Wat je even kwijt wil #42

Zout, vanish, dan gaat t er meestal wel uit (ervaringsdeskundige hier)

1 like

Wow kijkt er iemand miljoenenjacht, deze man gaat echt goed!

1 like

ik deed een chloe ting workout en kon niet meer de trap op/af lopen :broken_heart:

4 likes

Ja, he! :grinning::grinning: wat jammer zeg dat het niet door ging! Was dat a anger de corona regels? Lief dat ze je had gevraagd! Nu mag er 1 persoon naast de ouders mee. Gelukkig maar :slight_smile:

Mooi bedrag hebben ze binnen gehaald!

Omg je hebt iets gemist hoor haha. Dat stel die nu die prijs kreeg in de straat, speelde beide apart mee. Dus die man heeft 333.000eu gewonnen en die vrouw bijna 200.000eu omdat er weinig mensen meespelen in de straat.

5 likes

Ik heb dit weekend niet zo veel gedaan maar toch ging het zo snel weer voorbij.

Ik mag niet tussen het momentje van haar vriend en haar inkomen :stuck_out_tongue: ik mag haar ook niet aanraken(doen we nooit, want zo zijn we niet) en ik moet veel fotos maken.

En verder had ze haar bevalplan al doorgestuurd en daar stonden simpele dingen in als dat ze niet wil dat de baby kunstvoeding krijgt en dat ze na de geboorte alles rustig aan wil doen en veel huid op huid contact, ook met de vader. Oh en bij elke beslissing moeten goed de voors en tegensuitgelegd worden(soms legt medisch personeel niet alles uit, terwijl daar wel veel tijd voor is)

Mijn zusje is zelf kraamverzorgende, dus heeft al heel veel bevallingen meegemaakt dus weet wel een beetje wat ze kan verwachten.

Heb jij ook een derde persoon erbij?

1 like

He getver is het echt alweer zondagavond

7 likes

Ja :sob:

man man man heb echt tragische persoonlijke bonus deze week

9 likes

Ik heb Italiaanse bollen en vochtig toiletpapier :thinking:

8 likes

zonder context is dit echt een hele random mededeling

25 likes

culinaire combi

ik go-tan woksaus (?? koop ik nooit) en 15% op AH honing

2 likes

Nu het hierboven toch gaat over docs. Ik wil ze kopen maar kan niet kiezen. Ik twijfel tussen

• Pascal Virginia
  • 1460 smooth
  • 1460 vintage
  • Jadon

Wat zouden jullie aanraden?
En weet iemand het verschil tussen de Smooth en Vintage? Ik lees wat dingen over het maakproces maar kan niet ontdekken wat de voor- en nadelen zijn hiervan.
@anon42392789 Ik tag jou ook even want zie jou wel als expert bij deze vraagstukken

Virginia’s zijn superlekker zacht. Jadons hebben vrij hoge platformzolen en dat moet je maar willen als everydayschoen. Ik heb sinclairs maar als ik 2 dagen achter elkaar 10k of meer stappen zet voel ik dat de derde dag echt wel.

1 like

Ik kan niet slapen en heb vijf mannen aangesproken op Bumble. Ben nu een kansberekening aan het uitvoeren hoeveel % kans er is dat er eentje zal reageren :joy: (beter van niet want dan hoef ik ook nooit de stap naar een date te zetten)

2 likes

Deze insta met honden harnassen en halsbanden :joy::joy: is om honden te beschermen tegen agressieve honden of roofdieren. But make it fashion

14 likes

Ik kan niet slapen en mijn wekker gaat over 5 uur, hoera :partying_face:

1 like

Ik werd wakker van herrie. Het zijn/is de muis/rat die lopen te knagen. Hoor het echt keihard want hij zit gewoon een paar meter van mn bed en ik weet niet waar die op knaagt maar t klinkt keihard. Beter knaagt ie het gif maar klinkt eerder als hout. Ik heb nu maar oordoppen in gedaan maar ben echt best freaked out! Hoor het ook door de doppen heen. Kan er niet van slapen en durf ook niet naar de wc te gaan dus hoop zo dat ik straks in slaap val en niet hoef te plassen! Kutzooi. Ga nu maar even wat saais lezen of kijken en hopen dat ik in slaap val.
Edit: er viel net gewoon iets ergens vanaf door dat beest. Wtf doet hij :neutral_face:
Edit: moest plassem. hij was op mn oven geklommen (die bovenop een hoge koelkast staat) en daar afgesprongen en toen is er een lege fles gevallen en een stuk vies bakpapier wat erop lag.
Edit: hij zit onder mn bed!!! Godverrrrr :weary:
Het zijn er meerdere…!!

3 likes