Waarom ben ik nog wakker wtf
Ik ben ook al best lang klaarwakker. Vet irritant, want het is megadruk op het werk en kan mân slaap wel goed gebruiken en nu heb ik niet eens 5 uur geslapen.
Ik probeer dan altijd te denken dat mensen met huilende babyâs elke dag met zo weinig slaap moeten gaan werken en ik dit dus ook best kan. Maar irritant is het wel.
Dit houd ik ook maar in mijn achterhoofd vandaag
Ik kan ook bij de crew
Lig al anderhalf uur wakker maar ik ben zo moe. En nu is mijn neus ook nog verstopt.
Ik heb ook snot, dan lig ik weer te denken of ik dan wel kan werken en of ik getest moet worden, maar eenmaal op is het alweer over.
Mag over een uurtje eindelijk mân bed in, heb nog nooit zo graag willen slapen.
Ik haat opstaan in de herfst/winter. Dat je weet dat er zoân koude golf over je heen komt als je de dekens omslaat. Nee. Geef gewoon warmte.
Mijn verhuizing gaat nu beginnen en ik vind het zoooo spannend. Er komen zo 3 grote sterke mannen helpen, maar oh de zenuwen. Hoop dat dat gauw weg is als ze er zijn.
Komt helemaal goed, het is klaar voor je het door hebt. En zeker als jij zorgt voor lekker eten
Als je het leuk vindt om een keertje samen te wandelen met de hond dan stuur maar een DM
We hebben ze voor 3 uur geboekt en ze zijn nu bijna een half uur bezig en al bijna klaar haha
Mijn katten zijn om 6:00 uur begonnen met een krijsconcert. Dus ik uit bed kijken of er iets was. Natuurlijk niet. Heb ze een snoepje gegeven, zelf geplast en het moment dat ik mân voet op de trap zette barste het concert weer los. Dus ik zit al vanaf 6:15 uur op de bank met twee prinsheerlijk slapende eikels. Die weer te keer gaan als ik op sta
Ik heb zo slecht geslapen en werd gebroken wakker en voel me echt kut. Het voelde wel zo, maar geen verhoging. Twijfelde om me ziek te melden maar toen las ik dat 1,1 p jaar gemiddeld is en heb ik mezelf maar achter die computer gesleept.
Ze waren binnen het uur klaar nou prima. Ze hebben in ieder geval goed verdiend, maar ze waren ook echt super.
Ik ga vanmiddag bijles geven en ik heb er zoveel zin in! Vind het ook best wel spannend, want denk echt, oh wat als ik het niet meer kan⊠Dikke onzin want het is een middelbare scholiere en ik heb het vak in kwestie gestudeerd, dus dat zou niet best zijn.
Gisteren een lasagna met gorgonzola besteld bij de lokale Italiaan bij mijn werk in de buurt, en oh my god ik heb nu al weer zin in het restje (aka halve portie) dat ik vanavond kan eten
ik heb gedeeltelijk een oplossing voor je :
Ik heb laatst zn ding aangeschaft, het is zo lekker warm.
Mân collegaâs hier zitten nu uitgebreid te zeiken op mensen met veel tatoeages. Ik, met sleeve en meer, zit zo
Even je mouwen opstropen!