Ik heb ijskoude voeten maar geen zin om op te staan.
Ik had geen dutje moeten doen van 19.45 tot 21.45.
Ik heb spijt dat ik er geen gedaan heb.
Mijn kat heeft voor de tweede keer een muis naar mn kamer gebracht, nu āgelukkigā dood. Heb hem met een ovenhandschoen en een vuilniszak opgetild en naar buiten gegooid. Zo kut en dat weer om 3 uur snachts
Heb precies hetzelfde, zit aan mān derde filmā¦
Hier precies hetzelfde gelukkig hierna nog maar 1 nacht
Ik heb er ook nog maar 1 hierna maar heb morgen ook de gelukkige taak om alle medicatie na te tellen
3 uren geslapen en nu wakker en ook niet moe. Hoe dan?
Ik ben bij de huisarts en wordt altijd beetje nerveus van de wachtkamers. Zeker in deze periode, dalijk is iemand vet ziek ofzo.
Die hele zieke covid-patienten zitten echt niet in de wachtkamer, moet je niet bang voor zijn!
En @vitaminwater op de hoek van de Postjesweg/hoofdweg zit Bella Italia wat er niet heel denderend uitziet, maar hun carbonaraš Ze doen er kruiden doorheen waardoor het wel anders smaakt dan het klassieke recept, hopelijk zijn jullie geen carbonara puristen;p
Ik denk eerder dat de angst komt uit het feit dat mensen liegen over eventuele corona klachten.
Ik kijk het weer en vanmiddag 20 graden?
Ik had het gisteren zo koud buiten
Heb je bij whatsapp zelf aan staan dat er reservekopieĆ«n gemaakt moeten worden? Ik weet dat whatsapp (heb een iPhone) dan reservekopieĆ«n van mijn chat geschiedenis in de iCloud zet, weet niet of Android ook zoān optie heeft.
Ik was nooit into voetballers maar ik ben er zojuist achter gekomen dat ik verliefd ben op Virgil van Dijk
De meest prominente reden dat ik blij was dat Ajax Liverpool had geloot voor vanavond, MAAR ja nu speelt hij natuurlijk niet.
Wat schattig ! Ik zou echt hƩƩl blij zijn als ik je hond zou tegenkomen 's avonds
Ik wil nu googlen, maar ik wil niet dat google me straks alleen maar klikklak gaat aanbevelen
Wat is het donker buiten! Heb me verslapen omdat ik dacht dat het nog midden in de nacht was toen ik wakker werd, maar blijkbaar was het toen al 7 uur en heb ik mijn wekker uitgedrukt, en werd ik pas om 8.45 wakker
Hierbij:
Bron: zijn Twitter. Leuk bio ook trouwens.