Deze!
Werkontwijkend gedrag tijdens de vakantie is op zoek gaan naar de meest lelijke ski- of wandelsokken die je kan vinden.
Ik heb een pakketje op de post gedaan als verrassing voor een vriendin, heb ik gewoon het verkeerde huisnummer opgeschreven. Snap niet hoe ik zo dom kon zijn
Pffff precies dit. Ik had gister een megadrukke dag en nu ben ik niet vooruit te branden, terwijl ik nog steeds super veel te doen heb.
Mijn kat heeft ontdekt dat de muis op het beeldscherm steeds beweegt en nu gaat ze steeds recht voor het beeld zitten om de muis te kunnen vangen. Heel gezellig, maar zo kan ik niet werken.
Werd wakker met een duizelig gevoel.
Ben eerder naar huis gegaan van werk omdat ik echt niet lekker functioneerde.
Als ik in de auto zat draaide de wereld nog.
Gelukkig weinig cliënten vandaag
Heb echt teveel koffie gehad, sta helemaal te shaken. Wat een lekker spul is het toch
Ik kan niet meer in mn mapjes in teams. Wij moeten vier mapjes diep, maar ik kan telkens maar één diep en daarna word ik teruggestuurd naar het begin. Heb de app al opnieuw geïnstalleerd, opnieuw in en uitgelogd… op mn mobiel lukt het wel, erg irritant. Ik krijg ook een foutmelding bij het inloggen maar dan start de app wel gewoon op, ook verdacht. Ik kan de mapjes ook wel openen als ik t via sharepoint doe. Beter is dit snel opgelost want van de week had ik er nog geen last van
Beterschap. Wat vervelend.
Ik heb vandaag 100 jaar verkering met mijn vriend. Normaal gesproken zouden we dan uiteten gaan maarja corona he dus nu gaan we straks met de auto door de drive onszelf volproppen met die nieuwe mckroketsss heujjj zoveel zin in Oh en ik heb dan weekend. Eerst nog een een uurtje werken helaas
100 jaar is echt lang. Hoe hou je dat vol?
Nee geen asiel! Het is inderdaad een organisatie die de honden hierheen halen. Ze hebben ook geen fysieke locatie hier dus ze werken met foster families totdat ze een nieuw baasje hebben gevonden. Wij gaan dus uiteindelijk niet voor hem maar er waren nog 100 aanmeldingen voor hem dus hij krijgt 100% een thuis, dat vind ik wel fijn. Zij doen ook een interview en homecheck.
De hond die we nu gaan adopteren komt gewoon bij ons uit de buurt maar is in beslag genomen wegens “cruelty and neglect reasons”
Vervelend, voel je je wat beter inmiddels?
Ja ben even languit gaan liggen, gelukkig tolt de wereld niet meer.
Wel een vage hoofdpijn maar dat kan een vocht tekort zijn. Heb slecht gedronken bedenk ik me net.
Heerlijk zo een verpleegkundige die niet goed voor zichzelf zorgt
ik moet voor mijn vriend en al zijn makkers in de online wachtrij gaan staan om westvleteren bier te kunnen kopen, en ik voel veel te veel pressure!!
lowlandskaartjes kopen is hier niks bij, ze werken met super strikte regels en ik ben telkens bang dat mn internet uit gaat vallen ofzo
Ik geniet stiekem best wel van de rust die de nieuwe maatregelen met zich meebrengen, zeker nu je bijna overal moet reserveren. Oke, het is irritant dat bijna alle tijdssloten telkens vol zijn bij de sportschool, maar als je dan eindelijk een reservering kunt maken, is het er zo lekker RUSTIG. Ik merk aan mezelf dat ik menigten nu ook veel slechter verdraag.
Ik weet niet of je het gelezen hebt maar door coronamaatregelen verkopen ze enkel aan personen met een adres in België
nee! bedankt want kwam er inderdaad niet door
Ik heb weeeekend maar moet het hele weekend studeren en morgen alsnog heel vroeg op omdat er klusmannen komen die hopelijk mijn internet kunnen fixen
In mijn stad moet je het oud papier op straat zetten op de dag dat het wordt opgehaald, en nu waait het heel hard en het papier waait echt overal heen