Nee gewoon, dat je het gestort krijgt. want op toeslagen staat dat ik het krijg, maar het zijn twee aparte betalingen en ik heb alleen zorg nog maar gehad
Ik heb trouwens toen jij het zei mijn aangepaste huur doorgegeven en kreeg laatst bericht dat het aangepast was dus lijkt me bij jou ook (en nu krijg ik een paar euro MINDER terwijl mijn huur VERHOOGD is). Maar heb vandaag nog geen ene cent gekregen van de overheid, komt nog wel denk ik.
Ik heb ook alleen nog maar zorgtoeslag gekregen vandaag. Op de site van belastingdienst staat dat het voor 12 uur 's avonds uiterlijk op je rekening staat, dus denk dat het later vandaag gestort wordt.
Welke heb je gekozen? Ik twijfelde steeds, wil ze al jaren maar vind ze steeds zo duur. Nu had ik een kortingsbon van € 20,00 van Zalando en 10% via de nieuwsbrief. Nu 2 paar besteld en dan kiezen.
Ik heb deze besteld
En deze, met een zwarte zool ipv gelig. Vind ze beiden tof!
Het kan idd de hele dag nog gestort worden. Maare zie je al wel een nieuw bedrag staan op de hoofdpagina als je inlogt? Hen je zeg maar al een beschikking gehad.
Ja bij uitbetaald staat ook gewoon: 96
Eerst zien dan geloven
Oké, dan moet het idd vandaag komen voor 24:00 uur. als je niet hebt gehad, morgen even bellen. Komt vast goed!
Wat een suspense las jouw post en was ah wachten op “vriend 2”
hahaha. dat was nog eens een twist geweest.
Dus geen sporen? Ja op een gegeven moment ga je spoken zien. Succes!!
Ik lig heerlijk op het strand, er is helemaal niemand behalve af en toe een wandelaar. Hierom ben ik altijd zo blij dat ik hier woon
Het weer is perfect! Heb zelfs net een duik genomen
Hahah mooie benaming, die hou ik erin
Ik zeg altijd dat ik mij voel als een aangereden hond
Gefeliciteerd!
Er lag een rattenkeutel onder het bed en knikkers waarmee we hem hoorden “spelen” ofzo. Maar in de box is hij niet geweest.
Ik zag dit net ook. ABN?
Ja! Ik zit nergens op te wachten maar zag het en moest toen denken aan wat @Luzarl eerder postte.
Ik keek nav Luzarl of het er al op stond maar vraag me nu af of er bij de bank issues zijn waardoor deze melding er nu staat.