Wat je even kwijt wil #42

Oh jeej, vervelend als het je een mindfuck blijft geven… Hij heeft dus nooit iets verteld waarom het is uitgegaan, of - ja klinkt missh bot zo bedoel ik het niet - had jij missch meer moeite om zijn reden aan te nemen, omdat jij het toch anders beleefde?
Droom je nog vaak over hem? Klinkt dan alsof het nog niet helemaal goed verwerkt is.
Wat logisch is als je de reden niet kent!
Hoef je ook zeker niet te delen hoor hier maar ik zou er echt over praten met een goeie vriendin? Of een coach?

Ex-en en ex-relaties, blijft toch altijd een stukje pijn “woulda coulda should” ook omdat het vaak een langere periode uit je leven is geweest, je mag daar gewoon om rouwen. Blijf er in elk geval niet in je eentje om malen :sparkles:

1 like

Ja vanuit saamhorigheid wellicht. Vind ook bijvoorbeeld dit bericht

1 like

Oké nieuwe levensstijl: elke vrije dag of dag dat ik avonddienst heb opstaan en hardlopen uiterlijk om 10:00, en dan mezelf de rest van de dag productief maken, en mijn eetpatroon in gareel houden met intermittent fasting. Het gaat allemaal weer heeeelemaal nergens over de laatste tijd haha #lui

3 likes

Nee hij heeft gewoon echt nooit een reden gegeven. Het was net voor de kerstvakantie. Hadden de dagen ervoor nog plannen gemaakt voor die vakantie. Ik had treinkaartjes besteld om een dag weg te gaan (nog extra gevraagd of ik ze al moest bestellen, vond ie een goed plan want waren in de actie). Toen kwam hij in het weekend naar mij en na 5 minuten over een familiefeestje te hebben gepraat zei hij plots “ja uhm ik wil het eigenlijk uitmaken”. Dat was het.

Tis eigenlijk iets van de laatste tijd dat ik er steeds over droom. Heel raar, zeker omdat het nu vanuit het niks lijkt te zijn. Al kan het misschien er ook wel mee te maken hebben dat ik me sowieso al minder voel. Weet het niet.

Met een vriendin kan ik het er eigenlijk niet over hebben. Heb er sowieso maar heel weinig. Maar daar komt nog bij als ik tegen hun er wat over zeg dan krijg ik als antwoord dat ik me niet moet aanstellen of iets in die aard of ik krijg er geeneens antwoord op. Zal waarschijnlijk ook wel te maken hebben met dat ze het zelf niet kennen maar alsnog rot.

Ja die hebben we op 2 plekken hangen. Hebben ook al 3 muizen gevangen, maar één blijft ons kloten. Zo’n klein zwart muisje

Haha ik vond dit zo’n gemene opmerking om over een persoon te maken, en ik was al helemaal een reply aant bedenken tot ik bedacht dat ik even moest terugscrollen en zag dat het over een kat ging :joy:

1 like

Ik ben aan het werk en iedereen is boos en chagrijnig vandaag, ben er nu al helemaal klaar mee en ik ben nog niet eens op de helft. :tired_face: Bij elke boze reactie denk ik maar “vandaag krijg ik extra betaald…” want anders zou ik mensen echt uit gaan schelden.

Altijd fijn als je familie je dik noemt :expressionless:

1 like

Dat is echt geen normale reactie van je vriendinnen. Sterkte ermee!

1 like

He wat rot. Ookal was mijn situatie anders, ik herken wel het malen erover. Je mag mij altijd een berichtje sturen om erover te praten.

Edit: bij mij kan me ook nog een stroom van emoties en verdriet opkomen als ik denk aan mijn ex. Ik vind het lastig om dat te bespreken met anderen, omdat anderen toch vooral zien dat er al veel tijd overheen is gegaan en je uiteindelijk toch verder moet.

2 likes

Omg de spicy nuggets van de maccie zijn zo lekker. Ofnja niet spicy ofzo maar lekkerder dan de normale

3 likes

Iew nee!!! Juist niet! Ze smaken naar cheap friettent nuggets met een viandelkorst :sob: en niet eens spicy

5 likes

Weeeeejo blijkt dat die leuke roze bananentasjes GEWOON van de jumbo zijn! Hebbes.

6 likes

Zijn hele fijne tassies.

Ik ben net wezen wandelen met m’n dikke sokken en m’n Martens. Zonder pleisters en sporttape en heb geen blaren! Omg. Zal het moment dan eindelijk daar zijn?

4 likes

Ik vond ze juist wel spicy, maar misschien ben ik gewoon niks gewend :joy:

1 like

Het is zo ontzettend koud in mijn woonkamer omdat ik amper zonlicht heb :cold_face: ik heb net buiten gelopen in een korte broek, geen moment koud gehad, en nu lig ik binnen onder een dekentje te rillen. Ik baal op zulke momenten ook zo dat ik geen tuin of balkon heb, ik wil lekker buiten/in de zon zitten :cry:

2 likes

Maar hij heeft toen dus geen reden gegeven waarom hij het uitmaakte? En jij hebt daar ook niet naar gevraagd?

Nee klopt. Ik heb er zeker wel naar gevraagd maar kreeg er eigenlijk nooit antwoord op. Het rare is dat hij er ook moeite mee leek te hebben. Hij zei dus dat ie het uit wilde maken, maar op dat moment dacht ik dat het een grapje was. Toen bleek dat het toch serieus bedoeld was. Begon ik dus te huilen en toen heeft ie hier gewoon een 20 minuten ofzo gezeten met een arm om mij heen. Vervolgens stond ie op en mompelde iets als “ik ga want nu wordt het voor mij ook te kut”. Daarna zei hij nog wat tegen de hond en liep hij de deur uit.

Ik heb toen meerdere malen nog contact gezocht. Maar nooit een antwoord gekregen. Een jaar later ongeveer zocht hij ineens contact. Hebben we afgesproken en was het weer als vanouds. Toen heb ik hem wederom gevraagd waarom het zo is gelopen, maar deed hij weer vaag. Daarna bleef hij steeds contact met me zoeken en hebben we vaker afgesproken enzo. We appten iedere dag. Hij nodigde me uit om zijn nieuwe studio te komen bekijken. Maar daar is niks van gekomen want een paar dagen later liet hij van het ene op het andere moment niks meer horen en deed hij alsof ik lucht was. Ofja was…zo is het nu nog steeds.

Het moment dat je op een nazomer avond op een terras zit en de heaters standje winter aangaan. Mijn vriend zit helemaal met rode konen van de hitte tegenover me :rofl: we laten het toetje straks maar zitten. Snel weg hier.

3 likes

Wat raar zeg! Kan me voorstellen dat je nu geen closure hebt gehad maar het is echt een droeftoeter actie van hem

1 like