Wat je even kwijt wil #43

De amandel pasta EN NEE NOG STEEDS NIET TERUG PURE ONGERECHTIGHEID

Edit: maar de dille en kamille heeft er ook een die er op lijkt (bueno vulling)

2 likes

Ik at het zonder groente, want had nog brioche en andere snacks erbij op een zaterdagavond.

Zelf zou ik een volgende x misschien wat gegrilde asperges of broccoli uit de oven erbij serveren en/of een simpele venkelsalade met parmezaan.

3 likes

Mijn vriend en ik gaan een geregistreerd partnerschap aan en ik vraag me af of ik hem dan mijn man kan noemen?
Hoe noemen anderen met geregistreerd partnerschap hun partner?
Want soms als ik zeg “mijn vriend” klinkt het zo tokkie met mijn Rotterdamse accent, dan denk ik in mijn hoofd altijd “me vriend” :sweat_smile:

• Vriend/vriendin
  • Man/vrouw
  • Partner
  • Anders

0 stemmers

Hij zegt dat ik gewoon alles kan zeggen wat ik wil en hem nu al mijn man kan noemen maarja, ben gewoon benieuwd wat jullie denken :rofl:

Ik vind dat als je hem graag je man wil noemen, dan kan dat. Of je nu getrouwd bent, een geregistreerd partnerschap hebt of niks van dit alles. Gewoon doen wat je wil!

8 likes

Sorry ik mag eigenlijk niet stemmen
Maar ik zou gewoon man zeggen.

1 like

Ik ben getrouwd en noem mijn man nog heel vaak mijn vriend. Onbewust maar ik vind man zo officieel klinken. Wat nergens op slaat. Ken het anders om, collega heeft het vaak over zijn vrouw terwijl hij niet getrouwd is. Maar hij wil niet dat mensen denken dat ze maar kort bij elkaar zijn. (Komt ook doordat er bij ons een aantal mannen van 50+ werken die het dan over ‘mijn vriendinnetje’ hebben.)

4 likes

Mijn tante noemt haar geregistreerd partner ook gewoon man, vind dat niet gek hoor! Huwelijk en geregistreerd partnerschap zijn voor de wet ook gelijkgesteld, dus kan best. Lekker doen wat jij wilt!

1 like

Zojuist gehoord dat ik tot juni 2021 thuiswerken… toch wel even een emotionele klap. Of even schrikken in ieder geval :dizzy_face:

2 likes

" Willem-Alexander en Máxima zeggen sorry voor Griekse vakantiereis"

Het enige wat in mij opkwam was een stuk van een south park aflevering

20 likes

Gewoon lekker hem noemen zoals jij wilt. Zelf vind ik een geregistreerd partnerschap wel hetzelfde, en zou ik ook voor man gaan.

Al ben ik zelf getrouwd en zeg ik nog heel vaak vriend. Met ‘man’ voel ik me echt een 45-jarige kort pittige sandaal.

8 likes

Yes, onderdeel van dure unit is vervangen en nu werkt ding weer dus hoeven geen nieuwe unit. Zoveel geld bespaard nu. :partying_face:

1 like

Ik ben al anderhalf uur pauze aan het houden heb toch zo geen zin meer

9 likes

Ik heb sinds kort een Garmin na een Fitbit en die is nóg zuiniger met trappen/verdiepingen toekennen :unamused:
Ook met actieve minuten trouwens. Heb vandaag al 200 dozen van de ene locatie naar de andere versjouwd en ik heb nog steeds geen actieve minuten. Voelt net alsof het dan niet telt.

4 likes

Net weer klaar met mn online toets, ik ga even een middagdutje doen :joy::joy:

2 likes

Ik haaaat dat soort track dingen. Ik kan 100 x dezelfde route lopen maar geen 2x hetzelfde aantal stappen zetten. ( oke precies hetzelfde is ook niet mogelijk maar soms is het 3000 en soms 10000…)

2 likes

Same

Gewoon die uitstraling. Die stem.
Normaal vind ik voetballers van die veel te erge ijdeltuiten maar hem totaal niet.

2 likes

De mondkapjesplicht heeft een positieve invloed op mijn bankrekening. Ik krijg steeds een soort zweet/hitte-aanval van die kapjes, dus kom alleen in de supermarkt en drogisterij.

3 likes

Ik heb even op de webshop van D&K gekeken maar krijg hem daarop niet gevonden. Heb je een linkje?

Ligt eraan met wie ik praat. Aan de telefoon als ik wat gedaan moet krijgen is hij al-tijd mijn man haha. Mijn schoonmoeder noemt mijn schoonvader ook nog steeds haar vriend, ook al zijn ze echt getrouwd.

1 like

De dag begon best met een goed humeur maar toen kwam er een mail binnen over takkelange dagen op werk, begon mijn rug en buik pijn te doen en lijken de buren non stop met een waterzuiger bezig ofzo. Ik word niet goed. Heb weer eens slecht geslapen en ben nu dus ook heel slaperig. Nu al zin in zaterdag uitslapen.

1 like