Ik voel me de laatste tijd zo eenzaam. Ik heb hier in de buurt geen vriendinnen en de enige interactie die ik heb, is met jullie meiden hier op het forum. Ik heb ook echt geen flauw idee hoe ik nieuwe mensen kan ontmoeten. Vooral in deze tijd. Ik wil gewoon weer eens vriendinnen hebben waar ik gezellig wat kan gaan kletsen en drinken ofzo.
Weet niet waar je woont, maar misschien zijn er wat meiden van hier die in de buurt wonen en willen afspreken?
Hahahaha en op het eind die oma van Rutger “Zeg nooit nooit maar zelf denk ik niet dat ie verder komt. Met dat zingen.”
Noord Limburg. En wij hebben eens gemeet. In Roermond maar dat was nog in het Egf tijdperk haha
Ohjaaa nu je het zegt 🤦🏼
"Zoek maar op!! Bekend op youtube en bij reclassering! "
Ik had net zo’n fuckin pijn in mn maag en dan mis ik nog steeds als klein kind mn moeder en dan erger ik me alleen maar aan mn vriend en wil ik dat ie op rot uit mn buurt
Waarom ben ik nog wakker wtf
Ik ben ook al best lang klaarwakker. Vet irritant, want het is megadruk op het werk en kan m’n slaap wel goed gebruiken en nu heb ik niet eens 5 uur geslapen.
Ik probeer dan altijd te denken dat mensen met huilende baby’s elke dag met zo weinig slaap moeten gaan werken en ik dit dus ook best kan. Maar irritant is het wel.
Dit houd ik ook maar in mijn achterhoofd vandaag
Ik kan ook bij de crew
Lig al anderhalf uur wakker maar ik ben zo moe. En nu is mijn neus ook nog verstopt.
Ik heb ook snot, dan lig ik weer te denken of ik dan wel kan werken en of ik getest moet worden, maar eenmaal op is het alweer over.
Mag over een uurtje eindelijk m’n bed in, heb nog nooit zo graag willen slapen.
Ik haat opstaan in de herfst/winter. Dat je weet dat er zo’n koude golf over je heen komt als je de dekens omslaat. Nee. Geef gewoon warmte.
Mijn verhuizing gaat nu beginnen en ik vind het zoooo spannend. Er komen zo 3 grote sterke mannen helpen, maar oh de zenuwen. Hoop dat dat gauw weg is als ze er zijn.
Komt helemaal goed, het is klaar voor je het door hebt. En zeker als jij zorgt voor lekker eten
Als je het leuk vindt om een keertje samen te wandelen met de hond dan stuur maar een DM
We hebben ze voor 3 uur geboekt en ze zijn nu bijna een half uur bezig en al bijna klaar haha
Mijn katten zijn om 6:00 uur begonnen met een krijsconcert. Dus ik uit bed kijken of er iets was. Natuurlijk niet. Heb ze een snoepje gegeven, zelf geplast en het moment dat ik m’n voet op de trap zette barste het concert weer los. Dus ik zit al vanaf 6:15 uur op de bank met twee prinsheerlijk slapende eikels. Die weer te keer gaan als ik op sta
Ik heb zo slecht geslapen en werd gebroken wakker en voel me echt kut. Het voelde wel zo, maar geen verhoging. Twijfelde om me ziek te melden maar toen las ik dat 1,1 p jaar gemiddeld is en heb ik mezelf maar achter die computer gesleept.