Wat je even kwijt wil #43

Naar aanleiding van deze vraag een vraag van mij: wie weet waar er nespressocupjes (of ander merk die in Nespresso apparaat kunnen) te koop zijn met chocosmaak? Liefst voor chocolademelk. Zie ze namelijk alleen voor dolce gusto…

2 likes

Weet niet of dit bij een receptie of iets is waar ook anderen werken? Tijdens mijn bijbaantje bleef ik expres een beetje hangen en afluisteren hehe hoe hele ervaren hosts dit deden. En daarna copy/paste want beter goed geja…jaja

3 likes

Voor de middag boodschappen gedaan, bed afgehaald, gewassen en weer opgemaakt, appel-kaneel muffins gebakken… en nu heb ik weer zeeën van tijd over de rest van de dag waarvan ik geen idee heb wat ik ermee moet :clown_face:

3 likes

Je mag mijn huiswerk wel maken?

Ik heb morgen ONLINE DRAMA van mijn opleiding. Wat doet drama op mijn opleiding en hoe gaan we dat in vredesnaam online doen? Ik hoop toch dat ik op z’n minst Maria mag zijn en hysterisch kan gillen dat ik zwanger ben

44 likes

JOZEF RAAKTE ME MET EEN VINGER AAN EN NU BEN IK NIET ONGESTELD GEWORDEN.
BEN IK NU ZWANGER?

16 likes

Nou, ik ben er echt klaar mee. Vorige week ging mijn thermostaat kapot, de cv ketel en nu doet mijn wasmachine het niet meer. Wat is dit??? Krijg in een week tijd gewoon 4 monteurs over de vloer. Er komt namelijk ook nog iemand voor mijn bed :unamused::unamused::unamused:

IK KEEK EEN MAN AAN VOOR HET HUWELIJK, WAT MOET IK NU DOEN???
Of als ik een boom mag zijn, zeg ik gewoon: “I am one of the lost female Ents. Woesh woesh”

12 likes

Gurl: BOOM, YOU PREGGERS.

Vaak als ik een hoge (onverwachte) rekening krijg dan app ik m’n vader van “pfff heb een rekening gehad van dit en dat, echt veel geld.” En dat doe ik expres, omdat hij dan altijd een bedrag overmaakt :grimacing:

4 likes

41 likes

Haha het is op een kantoor en ben het riedeltje inderdaad afgegaan, haha. Helaas ging er vanalles mis met een pasje dus moesten we ook nog heel awkward wachten :joy: Sta nu ook naast zijn kantoor te wachten om de bezoekers terug naar de uitgang te brengen maar het loopt enorm uit dus sta al 15 min :sob:

1 like

Sinds de Coronasituatie luister ik heel veel podcasts, omdat ik zoveel thuis ben. Ik voel mij echt superintelligent, maar zodra ik een onderwerp wil aanhalen in een discussie merk ik dat ik niet meer weet dan dat de NRC of Correspondent heeft uitgelegd en dat ik meestal helemaal niet meer weet wat ik precies heb geluisterd. Mijn hele argumentatiestructuur slaat nergens op.

16 likes

Altijd als ik metal luister is een liedje leuk, tweede gaat nog en bij een derde denk ik hoofd waar ga je heen. Word er echt te druk van, haha.

Dat ik in afwachting ben van die test en gewoon ieder half uur inlog…

Me nu pas uit bed sleep (wel mailtjes in bed
weggewerkt) om blousje aan te doen (pj broek blijft aan).

Iets van dit gezicht maken voor een belangrijke Teams call zo
Grr

Zo kortzichtig is dat eigenlijk. Ik had ooit een vriendin, nu niet meer, uit Staphorst die vol verbazing (en een beetje afkeer zei) “maar wonen jullie niet in een vrijstaand huis dan?!” Eh nee, voor het geld waar jij in het durrep een vrijstaand huis koopt, kan ik hier net een garagebox krijgen. Dus ik ben dik tevreden met mijn scheve appartement dat weliswaar niet vrijstaand is, maar wel in het centrum van een grote stad zit. Iedereen vindt weer andere dingen waardevol toch.

6 likes

Je zou je klas hier kunnen uitnodigen. En ze allemaal neppe verhalen kunnen laten verzinnen.

Haha, bedankt! Verleidelijk, maar toch maar niet! Grappig hoe dat werkt bij mij, dat ik in zoiets dus ook precies geen zin heb :joy: Noooooit goed

1 like

Op FF? Neppe verhalen waarover? Kan echt nog wel lachen worden trouwens haha. We halen wel meer uit. Als iemand een presentatie heeft, zorgt iemand anders wel eens dat er juist op dat moment heel veel kipnuggets bij diegene thuis worden bezorgd.

3 likes

Omg zo lief dat jij dit nog weet! Meer dan een jaar terug haha!