Ook voor autisten schijnt het fijn te zijn, omdat je dan beter kan zien wat iemand echt bedoelt
Pff meest debiele eten ever gemaakt. De super green pasta van deliciously Ella. Slaat helemaal nergens op, pasta met een soort smakeloos spinaziewater erover. Wel met courgette en doperwten dus gezond maar blegh
Ik dacht hetzelfde als @Jetlag
Koop gewoon een leuk shirt voor hem zonder hierover te beginnen, dan maak je het allemaal niet zo zwaar.
Ah zo. Nja ik zou dan opzich wel Hoi in het condens kunnen schrijven.
Leuk! Wat ga je doen?
Ik ging net weg op werk en vlak voordat ik deur uitstapte zag ik een muis rennen naar de keuken
Dat we last hadden van muizen wist ik al maar vorige week is de muizenman nog geweest
Blijkbaar zijn 30 verhuisdozen niet genoeg en heb ik er nog meer nodig. En dat voor een kamer van 18 vierkante meter en een berging van 6 vierkante meter (waar niet eens alles van mij is).
I feel ya. Ik vond vandaag ook weer keutels op het gasfornuis
2/3 avondjes per week in de horeca!
Ahhw elke herfst vliegt er een klein schattig vleer muisje voor ons raam
Ahh mijn Nikkie palette is binnen yes
Yes net gewonnen met steen papier schaar dus nu gaat mijn vriend koffiezetten
Jemig de vrouw bij Kees van der Spek: Oplichters Aangepakt. Ik heb echt met der te doen, zo opgelicht worden op je kwetsbaarst.
Oh I feel you. Ik ben ook pas verhuisd en ik kreeg zoveel stress en paniek bij het inpakken. Dan kom je er ineens achter hoe bizar veel spullen je hebt. Voordeel: je kunt wel kritisch kijken naar wat je echt nog wilt of nodig hebt en dingen weg doen eventueel. Succes met verhuizen nog!
Blijkbaar is het heel lang geleden dat ik een avondje alleen voor mezelf heb gehad. Voel me opeens zo rustig, ben heel productief allemaal dingetjes aan het opruimen, lekker over het forum aan t scrollen. Ik had dit echt eventjes nodig.
Ik weet niet of ik boos of trots moet zijn, maar mijn hond heeft net voorkomen dat ik hem in de regen moest uitlaten. Had dan wel weer een halfuur lang stress.
Oh en toen ik buiten was, moest ik aan de post van @Soy.peor denken en durfde ik niet omhoog te kijken,. Vleermuizen brrr
Ja bizar
En straks na de reclame komt er nog ff wat bij zo lijkt het
Zijn eigenlijk schattige vliegende hondjes.
Ik heb vorig jaar al veel weggedaan, dus merendeel hiervan gaat echt mee, haha. En dank je!
Ja inderdaad! Zou wel echt compleet gestoord zijn als het van die ex al vanaf stap 1 een vooropgezet plan is geweest. Kan ik me haast niet voorstellen⦠iets van 16 jaar lang zijn zij samen geweest.