (Ligt alleen schoonmaakmiddel en plastic zakken) en onder de keuken en zag hem dus 1x snel rennen. Net hoorde ik hem geloof ik ook weer rennen door de keuken.
We hebben nu de gemeente gebeld, dat kan schijnbaar 24 uur per dag. Benieuwd wanneer ze kunnen komen, worden nog teruggebeld. Je zit toch niet op je gemak zo…

Ohh nu heb ik ook zin om dit weer te kijken. Denk dat ik het ook nog net zo grappig vind als toen

Sommige forummers van hier waren toen net geboren. Dit kan echt niet haha

9 likes

Wow was dit maar 2 jaar? Ik had echt het idee dat dit heel lang op tv was

8 likes

Ik moet nu moltalk kijken, maar daarna kijken we dus Jackass :star_struck:

Jaaa gek om te zien he! En het meurt :face_vomiting:

1 like

Bij mij met PostNL!

1 like

Mijn vriendengroep heeft een nieuwe stamkroeg en vandaag ging ik voor de eerste keer mee, maar ik ben een kwartiertje gebleven… We zaten in een kring alsof op een verjaardag van mijn oudoom waren, het was donker, de muziek was niet leuk. Echt jammer wel

Heb laatst jackass 2 gekeken toen die op Spike was en heb me rot gelachen! Gelukkig kun je programma’s vanaf het begin afspelen dus ga nu ook 3 kijken!

Ging daarna trouwens die gasten opzoeken en wat is Bam Margera oud ineens :sweat_smile:

2 likes

Ergens in m’n buurt vond iemand het een goed idee om nu vuurwerk af te steken :triumph:

2 likes

Ja hoor, kan ik eindelijk wat slaap inhalen, is er een of andere dikke boemboemparty verderop

1 like

Dat is hier elke avond een goed idee. :unamused:
Maar las hier eens dat er dan een nieuwe lading drugs binnen is dus moet elke keer wel een beetje lachen als ik vuurwerk hoor.

4 likes