Ik zocht een rasp in de winkel maar kon het niet vinden dus ik vroeg het aan iemand en de stem in mijn hoofd zei zo hard OM KOEKJES MEE TE RAPSEN EN KAAS
Voor eeuwig verpest
Ik zocht een rasp in de winkel maar kon het niet vinden dus ik vroeg het aan iemand en de stem in mijn hoofd zei zo hard OM KOEKJES MEE TE RAPSEN EN KAAS
Voor eeuwig verpest
Ik had gisteren uiensoep gemaakt waar ik echt anderhalf uur mee bezig was (wat een deceptie) en toen 'ie klaar was voelde ik me ziek en kut en bed ik naar bed gegaan dus kon hem niet eten. Maar goed ook, want later nog al m’n andere eten van de dag eruit gekotst.
Dus nu ga ik die soep straks eten en ik heb er ZO’N ZIN IN.
Ik vraag me echt nog steeds af waarom je IN GODSNAAM koekjes zou rapsen
Mijn moeder had ook eerst een negatieve test nadat ze twee weken symptomen had (begin van de eerste golf btw). Twee dagen nadien was het positief, als je het niet vertrouwt zou ik om een tweede test vragen.
Voor als decoratie over een toetje of taart! Dat doe ik wel eens met oreo’s of speculaas.
of ben ik nu een internet gekkie?
Klinkt gek maar heb er laatst 1 bij de AH gekocht voor 2€ hing bij hun messen enzo op non food.
Mijn moeder appt me altijd van die random dingen zonder context
vandaag: “Jammer, je kan geen tienermoeder meer worden” ?? nee al 7 jaar niet meer maar prima hoor
Patatje oorlog
Nu het kouder weer wordt draag ik weer mutsen en hoofdbanden als ik naar buiten ga, maar in combinatie met een mondkapje is er nu zoveel gaande op m’n hoofd en bij m’n oren? Bril, oorbellen, oortjes, mondkapje en muts 
Wat bijzonder! Dit was trouwens wel al een tweede test, want hij had vorige week woensdag ook getest. Vandaag dus weer (en met voorrang via werk, vandaar dat hij zo snel de uitslag kreeg). Misschien dus gewoon nog wat langer wachten.
Naar trouwens, dat je moeder corona heeft gehad. Is ze weer helemaal hersteld?
Ik heb nu echt zin in een patatje oorlog en een Brusselse wafel
Ik heb zin in pizza. Maarja heb hellofresh
Ik ruik al urenlang pizza. Ben er net achter dat de geur komt van mijn half opgegeten lunch (ja had iets te veel gemaakt en de rest staat heel treurig voor m’n neus te wachten tot ik weer opnieuw honger krijg). Maar er zit letterlijk geen enkel pizza-ingrediënt in. Geen bloem, geen kaas, geen tomatensaus, geen oregano. Wel aardappelen en aubergine en kikkererwten en heel veel sojasaus??? (ja sorry moest restjes opmaken) Zwaar in de war nu.
Zo dit heb ik van de week ook geconcludeerd ja, ik had toen een bril, oorbellen, mondkapje en koptelefoon, voelde me echt een beetje een versierde kerstboom.
Ja precies haha, er gebeurt zo veel tegelijk 
Ik wil m’n kerstboom opzetten!
Ik heb niet eens een kerstboom maar ik wil er ook eentje aanschaffen dit jaar. Maar niemand om kerst mee te vieren dus dan leg ik er gewoon allemaal cadeautjes onder, van mezelf en voor mezelf 
Ik heb hier ooit een recept voor wortelcake overgeschreven en dat recept is echt t o p. Ik weet niet meer wie hem gedropt had, maar die cake is echt overal een mega succes. Mn collega’s zijn helemaal gelukkig als ik weer wortelcake meeneem
Ik ben helemaal van de Hollandse pot steeds. Gewoon alles op een bakplaat, 20min in de oven en klaar is banana. Nu veg kipkorn, aardappeltjes en spruiten.
Nu ben ik heel nieuwsgierig naar het recept.