Wat je even kwijt wil #43

Wauw @Clancy wat leuk! Volgens mij ben je IG wel eens tegengekomen hier op het forum, ga even kijken :grin:

Edit: ben je gaan volgen!

1 like

Ooh net een adoptiezoekertje van een eenjarig katje gezien en ze lijkt me zoooo lief. Ik blijf er maar aan denken… Misschien moet ik toch…

4 likes

Iemand op mijn werk maakt mondkapjes en ik wil wel 1 erbij dus zij gaat nu een neonroze maken voor mij hahaha. Ik dacht eerst doe maar iets subtiels maar knalroze is ook wel leuk, matcht mooi bij mijn roze schoenen. :rofl:

5 likes

Ik luisterde net weer eens Pass Out van Tinie Tempah maar al z’n brags in dat nummer zijn zo sad Haha.

ā€œ I live a very, very, very, wild lifestyle
Heidi and Audrina eat your heart outā€

ā€œI got so many clothes I keep some in my aunts houseā€

ā€œ 20 light bulbs around my table and my dresser, in case that don’t impress herā€

ā€œ I’m born famous, I’m sort of known
And if your son doesn’t, I bet your daughter knows.ā€

13 likes

Mijn vriend was er gisteravond heilig van overtuigd dat er een Pokemon genaamd Wippie bestond en ik schaam me ervoor dat ik hem geloofde :pensive:

Bleek dus dat hij Weedle en Caterpie samengevoegd had tot een Pokemon

22 likes

Ik wil ff braggen over de decadente lunch die ik zit te eten: gepofte knolselderij op een bedje (lol) van cantharellencrĆØme met groene asperges met karnemelkcitroendressing :heart_eyes:

29 likes

Oeeeeeh klinkt inderdaad heel fancy en ook nog eens gezond!

de dag die je wist dat zou komen…
gescheurde mondhoeken

3 likes

Ja dat zou je denken haha maar er zit wel een half pak roomboter in, maar ach dat vergeten we maar even voor het gemak want het is delish.

1 like

Ik heb hier jarenlang de hele winter last van gehad (maar dan ook echt 5 maanden lang, non stop) en sinds ik gezichtsverzorging van Kiehls gebruik (nachtserum en dagcreme) is het bij mij helemaal verdwenen! Wellicht het proberen waard?
Ook de nivea soft creme heeft bij mij heel veel geholpen!

1 like

Is dat nou echt een referentie naar de hills met heidi en Audrina? :joy:

3 likes

@GroenTakje Gefeliciteerd! :partying_face:

Ik heb vorige week in het ā€œwaar erger je je aanā€ topic geschreven dat ik een hond wilde adopteren maar dat het zo moeilijk was omdat iedereen nu een hond wil en ze letterlijk binnen 30-60 minuten nadat ze online gepost worden al geadopteerd worden.

Ik had nooit gedacht dat ik nu een week later met een heel ander probleem zou zitten. We hebben nu namelijk de keus uit maar liefst 2 honden. Ze zijn alleen bijna het tegenovergestelde van elkaar en ik twijfel echt zo erg, echt verschrikkelijk. Ik zou echt willen dat ik ze alle twee kon nemen! (Ik heb dit letterlijk voorgesteld aan mijn man maar hij keek me aan alsof ik gek was :sweat_smile:)

17 likes

Mijn schoonmoeder is vorige week positief getest op corona. Mijn schoonvader kreeg eind vorige week precies dezelfde symptomen maar is vandaag negatief gestest op corona. Zo vreemd, want hij heeft ook echt keelpijn/druk op de borst etc.

Ik zocht een rasp in de winkel maar kon het niet vinden dus ik vroeg het aan iemand en de stem in mijn hoofd zei zo hard OM KOEKJES MEE TE RAPSEN EN KAAS

Voor eeuwig verpest

35 likes

Ik had gisteren uiensoep gemaakt waar ik echt anderhalf uur mee bezig was (wat een deceptie) en toen 'ie klaar was voelde ik me ziek en kut en bed ik naar bed gegaan dus kon hem niet eten. Maar goed ook, want later nog al m’n andere eten van de dag eruit gekotst.

Dus nu ga ik die soep straks eten en ik heb er ZO’N ZIN IN.

1 like

Ik vraag me echt nog steeds af waarom je IN GODSNAAM koekjes zou rapsen

12 likes

Mijn moeder had ook eerst een negatieve test nadat ze twee weken symptomen had (begin van de eerste golf btw). Twee dagen nadien was het positief, als je het niet vertrouwt zou ik om een tweede test vragen.

1 like

Voor als decoratie over een toetje of taart! Dat doe ik wel eens met oreo’s of speculaas. :face_with_hand_over_mouth: of ben ik nu een internet gekkie?

3 likes

Klinkt gek maar heb er laatst 1 bij de AH gekocht voor 2€ hing bij hun messen enzo op non food.

1 like