Omg gelukkig is je boxspring veilig
Ja! Maar net gingen we onderin de keukenkastjes kijken en ik tilde een mand op en daar zat ie!!! Echt een gigantische rat! Ik liet de zware mand vallen en daardoor brak een vloertegel. En de rat schrok ook van ons en rende snel weg klom over de keukenplint zo onder de keuken. Mijn. Hemel.
Omg echt ik jank bijna zo erg haat ik muizen en ratten en dit is echt mijn ergste nachtmerrie, echt ik zou verhuizen maar jij woont samen dus iets lastiger spontaan verhuizen please gun jezelf een hotel dagje oid!!
Kut kut kuthormonen. Ik ben weer dwars door mijn (nieuwe) pil ongesteld en het huilen staat me echt nader dan t lachen, voel me echt vreselijk zonder duidelijke reden en wil zo graag naar huis.
Love mijn werk hoor maar als ik me zo voel kan ik gewoon niet zo veel met de cliënten
Omg wat vreselijk! Heb echt met jullie te doen. Hopelijk kan er snel iemand van de ongediertebestrijding langs komen. En idd een hotel boeken ofzo? Of bij vrienden/familie een nachtje slapen?
Een vriendin is ooit aangevallen door een rat die bij haar via het toilet is binnengekomen.
1e keer normaal 14010 bellen werd ze afgepoeierd. Toen ze daarna nog een keer hysterisch terug belde stonden ze binnen een uur op de stoep.
Ik vind berichten over overgeven die in spoiler worden gezet altijd maar aanstellerig, maar gadverdamme al die verhalen over ratten. Wtf. Zo smerig.
Ja wij hebben nu ook al 2x gebeld maar ze bellen niet terug ofzo. We gaan sowieso de keuken zo dicht mogelijk proberen af te dichten…en hopelijk komen ze dan niet ergens anders vandaan. Er zit ook een smalle la in en daarachter kan ik niet zien of t open is bijv. Ga zo even kijken of hij eruit kan.
Ik had gisteren dus gestofzuigd enzo en alles afgedaan. Week ervoor ook en blijkbaar is dus 1x per week te weinig want mijn gesnotter is dus veel minder nu dan paar dagen geleden. Maar wtf ik wil niet vaker dan 1x p week alles schoon moeten maken :’).
Ja ik dus ook ik word er super zenuwachtig van en heb m’n huis al 3 keer doorzocht
Ben normaal niet zo van “spoiler!” maar hiervan schiet ik in de stress, niet normaal
Mijn moeder haar beste vriendin is overleden. Wow, wat is dit? Ze was aan het bellen met een vriend en antwoordde niet meer. Een andere vriendin en buurvrouw is even gaan kijken omdat die vriend ongerust werd. Haar kinderen waren in de woonkamer en ze hebben haar in haar slaapkamer teruggevonden, alle hulp kwam te laat.
oh my god wat een verschrikkelijk verhaal. Gecondoleerd en superveel sterkte voor jou en je ma en iedereen
Ah wat heftig zeg, gecondoleerd en heel veel sterkte!
Jeetje wat verschrikkelijk, ook zo onverwacht. Veel sterkte voor je moeder!
Oh wat een nachtmerrie zeg, sterkte voor je moeder
Wat vreselijk! Heel veel sterkte, en gecondoleerd.
Ik moet echt wennen aan die nieuwe iOS update. Die appbibliotheek heeft echt 0 toegevoerde waarde
Wel als je een rustig overzicht wil! Alleen de noodzakelijke apps op je scherm en de rest in de bibliotheek.
Maar dat had ik (en kon) al, dus is er alleen een extra pagina bij met alles nog een keer dubbel.
Ik vergeet altijd dat het zo koud is op kantoor, ik heb overal kippenvel