Bleh wat naar! Bij mij zijn ze ook laatst geweest van de gemeente voor de ratten onder mijn huis. De gemeente had alleen gif gegooid, dat was niet voldoende omdat ze binnen bleven komen. Toen heb ik een verdelger gebeld en die heeft ook het gat waardoor ze naar binnen komen gedicht.
Is dat dan op de kosten vd gemeente?
Hadden ze zelf eerder ook dat gat mogen dichten grr handig weer
De rekening van de verdelger heb ik doorgestuurd naar de huurbaas. De gemeente heeft naar mijn weten niet naar de oorzaak gekeken, dus dan is gif gooien dweilen met de kraan open.
Ik zag net wat over piercings, daarna ging ik het piercingtopic lezen en nu heb ik zin om mijn oor te laten piercen.
Haha ja dat heb ik ook steeds als ik een knal hoor! Zal zelfs een keer na zoân harde knal best wat mensen lopen richting een pleintje met allemaal garages
Grrrrr nu had ik gister de was erin gedaan. Ingesteld dat hij over 9u klaar moest zijn. Ga ik net kijken, was hij weer van start afgegaan nu aangezet, is over drie uur klaar en ik ga om elf uur sporten whèèè teringding
Ik denk dat ook steeds. Is ook elke vrijdag of zaterdag geknal. Mooi voor een feestje de bestellingen klaar denk ik dan.
Ben mân bed uit gegaan om buiten in een dikke trui + onder een dekentje een kop thee te drinken en een tijdschrift te lezen.
Dit is echt heel chill.
Vannacht bloem gelegd in de keuken en net gekeken. Allemaal staart en voetsporen. Ik heb hem gister ook nog even live gezien, zijn koppie, ik weet niet of het een muis of rat is eerlijk gezegd maar gister dacht ik toch eerder aan een muis. Anyway, we gaan sowieso muizengif zetten onder de keuken en als de gemeente rattengif komt zetten dan gaat dat onder het huis en onder keuken. Want vorige keer was het rattengif wel helemaal opgegeten onder het huis. Bij ons komt hij over de plint van de keuken, daar zit een ruimte tussen plint en keukenblok maar ja dat kan je niet zomaar dichten, dan moet er een hogere plint komen. Verder komen ze denk ik via kruipruimte/tuin.
Gisteren mario avond gehad met twee vrienden en was echt super gezellig. vanochtend wilde ik de sportschool afzeggen, eruit gehaald, 2 min later weer gereserveerd omdat ik me alweer schuldig voelde. Dus met een uurtje richting de sportschool en dan de rest van de dag niks
Ik wist eigenlijk al voordat ik m ooit gezien had dat het een rat was, omdat er dus ineens broodzakken in de gang lagen die daarheen gesleept waren uit de keuken. En hij kwam onder een gat bij de voordeur binnen. Ik kwam een x 's nachts thuis en ik ging al luisteren of ik iets hoorde, want de voordeur opende naar binnen en daarna meteen een trap, had maar een halve vierkante meter achter de voordeur. En ik hoor niks dus ik dacht: zal wel goed zijn. Ik doe de deur dicht en ik hoor meteen van die nare kutpootjes over het laminaat boven. Komt die rat de trap af om te vluchten. Maar ik kan nergens heen want de deur weer open doen betekende dat ik die rat tegemoet moest. Dus ik bleef versteend staan, rat rent de trap af, RENT OVER MIJN VOETEN en verdwijnt in dat gat. Ik was zo tering bang en gatverdegatver. Maar je ziet het verschil tussen een muis en een rat echt meteen, een rat is zoveel groter en dikker, kan echt niet En vaak bruin, niet grijs. Bah bah bah
Oh mijn⌠wat een hel!
Hmmm nou gister zat ik dus op de bank en achter mij is de keuken. Ik hoorde iets en draaide me om en in de ovenruit zag ik dat hij in de keuken liep. Ik wilde filmen, zette telefooncam aan, draaide me naar waar hij liep en hij was weg. Toen viel mn tel uit want batterij op. Toen keek ik en zeg hem over de plint klimmen en gelijk weer terug want hij vond de bloem vervelend denk ik? Ik dacht dus toen: hmm miss toch een muis want niet eng groot. Maar wel beetje groot zeg maar⌠heb ook wel kleinere muisjes gezien. Miss een babyrat? Toen stak hij nog 2x zn kop over de plint uit en ja daar zie je niet echt aan dat het een rat of muis is denk ik. Maar ik vond hem wel âliefâ dus daarom denk ik toch muis. Maar iig vanochtend trof ik dus dit aan:
X
Haal later weg ivm herkenbaarheid
Overal gelopen. Maar verder geen bloemsporen behalve daar. Hij komt dus de hele tijd over de plint en weer terug.
Net wilde ik een handschoen pakken uit het kastje en hoorde hem wegschieten.
Kun je ook keuteltjes vinden in de kastjes oid? Daar kun je ook het verschil aan zien of het een muis of rat is. Slim gedaan met die bloem!
In belde net naar een hotel en die persoon van de receptie kwam echt zoo suf over. Later belde mn vriend nog weer naar dat hotel en werd er alleen met âgoeiemorgenâ opgenomen. Ok ja je weet naar wat voor nummer je belt maar dat is toch onprofessioneel.
Ja we gaan het kastje later even ontruimen en bekijken. Muizen hebben we in oude huis gehad dus weten indd hoe hun keutels eruit zien.
Bleeehhh ja ik vind die sporen ook geen uitsluitsel geven. Wat een smeerlap iig.
Ik heb nu 1.5 dag een nieuwe mobiel en ik dacht dat ik wel wat gevarieerder was in mân smiley gebruik. De enige die ik heb gebruikt en
en dat bij 10+ WhatsApp gesprekken.
Zijn leuke gesprekken dan
Ik heb ook gewoon niemand in mn lijst die ooit gebruikt.
Oja jawel mân tante. Nouja iig nog iets.