Wat je even kwijt wil #43

Ik heb vandaag voor het eerst pasta carbonara gegeten. En ik vond het zoooo smerig. Keek al de hele week uit naar vandaag, omdat we lekker eten zouden bestellen, maar het was echt walgelijk. Ben diep teleurgesteld en moet het even kwijt.

3 likes

Haha oh nee wat spijtig! Carbonara is echt mijn favoriete. Wat was er mis mee?

1 like

Het was zouter dan ik verwacht had en er zaten ook nog gerookte hamblokjes in, die het nog zouter maakte. En gewoon heel erg weeig en te romig, naar mijn smaak.

2 likes

Ik wil ook een keer zo’n jurk aan en pruik op als nu bij Het perfecte plaatje.

2 likes

Ik denk ook niet dat carbonara goed te bestellen is, dat wil je rechtstreeks uit de pan op je bord. Ik zou het in ieder geval nog niet afschrijven! Al kan het uiteraard alsnog niet jouw ding zijn.

5 likes

Ah heerlijk, alle ellende van dit jaar samengepropt in een video.

Vind die muziek erachter wel kut, maar als het iets ballad-achtigs geweest was, had ik sowieso zitten janken.

Iets om jullie op te vrolijken na het filmpje van @pastelzwart. Een van mijn favoriete video’s op het internet (laat je niet misleiden door de tekst in de thumbnail!!)

14 likes

Ik heb morgen een afspraak bij mijn nieuwe huisarts en ik ben zenuwachtig :neutral_face::see_no_evil:

Mocht je in Amsterdam wonen, heb ik wel een carbonara tip die zelfs lekker is als je 'm besteld!

1 like

Dit klinkt echt als een slechte carbonara. Hamblokjes, te veel room? Ik vind een carbonara ultieme comfort food.

3 likes

Zag er inderdaad niet uit. Totaal niet EdGy of FasJiOn. Vond het ook een vreselijk stel

5 likes

Ugh, ik had honger maar niks in huis, en toen twee bakken yoghurt met hagelslag gegeten. Lekker; maar om te kotsen zo misselijk nu

Ik ga morgen zo’n leuke dag hebben, ga nu snel slapen want dan is het eerder ochtend

10 likes

Dat gevoel dat je binnen nu en een dag (of misschien twee) ongesteld gaat worden maar er nog niks in gang is gezet. Maar wel krampen hebt in je buik. Love it kuch.

3 likes

Het kan via een app move to iOS. Hier kan je meer uitleg vinden. https://www.iphoned.nl/tips/whatsapp-overzetten-android-naar-iphone/

Waaaarrrrrrrrrr

Succes :heart:

1 like

Zijn bio op insta is ook wel heel geniaal

4 likes

Uhm geen idee eigenlijk, gewoon een siliconencakevorm

1 like

Dit wist ik al toen ik 12 was. Die persoon mag een van de 30 handtekeningenkaarten van me overnemen :joy:

7 likes