Iets om jullie op te vrolijken na het filmpje van @pastelzwart. Een van mijn favoriete video’s op het internet (laat je niet misleiden door de tekst in de thumbnail!!)
Ik heb morgen een afspraak bij mijn nieuwe huisarts en ik ben zenuwachtig
Mocht je in Amsterdam wonen, heb ik wel een carbonara tip die zelfs lekker is als je 'm besteld!
Dit klinkt echt als een slechte carbonara. Hamblokjes, te veel room? Ik vind een carbonara ultieme comfort food.
Zag er inderdaad niet uit. Totaal niet EdGy of FasJiOn. Vond het ook een vreselijk stel
Ugh, ik had honger maar niks in huis, en toen twee bakken yoghurt met hagelslag gegeten. Lekker; maar om te kotsen zo misselijk nu
Ik ga morgen zo’n leuke dag hebben, ga nu snel slapen want dan is het eerder ochtend
Dat gevoel dat je binnen nu en een dag (of misschien twee) ongesteld gaat worden maar er nog niks in gang is gezet. Maar wel krampen hebt in je buik. Love it kuch.
Het kan via een app move to iOS. Hier kan je meer uitleg vinden. https://www.iphoned.nl/tips/whatsapp-overzetten-android-naar-iphone/
Ik heb een Franse vriendin gemaakt via Vinted hahaha . Begon bij het feit dat mijn pakketje ineens werd teruggestuurd naar de verzender en kwam klagen en nu zijn we de hele avond al gezellig aan het chatten via Vinted hahah
Waaaarrrrrrrrrr
Succes
Zijn bio op insta is ook wel heel geniaal
Uhm geen idee eigenlijk, gewoon een siliconencakevorm
Dit wist ik al toen ik 12 was. Die persoon mag een van de 30 handtekeningenkaarten van me overnemen
Haha dit is zo gezellig
Ik lag in bed en heb aan de muur langs mn bed een lang klein raam. Ik hoorde opeens iets buiten tegen het huis, leek wel of er iets kraste. Ik ben intens intens bang voor muizen, dus ik had al een hartslag van 800 denkend dat het een muis was… na een paar minuten werd het steeds harder dus m’n angsten maar even overwonnen en gaan kijken, kijk ik recht in de ogen van een marter, schrok me rot
Bah die hebben ook nog van die freaky lichtgevende ogen
Mijn vriend blijft maar doorratelen over zijn nieuwste technologische obsessie. Dit duurt nu al weken aan een stuk en als hij eenmaal begint blijft hij maar een monoloog voeren waarin hij steeds hetzelfde zegt of dingen zegt die ik niet begrijp. Zo vermoeiend maar ik laat hem maar doen omdat het hem gelukkig maakt. Al krijg ik er vanavond even geen uitgebreid antwoord meer uit.
Oeh waar?