Wat je even kwijt wil #43

Mijn moeder appt me altijd van die random dingen zonder context :woozy_face: vandaag: “Jammer, je kan geen tienermoeder meer worden” ?? nee al 7 jaar niet meer maar prima hoor

85 likes

Patatje oorlog

8 likes

Nu het kouder weer wordt draag ik weer mutsen en hoofdbanden als ik naar buiten ga, maar in combinatie met een mondkapje is er nu zoveel gaande op m’n hoofd en bij m’n oren? Bril, oorbellen, oortjes, mondkapje en muts :confounded:

15 likes

Wat bijzonder! Dit was trouwens wel al een tweede test, want hij had vorige week woensdag ook getest. Vandaag dus weer (en met voorrang via werk, vandaar dat hij zo snel de uitslag kreeg). Misschien dus gewoon nog wat langer wachten.

Naar trouwens, dat je moeder corona heeft gehad. Is ze weer helemaal hersteld?

Ik heb nu echt zin in een patatje oorlog en een Brusselse wafel

4 likes

Ik heb zin in pizza. Maarja heb hellofresh

Ik ruik al urenlang pizza. Ben er net achter dat de geur komt van mijn half opgegeten lunch (ja had iets te veel gemaakt en de rest staat heel treurig voor m’n neus te wachten tot ik weer opnieuw honger krijg). Maar er zit letterlijk geen enkel pizza-ingrediĂ«nt in. Geen bloem, geen kaas, geen tomatensaus, geen oregano. Wel aardappelen en aubergine en kikkererwten en heel veel sojasaus??? (ja sorry moest restjes opmaken) Zwaar in de war nu.

1 like

Zo dit heb ik van de week ook geconcludeerd ja, ik had toen een bril, oorbellen, mondkapje en koptelefoon, voelde me echt een beetje een versierde kerstboom.

1 like

Ja precies haha, er gebeurt zo veel tegelijk :sweat_smile:

1 like

Ik wil m’n kerstboom opzetten!

2 likes

Ik heb niet eens een kerstboom maar ik wil er ook eentje aanschaffen dit jaar. Maar niemand om kerst mee te vieren dus dan leg ik er gewoon allemaal cadeautjes onder, van mezelf en voor mezelf :joy:

6 likes

Ik heb hier ooit een recept voor wortelcake overgeschreven en dat recept is echt t o p. Ik weet niet meer wie hem gedropt had, maar die cake is echt overal een mega succes. Mn collega’s zijn helemaal gelukkig als ik weer wortelcake meeneem

Ik ben helemaal van de Hollandse pot steeds. Gewoon alles op een bakplaat, 20min in de oven en klaar is banana. Nu veg kipkorn, aardappeltjes en spruiten.

1 like

Nu ben ik heel nieuwsgierig naar het recept.

Moment, ik maak even foto’s van het recept!

Ik doe meestal 45 gram suiker per suikersoort

Summary

13 likes

Aawh nu wil ik je een knuffelgeven :relaxed:Kerstbomen zijn leuk!

Nee niet volledig. Het gaat de goeie weg op maar ze blijft nog last hebben van kortademigheid, vaak na de stomste activiteiten zoals afwassen.
Stap per stap bekijken!

Oeh ik heb een hotel geboekt in eigen stad om de verkiezingsnacht te kijken met m’n vriend. Hij is de dag ervoor jarig dus gelijk zijn verjaadagskado. De prijzen zijn nu ook heel laag vanwege corona en we hebben de dag erna vrijgenomen om uit te slapen haha. Nu hopen dat ze bereid zijn om de uitchecktijd te verlengen en ons een kamer met chille tv geven. Zin in :relaxed:

5 likes

5 likes

Wat zijn de verschillen tussen de honden? En waarom zou je voor de een gaan of juist voor de ander?