Wat je even kwijt wil #43

Bij mij doet ie het gewoon

Het was wel een erg open einde ja. Misschien in een later seizoen?

Trots op je :heart:

1 like

Ik verwacht het eigenlijk niet…

Aangezien ze ook zeiden dat ze een rechtzaak is begonnen. Maar stiekem hoop ik het wel.

Had je vorige posts gelezen maar nog niet gereageerd, maar wilde nu toch even laten weten dat ik vanachter mijn laptopscherm met je meeleef! Lijkt me echt heel ingrijpend wat er nu allemaal op je af komt, de ziekte en behandelingen zelf maar ook zoiets heftigs als een IVF traject. Heel veel sterkte de komende tijd :two_hearts: :shamrock: Heb je wel fijne mensen in je omgeving waar je bij terecht kan?

1 like

Klinkt als een soort wervelwind, dus al die emoties zijn logisch denk ik. Het is ook ontzettend oneerlijk en het lijkt me ook zo onwerkelijk, terwijl er dus heel snel heel veel in gang is gezet. Als je het stapje voor stapje doet en het per dag op je af laat komen, kun je denk ik veel meer aan dan je zelf denkt.
Moet je nog lang wachten op je behandeling?

Als je er behoefte aan hebt, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik heb geen enkele ervaring hiermee, maar met luisteren wel.

1 like

Bij mij doet hij het wel. Welke telefoon heb je?

Vandaag vertelde een collega dat ze in verwachting is, uit enthousiastme heb ik haar geknuffeld. Voel mij hier best wel kut over, ivm corona. Kan gebeuren, maar wel heel stom.

Net bijna in m’n broek geplast van het lachen, ik hoorde vanuit de slaapkamer m’n vriend tegen Siri zeggen dat ze de lampen uit moest zetten, toen heb ik vanuit bed Siri de lampen op 100% laten zetten en zo zijn we nog een kwartier heen en weer bezig geweest met discokleuren en aan/uit zetten.
Nu ik het zo opschrijf is het misschien een situatie waar je bij had moeten zijn maar omg buikpijn van het lachen.

46 likes

Ik moet veel te vroeg op en kan niet slapeeen (ja dan moet je je telefoon wegleggen I knowww)

@Twijfelkont knap hoe je erin staat. Sterkte :kissing_heart:

1 like

Ik zal hem niet opeten.

1 like

Logisch dat je bang bent. Het is iets wat je niet kent en vooral altijd erg ver van je bed is. Hopelijk word je goed begeleid.
Ik lees je verhaal nu pas en wil je heel veel sterkte en geluk wensen :kissing_heart:

1 like

Ik ben zo waarschijnlijk als eerste op werk en ik wil niet omdat ik gisteren dus een muis zag :sob:.

3 likes

Mijn wekker ging vanochtend (of je eigenlijk vannacht, half 6 pfff) af dus ik kwam in beweging om hem uit te zetten, en ik weet niet in wat voor fase van m’n slaap ik was, maar ik was daarna gewoon misselijk omdat mijn lichaam zo plotseling van rust/slaap naar actie/bewegen ging. Zat ook middenin een droom voor m’n gevoel. Bah ben zo moe nog ook :-1:

2 likes

Nog 1 dag werken, nog 1 dag werken, nog 1 dag werken.
Als ik morgen nog had moeten werken, zou ik iemand zijn nek breken.
Zo klaar mee met al twee weken achter elkaar werken.
Ben in totaal maar twee dagen vrij geweest

6 likes

Ik kom nu zo moeilijk mn bed uit. Koud, donker, echt tijd om in winterslaap te gaan.

22 likes

Ik heb precies hetzelfde. Zo moeilijk om uit dat lekkere warme bed te komen :weary:

1 like

Oh no! Kan me dat echt goed voorstellen.
Ik zou gewoon met veel kabaal het licht aan doen, eerst aan heel veel voorwerpen rammelen zodat ie schrikt en gewoon wegduikt.

Heel veel sterkte :confounded:

ik bestel altijd online boodschappen, nu is iedereen en zn moeder natuurlijk weer online aan het bestellen. nu kan ik dus (OH NEEE) naar de fysieke supermarkt voor boodschappen.

14 likes