Wat je even kwijt wil #42

Ik vraag mn moeder en zus of je op de dag van levering een kleiner tijdslot krijg van HFresh of dat ik nu tussen een en vijf thuis moet blijven. Zij hebben allebei aantal maanden hf gehad. M’n moeder: weet ik niet bel ze.

??? Ok dank voor niks.

4 likes

Nee de gemeente moet nog komen. Vorige keer gooiden ze zakken gif in de kruipruimte. Nu zal ik wel zeggen dat er ook onder de keuken moet.

Hahaha. Je krijgt dag van te voren een smsje met een tijdschatting en een link waarop je ze kan volgen!

Die heb ik dus niet gekregen, misschien geldt dat niet voor zo’n eerste, gratis box?

HOLP UP ik heb wel een sms maar geen notificatie hahaha ze komen om 16:40 pas!

3 likes

Succes, wij zijn 3 maanden aan het proberen om de muizen uit huis te krijgen. Die beesten maken me helemaal gek, vergif, vallen alles al geprobeerd. Als ik ze te pakken krijg verzuip ik ze allemaal grrr

1 like

Ja heb m gevonden! Gelukkig want zou ik echt boos zijn geweest als ik had zitten wachten vanaf een uur en ze kwamen pas om half vijf hahah bovendien kan ik nu later gaan sporten en de was nog ophangen meid wat een vreugde

1 like

Echt super rot indd! In ons vorige huis hielp het wel alle kieren te dichten, eerst dacht ik daar is geen beginnen aan, dat hele huis was 1 kier. Maar toch maar met staalwol en purschuim aan de gang en toen kwamen ze niet meer binnen. Nou ja eerst waren we ervan af en ineens toch een muis, zag hem toevallig achter de koelkast glippen en daar bleek ook een kier. Die gedicht en klaar was het. Darna verhuisden we al snel dus weet niet of ze nooit meer terug zijn gekomen hoor.
Maar dat zal je dan ook al wel geprobeerd hebben?

Ik kan mezelf vaak tot niks zetten en lig dan de hele dag levensmoe in bed. Maar nu is het 11 uur en heb ik alles gestofzuigd en schoongemaakt. Meteen om 09u uit bed gegaan (zonder wekker) en het voor elkaar gekregen. :muscle:t4:
En zo naar de sportschool en dan nog hele middag vrij (zo goed als… studie wacht nog).

28 likes

Ja alles is dicht, weet het echt niet meer ben echt zó gefrustreerd. Enige optie is keuken eruit halen en kijken wat daar nog achter zit, maarja hebben even niet het geld ervoor.

Ja, dat is hier ook het probleem. Ze komen uit de kruipruimte, en dan onder de keukenkastjes vandaan. Maar ik kan het onder de keukenkastjes niet dichtmaken, want dan moet idd de hele keuken eruit :roll_eyes:
Mijn vriend heeft het wel vanuit de kruipruimte proberen te dichten, maar werkt ook niet.
Gelukkig nu al een paar weken geen muis en sporen gezien.

1 like

Ja het is vreselijk. Hmmm dan zal het indd miss onder de keuken zijn maar zie je daar dan onder of achter geen kieren? Want ze moeten toch ergens naar binnen komen.

Ja hier dus ook nu het geval. Als ze in de keukenkastjes beneden komen komt dat vanuit de kruipruimte. Er ligt hier ook, als je de plint weghaalt, gewoon stoeptegel ofzo. En ergens achterin zal er wel een opening zijn pff. Keuken is gewoon gebouwd op niks haha.

Meh ik droom telkens over mijn ex en dan is het allemaal heel leuk en happyhappyjoy. Met zijn familie. Zonder. We maken vanalles goed. Doen vervolgens vanalles of het is al sowieso alsof er nooit iets is gebeurd en dan word ik wakker en dan voel ik me zoooo rot gewoon dat ik er echt een beetje depressief van wordt. Want zoals dat wordt het waarschijnlijk nooit meer. Het is al meerdere jaren geleden dat het uitraakte maar het was niet mijn beslissing en tot op heden weet ik ook niet waarom het ooit uit is geraakt. Kwam zo uit de lucht vallen. Maar dit is zo shit. Het blijft dan ook echt constant malen in mijn hoofd. Ik voel me al niet heel happy de laatste tijd en dan komt deze brainfuck er ook nog even bij

Ik ga vanavond in mijn eentje naar de bioscoop maar ben nu opeens toch wel zenuwachtig??? Terwijl ik juist vaker in mijn eentje dingen wil doen ipv anderen afhankelijk zijn.

1 like

Bios is zo chill alleen! Is toch een plek waar je niet echt hoort te praten tijdens de film iig. Ga regelmatig alleen en ben echt nog nooit raar aangekeken door iemand. Gewoon lekker genietennnn. Welke film ga je naartoe?

4 likes

Heb je die stopcontact dingen al geprobeerd?

Wat een heeerlijk weer is het

1 like

Hahaa

En misschien hangt hij uit vanwege Joods nieuwjaar?

1 like

Ik kijk as we speak The Social Dilemma en ga zometeen schermtijd instellen, meldingen uitzetten, mensen ontvolgen etc.

Heel benieuwd of dit werkt of dat ik volgende week weer in oude gewoontes terugval haha!

5 likes

Zometeen naar de bios :slight_smile:
Trollz worldtour in 3D

3 likes