Wat je even kwijt wil #43

Ik zet nu de eerste aflevering aan, herken dat rijke gezin van Steenrijk Straatarm haha!

Wil iemand mijn kattenbakken schoonmaken :weary:

1 like

Ja mijn moeder, omdat ze dacht zo haar profiel foto te wijzigen.

3 likes

Haha volgens mij gebruiken mensen dat alleen per ongeluk

2 likes

Hahahaha, Ja jammer. Had al wel zo’n vermoeden dat het niet echt een ding was :sweat_smile:

Hahaaahaaaaa ik was vergeten dat “ik geloof in mij” kwam dit is hilarisch
Ben helemaal fan Rene Le blanc helemaal overtuigd van zichzelf staat quando quando te zingen in een verzorgingshuis “to all the leedies!!”

En rutger gaat aan z’n oma vragen of ze komt kijken op de lokale camping maar “ze kan nu echt niet weg” en de volgende camping bewoner “kan ook nie” hahahahahaha
En die ander moet biljarten hahahahahahahaha niemand komt
Maar de show must go on

4 likes

Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld dat die knappe receptionist bij mijn oma’s verzorgingshuis gisteren niet werkte :pensive:

Bah ik kijk echt een nare film op npo3 maar toch blijf ik kijken.

Ze doen het anders dan anders ja, maar ik vind de ouders heel liefdevol naar elkaar (in tegenstelling tot die ijskoude bende bij het rijke gezin) en de kinderen komen ook allemaal happy over. Gebaseerd op wat we op tv te zien krijgen tenminste.

1 like

Ja boomers gebruiken dat vaak bij mij. Ook om diepzinnige plaatjes van gedichten of quotes te delen

3 likes

Bij mij ook de wat oudere mensen en 2 met een eigen zaak, soort van reclame 24/7

Als je naar je berichten gaat kan je ergens op nieuw bericht klikken en dan kan je iedere username invullen, ook gesloten profielen!

Ik ben best geinteresseerd in de natuur en bevolking van landen zoals Rusland en Mongolie, ik verbaas me er zo over hoe divers het is.

Ik word een beetje misselijk van als ik een boeiende plek in Rusland (vooral het gedeelte in Azie) heb gevonden en dan op google map uitzoom & zie hoe fucking groot het land wel niet is.

En dan denken we dat het verschil tussen Nederland en Italie al groot is. Niet alleen de natuur maar ook hoe mensen leven, ik ben zo gewend aan de moderne wereld dat ik dit als standaard zie.

Natuurlijk weet ik dit maar is weer een besef. Maar ook voel ik me dan super verwend en lui. Een van mijn problemen is dat ik teveel tijd heb om na te denken ipv gewoon te doen. Die mensen werken keihard en dealen vaak met moeilijke omstandigheden. Motiveert me dan ook wel weer.

5 likes

Ik voel me de laatste tijd zo eenzaam. Ik heb hier in de buurt geen vriendinnen en de enige interactie die ik heb, is met jullie meiden hier op het forum. Ik heb ook echt geen flauw idee hoe ik nieuwe mensen kan ontmoeten. Vooral in deze tijd. Ik wil gewoon weer eens vriendinnen hebben waar ik gezellig wat kan gaan kletsen en drinken ofzo. :pensive:

3 likes

Weet niet waar je woont, maar misschien zijn er wat meiden van hier die in de buurt wonen en willen afspreken?

Hahahaha en op het eind die oma van Rutger “Zeg nooit nooit maar zelf denk ik niet dat ie verder komt. Met dat zingen.”

2 likes

Noord Limburg. En wij hebben eens gemeet. In Roermond maar dat was nog in het Egf tijdperk haha

Ohjaaa nu je het zegt :joy:🤦🏼

3 likes

"Zoek maar op!! Bekend op youtube en bij reclassering! "

1 like

Ik had net zo’n fuckin pijn in mn maag en dan mis ik nog steeds als klein kind mn moeder en dan erger ik me alleen maar aan mn vriend en wil ik dat ie op rot uit mn buurt :partying_face: