Wat je even kwijt wil #43

Nja over een moeder die op een spies is gevallen of iets. Het zorgt voor online drama haha.

2 likes

Ja dat zorgT (sorry) wel voor drama. Ik denk wel dat we dat kunnen. Of ik kom dan even met een ander account en verzin iets leuks. Ik weet nog uit mijn girlscenetijd dat er een meisje was (Karina, Karima?) die af en toe random een foto plaatste van een gele of blauwe ikeaschaar in haar vagina. Dat was me nog eens wat.
Ik hou het wel graag kuis, maar ik verzin wel een verhaal over mijn man en mijn zus die met elkaar gaan ofzoiets.

1 like

Hahah woow ik was Karima en d’r schaar echt weer volledig vergeten.

1 like

Wait what een schaar?? Ai ai haha.
Doe het trouwens niet over je man met zijn zus want zon verhaal stond al op viva haha.

Ja weet ik, dat was ook de inspiratie

1 like

Je zou ook met je klasgenoten de 15+ trol kunnen overtreffen haha. Met zn alle doen alsof je 1 en dezelfde persoon bent.

Hoeveel klasgenoten denk je dat ik heb? hahahaha

1 like

Wandelen? :smirk:

Ik heb net een broodje besteld voor 5 euro en ze komen 't ook gewoon gratis bezorgen omg haha :whistling: Voel me enerzijds schuldig. Anderzijds, als ze 't erg vinden moeten ze 't maar niet zo aanbieden. Lekker de horeca spekken maarrr

6 likes

@Clancy maakte een borduurwerkje voor ons en het is zó tof geworden! Dus ik maak even ‘reclame’ voor haar door het hier te delen :grin:

71 likes

Aaah wat supertof!! Ik heb echt zoveel respect voor boorduurders. Die hebben echt engelengeduld dat de meeste hakers niet kunnen opbrengen. Althans, ik niet.
Wow, ook echt een mooie vaste hand zo te zien. Echt tof, Ik kan zo enthousiast worden van goede handwerkstukken!

1 like

@Axolotl Wat een complimenten dames haha <3 ik voel opeens een veer in mn kont.
Echt zo leuk om hem te zien hangen! Smile nu echt van oor tot oor <3

@Hatsmetflats ik heb dat juist met haken, dat lijkt mij juist veeeel meer geduld kosten. Plus ik heb helemaal niet zoveel geduld, het is wel ook een geduld training voor mij.

1 like

Ja, maar je hoeft niet de hele tijd te kijken haha. Ik kan nu op de automatische piloot haken. Bij boorduren moet je de hele tijd je aandacht erbij houden

1 like

Echt waar!? pfoee jaloers dat je dat op auto piloot kan. Dit gaat soms ook wel semi op auto piloot hoor. Kijk er naar volg de lijnen en maak de steken. maar ondertussen luister ik naar een audio book en ben ik in de harry potter wereld. :joy:

Oh jeetje wat naar! Lijkt me ook heel heftig om te zien. Ben je nu ergens waar je even rustig kan bijkomen en het er met iemand over kan hebben?

Verder wil ik ook zoals het plaatje hierboven in bed door het leven in deze thuiswerktijden, ik heb het zo stervenskoud de hele dag. Liters thee en soep voor lunch ten spijt. Had het op kantoor volgens mij nooit zo koud?!

Twee jaar terug had PostNL brievenbussen die nog om 18u of 19u geleegd werden. Heb zelfs een keer 10 km om gefietst naar een brievenbus zodat een brief op tijd zou aankomen.
Maar nu kan ik nergens meer een bus vinden die na 17u wordt geleegd. Volgens mij zijn ze daar dus mee gestopt. Jammer.

3 likes

Balen!
Ik ben eens na 18u maar naar het postsorteercentrum zelf gereden -
voor werk in de hoop dat iets voor de fiscus op tijd zou aankomen (wel gelukt!).

2 likes

Volgens mij kloppen de tijden op de PostNL site niet altijd. De brievenbus hier in de buurt wordt volgens de website om 17:00 geleegd, maar op de bus zelf staat dat het 18:00 is.

1 like

Is alle bloem en gist weer op in de supermarkten? Tjongejonge, altijd herres als ik rustig een broodje wil bakken

19 likes

2 deuren verder is er iemand die geloof ik een hart aanval heeft gehad.