De meest prominente reden dat ik blij was dat Ajax Liverpool had geloot voor vanavond, MAAR ja nu speelt hij natuurlijk niet.
Wat schattig ! Ik zou echt hƩƩl blij zijn als ik je hond zou tegenkomen 's avonds 
Ik wil nu googlen, maar ik wil niet dat google me straks alleen maar klikklak gaat aanbevelen 
Wat is het donker buiten! Heb me verslapen omdat ik dacht dat het nog midden in de nacht was toen ik wakker werd, maar blijkbaar was het toen al 7 uur en heb ik mijn wekker uitgedrukt, en werd ik pas om 8.45 wakker 
Hierbij: 
Bron: zijn Twitter. Leuk bio ook trouwens.
Oeh Thank you! Lekker in de buurt ook.
Omg ja! Helaas 
Ik ben ook verliefd op Takumi Minamino maar wel minder
Ik zit in een overleg en het is zo saai
Heb de camera uit maar hoop dat ze me niet horen gapen
Of nog erger : een vraag gaan stellen
Ik werd wakker met hoofdpijn en die hoofdpijn wordt nu langzaam wat meer, maar het is ook weer niet zo erg dat ik me ziek wil melden. Maar eigenlijk zou ik dat wel willen, een dagje op bed liggen en even niks, maar daar geen weekenddag aan verspillen.
Ah dat vind ik echt tof dat je dat doet. Love het pakpapier ook!! Of is het een zak?
Ja dit had ik ook vanochtend! Werd midden in de nacht wakker omdat ik naar de wc moest. Dus ik daarna terug mān bed in maar kon niet goed meer slapen, kijk ik op mān telefoon en is het gewoon half 8. Ik dacht echt dat het 4 uur ās nachts was ofzo, zo donker was het nog.
Oh stiekem wel een beetje fan van Justin Bieberās nieuwe nummer hoor (lonely)
Justin is ook gewoon leuk!
Ik durf het bijna niet toe te geven, maar woo Vinted is zo chill. Het verkoopt echt 100x beter dan UW.
Ik werd vannacht wakker gemaakt door twee vechtende/krijsende katten, maar in mān halfslapende bui dacht ik eerst een tijdje dat er iemand met zoān instrument in mān tuin zat en herrie zat te maken?! Het klonk echt hetzelfde (tot het moment dat de katten echt gingen vechten, toen niet meer).
Oke oeps, het is 11:50 en ik ben nu pas wakker.
Ik zit De Outsiders te kijken en die man van het ufo-meldpunt zit in deze aflevering. Eigenlijk is het zo raar dat mensen die geloven in buitenaards leven als gekkies worden weggezet. Het heelal is zo ontzettend groot en we hebben pas zoān klein stukje ervan kunnen waarnemen of in kaart brengen, het kan toch haast niet dat wij echt de enige vorm van (intelligent) leven zijn. Best een arrogante gedachte ofzo.
Ah echt leuk dat je zoveel moeite ervoor doet! Ik word altijd extra blij als ik zie dat iemand een briefje bij mijn pakket heeft gedaan met āveel plezier ermeeā ofzo