Wat je even kwijt wil #43

Oeh Thank you! Lekker in de buurt ook.

1 like

Omg ja! Helaas :pensive:

Ik ben ook verliefd op Takumi Minamino maar wel minder

Ik zit in een overleg en het is zo saai
Heb de camera uit maar hoop dat ze me niet horen gapen
Of nog erger : een vraag gaan stellen

1 like

Ik werd wakker met hoofdpijn en die hoofdpijn wordt nu langzaam wat meer, maar het is ook weer niet zo erg dat ik me ziek wil melden. Maar eigenlijk zou ik dat wel willen, een dagje op bed liggen en even niks, maar daar geen weekenddag aan verspillen.

workmood

2 likes

Ah dat vind ik echt tof dat je dat doet. Love het pakpapier ook!! Of is het een zak?

1 like

Ja dit had ik ook vanochtend! Werd midden in de nacht wakker omdat ik naar de wc moest. Dus ik daarna terug m’n bed in maar kon niet goed meer slapen, kijk ik op m’n telefoon en is het gewoon half 8. Ik dacht echt dat het 4 uur ā€˜s nachts was ofzo, zo donker was het nog.

1 like

Oh stiekem wel een beetje fan van Justin Bieber’s nieuwe nummer hoor (lonely)

Justin is ook gewoon leuk!

1 like

Ik durf het bijna niet toe te geven, maar woo Vinted is zo chill. Het verkoopt echt 100x beter dan UW.

5 likes

Ik werd vannacht wakker gemaakt door twee vechtende/krijsende katten, maar in m’n halfslapende bui dacht ik eerst een tijdje dat er iemand met zo’n instrument in m’n tuin zat en herrie zat te maken?! Het klonk echt hetzelfde (tot het moment dat de katten echt gingen vechten, toen niet meer).

8 likes

Oke oeps, het is 11:50 en ik ben nu pas wakker.

1 like

Ik zit De Outsiders te kijken en die man van het ufo-meldpunt zit in deze aflevering. Eigenlijk is het zo raar dat mensen die geloven in buitenaards leven als gekkies worden weggezet. Het heelal is zo ontzettend groot en we hebben pas zo’n klein stukje ervan kunnen waarnemen of in kaart brengen, het kan toch haast niet dat wij echt de enige vorm van (intelligent) leven zijn. Best een arrogante gedachte ofzo.

9 likes

Ah echt leuk dat je zoveel moeite ervoor doet! Ik word altijd extra blij als ik zie dat iemand een briefje bij mijn pakket heeft gedaan met ā€˜veel plezier ermee’ ofzo :grin:

1 like

Ah flying tiger is leuk. Als je iets koopt voor 15 euro mag je blijkbaar een verrassingspakketje uitzoeken, is ook nog best veel.

17 likes

ik haat btw aangifte doen

1 like

Haha lief :smiley: Het grappige is dat hij voorheen heel bang aangelegd was en nooit door vreemden geaaid durfde te worden. Maar sinds hij staar heeft, is hij voor niemand meer bang en blijft hij net zo lang voor hun voeten staan tot ze hem geknuffeld hebben

4 likes

Uhg mijn verstandskiezen onder komen door. Geen pijn maar echt geen zin om die te laten trekken/snijden whatever.

Ik heb sinds kort een zoutlamp op de slaapkamer en dat licht maakt je zo mooi. Ik zou wel de hele dag willen leven in het licht van een zoutlamp.

8 likes

Welke pasta was dat ook alweer die @Kurisu ooit aan heeft geraden van Delixeux? Is die er weer? Was iets van bueno ofzo :stuck_out_tongue: