Wat je even kwijt wil #43

Loeders.

4 likes

ohja dat had ik wel gelezen, leuk!! jammer van de ballentent

1 like

Jezus mina hoe moeilijk is het. Mijn contract liep af per een oktober en heb nu al twee mails ontvangen met open diensten en de vraag wie wil komen werken. Ja met alle liefde maar ik heb geen fucking contract meer bij jullie dus regel je shit. Ik hoef niet een constante reminder dat ik daar niet meer werk yes thanks.

3 likes

Ik hoor echt teeeeeeeeeeeeringveel sirenes (brandweer) dus ik ging op p2000 kijken en er staat dat er iemand te water is geraakt bij een grote brug hier, shit man.

Echt zo’n dag met uitpuilende inbox, meerdere zoommeetings, continue telefoon en zeurende mensen gehad. Ugghhhh en nu het ergste van alles, m’n badje is er nog helemaal niet! Het enige wat me op de been hield.
Nee ik lieg, een lieve Turkse opdrachtgever kwam langs en nam de beste baklava van de stad mee, dat was ook fijn.

Op weg naar huis was ik mega hangry en nu zitten er chicken nuggies in de airfryer. Not sorry.

4 likes

Ik heb straks een twerkles :sunglasses:

30 likes

jaloers

1 like

Godver, 't kinderdagverblijf blijft de hele week gesloten.

Ik heb vanavond afgesproken met mijn oude scriptiebegeleider en hij stuurt nu een bericht ‘Hey Lemongrab kan je ook een halfuur eerder want ik eet nu een pizza en ben al snel klaar daarmee.’

:joy: Haha zo droog. Oke, geniet van je pizza, ik snap de logica niet.

22 likes

Wij hebben een nieuw huis. Heel leuk. Die verhuurder had ik nog nooit gezien en mn vriend zei al, ja hij mag mij. Toen ik daar kwam dacht ik, ehm, ja hij mag jou idd echt :joy:. Op een manier waarvan ik dacht, ok wil jij hier met hem wonen? Vond het lichtelijk ongemakkelijk maar, hier komen de roze muren!!! Mn vriend vindt het nu trouwens wel een ding die roze muren maar daar is hij dan te laat mee.

15 likes

Ik snap die doorzichtige mondkapjes niet. Ten eerste zou ik die helemaal vochtig hijgen. En als er iets is wat ik fijn vind aan die mond kapjes is dat niemand ziet dat ik in mezelf aan het mompelen ben.

Blocken totdat je daar wel uit bent.

4 likes

Was dat niet een “verzoek” van doven en slechthorenden ivm liplezen?

1 like

Is voor dove/slechthorende mensen zodat die nog kunnen liplezen, die kunnen anders nauwelijks communiceren met al die mondkapjes.

1 like

Het hele punt is dat slechthorenden je mond kunnen zien en zo kunnen liplezen.
Edit: spuit 11

1 like

Om de een of andere reden krijg ik opeens die schoenen in mijn hoofd waar Kim K mee rond liep. Lijkt mij ook een grote zweet boel

2 likes

Doordat mijn vriend nu veel bij mij is ligt er ook veel kleding van hem. Deed net een was en hij heeft echt geen shirts zonder gaten? Ik weet dat hij niet veel te besteden heeft en waarschijnlijk te trots om het aan te nemen maar ga straks toch echt aanbieden dat ik wel wat shirts voor hem wil kopen.

2 likes

Op zich is registreren om te stemmen niet heel vreemd. Niet elk land heeft zo’n GBA als Nederland. En dat heeft ook voordelen, want dat is de reden dat de Duitsers het zo makkelijk hadden in Nederland 80 jaar geleden. Ik vind het soms wel onzin hoe bureaucratisch Nederland is, al maakt het je leven wel gemakkelijker.

Maar hoe het er in Amerika aan toe gaat is het wel next level moeilijk.

2 likes

yay ik krijg al mn salaris en ik heb een nieuwe baan!!!

59 likes

Kun je het niet als kadotje voor zomaar kopen? Dan hoef je hem ook niet ‘in verlegenheid te brengen’ en kan hij het aanbod ook niet afslaan.

5 likes