Ahhh oke en @Koala dat stelt me gerust!!!
Welke heb je gekozen? Ik twijfelde steeds, wil ze al jaren maar vind ze steeds zo duur. Nu had ik een kortingsbon van € 20,00 van Zalando en 10% via de nieuwsbrief. Nu 2 paar besteld en dan kiezen.
Ik heb deze besteld
En deze, met een zwarte zool ipv gelig. Vind ze beiden tof!
Het kan idd de hele dag nog gestort worden. Maare zie je al wel een nieuw bedrag staan op de hoofdpagina als je inlogt? Hen je zeg maar al een beschikking gehad.
Ja bij uitbetaald staat ook gewoon: 96
Eerst zien dan geloven
Oké, dan moet het idd vandaag komen voor 24:00 uur. als je niet hebt gehad, morgen even bellen. Komt vast goed!
Wat een suspense las jouw post en was ah wachten op “vriend 2” 
hahaha. dat was nog eens een twist geweest.
Dus geen sporen? Ja op een gegeven moment ga je spoken zien. Succes!!
Ik lig heerlijk op het strand, er is helemaal niemand behalve af en toe een wandelaar. Hierom ben ik altijd zo blij dat ik hier woon 
Het weer is perfect! Heb zelfs net een duik genomen 
Hahah mooie benaming, die hou ik erin 
Ik zeg altijd dat ik mij voel als een aangereden hond 
Gefeliciteerd!
Er lag een rattenkeutel onder het bed en knikkers waarmee we hem hoorden “spelen” ofzo. Maar in de box is hij niet geweest.
Ik zag dit net ook. ABN?
Ja! Ik zit nergens op te wachten maar zag het en moest toen denken aan wat @Luzarl eerder postte.
Ik keek nav Luzarl of het er al op stond maar vraag me nu af of er bij de bank issues zijn waardoor deze melding er nu staat.
Oeh ik heb op marktplaats een groot roze vloerkleed gevonden die nog nieuw is en dat voor een 10tje.
Soort-van warme voeten in de winter tijdens het computeren.
En mijn computerkamer ziet er dan tenminste wat gezelliger uit haha.
Hoop alleen dat het niet gruwelijk vloekt met mijn groene bureaulamp (zit vast aan de muur).
Nee roze en groen is leuk samen! Nostalgie naar vroeger, haha
Ok dankjewel. Die zool is inderdaad ook nog een goede om mee te nemen in de overweging.
Dat de Virginia’s zachter zijn lijkt mij ook wel fijn. Al vraag ik me wel af of dat ook invloed gaat hebben op hoe lang ze meegaan. Denk wel dat je minder snel beschadigingen ziet in dit leer dan dat gladde
@ZusjevanJoost
Leuke modellen heb je gekozen! Ik twijfel nog steeds haha. Misschien dat ik ook maar 2 paar ga bestellen en er dan eentje kies.
Ik wil ze dus ook al jaren maar had er nooit geld voor. Had altijd maar neppe van Van Haren oid. Wil nu eindelijk eens echte