Oh neeeee volgens mij ben ik allergisch voor vijgen haha de huid rondom mijn mond prikt zo nu.
Ik ben echt zo lui vandaag poeeeh.
Net m’n eerste hf maaltijd geheten. Men, zijn ze allemaal zo flauw? Pfff enige smaakmaker was kaas en bouillon? Tattas b like.
Maar ja, gratis eten is gratis eten (tattas b liking)
Ik begin langzamerhand zo hopeloos te worden dat ik overweeg om een TikTokaccount aan te maken voor mijn lessen Nederlands.
je-mig
Kan ook goed verschillen bij iedereen! Ik heb tegenwoordig met Vans inlopen ook al blaren dus ook moeilijke voeten gekregen schijnbaar.
Fuuuck ik zit net met een vriendin bij tenet maar ze is dr telefoon kwijt en voor zoek mijn iphone moeten we een smscode invullen maarja die telefoon is dus kwijt en nu is ze snel met mijn fiets gaan zoeken zooo kut
Ik had gister mijn docs aan (die ik al 4 jaar heb) met dikke sokken en na 10.000 stappen deed mijn kleine teen pijn, gvd. Echt kut
Nou 9.999 stappen lijkt me ook wel genoeg
Doek niet praktisch iedere schoenen pijn na veel stappen?
Hahaha die Hillie, wat een meid bij miljoenenjacht, pakt links en rechts prijzen
NIKS SPOILEN HE DEZE WEEK!!!
Ik draag normaal Sk8-Hi’s en daar kan ik nog wel 10.000 stappen meer op lopen zonder dat mijn voeten pijn doen van de schoen maar echt puur van het lopen
Hahaha ik helemaal blij dat ik een 2 persoons dekbedovertrek gewonnen had met Linda Meiden, is het in een perzik kleur.
Ons hele huis is zwartwitgrijs en haat kleur
Mijn zusje is hoogzwanger en ik mag bij de bevalling zijn en nu gingen we net de regels doorspreken, haha. Ik heb er nu echt veel zin in!
Spontaan met m’n vriend naar de film en uit eten geweest Vond Shirley echt een heeele toffe en goede film!
Gewoon verven met zo’n dylon ding. Mits de stof het toe laat.
SOS mijn kat gooit rode wijn over mijn shirt. Wat helpt?? Heb er nu zout opgegooid en zometeen kokend water.
Zout en witte wijn!
Als het een wit shirt is kan je het ook bleken, maar weet niet hoe dat eruit komt.
Als ‘ie binnen is vraag ik eerst vriendinnen, anders idd is verven nog wel een optie idd!