Wat je even kwijt wil #43

Ik kan dat me ook niet voorstellen. Zou echt doodziek zijn

Hij is een zij is er weer, een van mijn favoriete programma’s!

11 likes

Nou deze man spoort niet in ieder geval. Mijn hemel zeg!

Daarom in Dix pour cent is dat heel realistisch gedaan - zelfs de Engelsen/Amerikanen moeten maar Frans spreken hehe

2 likes

Nee idd. Heel heftig. Marijke zal het vertrouwen in mannen wel volledig kwijt zijn nu. Arme vrouw

1 like

@Luipaard zou dit nog een vervolg krijgen? Het was allemaal zo onopgelost aan het einde van de aflevering.

Doet bij meer mensen de Rabobankapp het niet? Ik krijg al de hele dag een foutmelding.

Hee wat lief dat je ernaar vraagt. Het is echt een enorme achtbaan en wisselt per dag en per moment. Meestal gaat het nu naar omstandigheden wel oké (goed is een gek woord), maar soms ook helemaal niet en dan is het hysterisch huilen omdat ik het zo oneerlijk vind. Is ondertussen al van alles gebeurd, o.a. IVFtraject om eitjes in te vriezen, en heb nu een datum wanneer ik met m’n eigen behandeling ga starten. Aan de ene kant denk ik; kom maar op! Maar aan de andere kant ben ik super bang en zie ik er ook tegenop. Alles is ook zo afwachten en onbekend, en dat maakt het ook spannend. Nou heel boekwerk meteen :sweat_smile: Het is allemaal echt wel veel en heftig en dan denk ik ook echt; hoe ga ik dit allemaal volhouden. Maar we gaan het zien, ofzoiets.

22 likes

Bij mij doet ie het gewoon

Het was wel een erg open einde ja. Misschien in een later seizoen?

Trots op je :heart:

1 like

Ik verwacht het eigenlijk niet…

Aangezien ze ook zeiden dat ze een rechtzaak is begonnen. Maar stiekem hoop ik het wel.

Had je vorige posts gelezen maar nog niet gereageerd, maar wilde nu toch even laten weten dat ik vanachter mijn laptopscherm met je meeleef! Lijkt me echt heel ingrijpend wat er nu allemaal op je af komt, de ziekte en behandelingen zelf maar ook zoiets heftigs als een IVF traject. Heel veel sterkte de komende tijd :two_hearts: :shamrock: Heb je wel fijne mensen in je omgeving waar je bij terecht kan?

1 like

Klinkt als een soort wervelwind, dus al die emoties zijn logisch denk ik. Het is ook ontzettend oneerlijk en het lijkt me ook zo onwerkelijk, terwijl er dus heel snel heel veel in gang is gezet. Als je het stapje voor stapje doet en het per dag op je af laat komen, kun je denk ik veel meer aan dan je zelf denkt.
Moet je nog lang wachten op je behandeling?

Als je er behoefte aan hebt, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik heb geen enkele ervaring hiermee, maar met luisteren wel.

1 like

Bij mij doet hij het wel. Welke telefoon heb je?

Vandaag vertelde een collega dat ze in verwachting is, uit enthousiastme heb ik haar geknuffeld. Voel mij hier best wel kut over, ivm corona. Kan gebeuren, maar wel heel stom.

Net bijna in m’n broek geplast van het lachen, ik hoorde vanuit de slaapkamer m’n vriend tegen Siri zeggen dat ze de lampen uit moest zetten, toen heb ik vanuit bed Siri de lampen op 100% laten zetten en zo zijn we nog een kwartier heen en weer bezig geweest met discokleuren en aan/uit zetten.
Nu ik het zo opschrijf is het misschien een situatie waar je bij had moeten zijn maar omg buikpijn van het lachen.

46 likes

Ik moet veel te vroeg op en kan niet slapeeen (ja dan moet je je telefoon wegleggen I knowww)

@Twijfelkont knap hoe je erin staat. Sterkte :kissing_heart:

1 like

Ik zal hem niet opeten.

1 like