Heb je een extra dag om ’ uit te slapen’ (kom nooit verder dan 7 uur ofzo). Ligt vriend 1 de hele tijd te snurken, al 20x aangeduwd. Vervolgens gaat de kat ook nog ff 5x kotsen. In de slaapkamer. Want dat is logisch. Ben er klaar mee. Ga er wel uit en 7 uur sporten
Omg wat verschrikkelijk Hopelijk ben je nog in slaap gevallen. Wat een maffe beesten joh. Wanneer moet dat gif werken? Vind het zo kut voor je
Ik ben zowat de hele nacht wakker geweest en heb die beesten gehoord. En zat 1 onder mn bed. Het rattengif is er nog niet. De gemeente heeft niks laten weten. Dus ga zo weer bellen.
We hadden wel muizengif geplaatst maar zal wel niks helpen als het echt ratten zijn. Mn man denkt zeker dat het ratten zijn aan het enorme geluid te horen.
Haha dit klinkt als een slechte cartoonshow aflevering😂
Jezus wat kut! En ze komen dus makkelijk van de keuken naar de slaapkamer?
Misschien naast de gemeente meteen een ongediertebestrijder bellen? Ik zou hier echt zo snel mogelijk iets aan doen!
Echt zo rot voor je!
Ahh jammer dat t muizengif niet werkt ;( Kun je terwijl je wacht op de gemeente misschien ergens anders bijslapen? Desnoods een spa dagje oid?
Ja wij slapen en wonen op 1 verdieping. En alles is bijna open qua wanden. We gaan ws indd een ongediertebestrijder bellen.
Ik leer het ook nooit, weer een kater op maandagochtend en dan ook nog zo vergadering. #sendhelp
Om 6 uur wakker wat ís dit
Uhg ook echt geen zin om te werken. Heb dus van het weekend niks leuks gedaan en nu voelt het als een sleur😅
Lol ik vind net allemaal schelpen in mn tas omdat ik altijd als een klein kind schelpen meeneem als ik op het strand ben. Het zijn ook niet eens bijzondere en 1 is zelfs afgebroken.
Echt prachtig jumpsuit.
Ik heb met spoed een coronatest aangevraagd en nu mag ik zo al, maar ben echt bang help
helaas, its the real thing
Maandagochtend is altijd zo zwaar.
Het is over voor je het door hebt! Sterkte!!
Mijn huis doet mee aan een soort corona proof kunst expositie, dus er hangt een kunstwerk tegen mijn ene raam. Ik kon het niet laten, en heb mijn zelf geschilderde bob ross tegen het andere raam neergezet
We dachten dat een rat zich in onze boxspring had geknauwd want hoorden hem onder ons bed snachts, en toen we filmden eronder leek het alsof de onderkant opengeknabbeld was we waren echt wanhopig, wat overkomt ons joh…? Hoe moeten we dit oplossen als er een nest ratten in zit?
Hele boxspring omgekeerd en gelukkig niks aan de hand. Wat een kutnacht en dag.
Zo naar de bouwmarkt om onze keuken zoveel mogelijk dicht te timmeren zodat die rotzakken niet weer door het hele huis gaan rennen. #ratgate
Omg gelukkig is je boxspring veilig
Ja! Maar net gingen we onderin de keukenkastjes kijken en ik tilde een mand op en daar zat ie!!! Echt een gigantische rat! Ik liet de zware mand vallen en daardoor brak een vloertegel. En de rat schrok ook van ons en rende snel weg klom over de keukenplint zo onder de keuken. Mijn. Hemel.