Aaaah verstandskiezen getrokken en ik zwelg even in zelfmedelijden haha
Ik ben net m’n Gucci shawl verloren in de trein. Baal echt zo, ga hem nooit meer terug krijgen natuurlijk.
Was al wel 5 jaar oud, maar het was wel m’n favoriete shawl
Ah nee wat zuur ik zou wel even bellen met de NS en zo’n formuliertje invullen, als een conducteur hem toevallig heeft gevonden kan je hem hopelijk nog terugkrijgen. Ik heb zelf wel eens gebeld voor iets wat ik vergeten was in de trein en de persoon aan de telefoon was superbehulpzaam, vroeg waar ik ongeveer had gezeten en contacteerde meteen de conducteur om te kijken of het er nog lag. Dus zou dat in ieder geval even proberen!
“Wij adviseren u dringend.”
Adviseer het me of verplicht het me maar dit dringende gedoe vind ik zo irri op een of andere manier hahah.
De naaktkat van de ohra reclame is overleden
Dank je! Had al online ingevuld en heb n.a.v. je bericht ook meteen gebeld. De klantenservice ging ook direct bellen met de conducteur die ging kijken. Nog niets gehoord, dus vrees dat ik hem niet terug ga krijgen.
Ah vervelend dat je nog niks hebt teruggehoord, ik duim in ieder geval voor je
Ik heb plots zo’n enorme zin om te gaan opruimen en spulletjes uitzoeken, maar ik vind het een beetje te laat om nu te beginnen plus ik weet niet eens waar ik zou beginnen, zit al de hele tijd geagiteerd als een kip zonder kop van de ene kamer naar de andere te lopen. Bovendien staan er hier nog 2 verhuisdozen vol kleren die ik maanden geleden al uitgezocht had en waar verder nog steeds niets mee gebeurd is…
Achja, de wil is er al, en dat is best al veel voor me na weer weken depri en lethargisch in bed zitten in mijn huis vol afval, afwas en andere troep.
Oeeeh ik ga binnenkorr op kringloop tocht haha. Zin iiiin. Helemaal mn vibe.
Keukenkastjes? Vind ik zelf altijd wel overzichtelijk!
De maan is echt supermooi groot nu zeg! Echt zo’n dreamworks tekenfilm maan
Ik vroeg net heel suffig aan mijn vriend waar die lamp buiten vandaan kwam, want die was net nog ergens anders. Was het de maan
Jammer, dus nu voelt het niet meer alsof je aan het daten bent. Geen gaslighting door je fitbit meer.
Ik volg zo’n meid van Dream School nog omdat zij zwanger was. Kind is nu 2 dagen oud en wil die namen weten aub, dan kan ik ontvolgen.
Ik ken je niet maar ik ben ook trots op je! Dat je terwijl je je zorgen maakt om je vriend en zo’n zware werkdag door weet te komen ook nog goed voor jezelf weet te zorgen door te kiezen voor de medicijnen is hartstikke knap! Snap dat je het jammer vindt dat het niet zonder lukt maar het is sterk van je dat je nu op tijd deze keuze maakt! Heel veel sterkte, hoop dat er snel meer geluk op je pad komt.
Ik voel me nu een beetje suf, maar had van mijn bank een mail gekregen (het ziet er iig best legit uit) dat ik een nieuwe pas moet aanvragen etc omdat mijn oude pas komende week geblokkeerd zou worden en mijn internetbankieren ook. Maar toen ik op de link klikte vond ik het er toch wel een beetje verdacht uitzien, dus ik heb het voor de zekerheid even naar mijn bank toegestuurd om het te laten checken. Ik let altijd met dit soort dingen echt wel goed op, en misschien ben ik nu iets té achterdochtig, maar liever dat dan dat mensen waarvan ik het niet wil straks mijn bankgegevens hebben
Op de link klikken is normaal toch al het probleem? Waarmee je een virus kunt ontketenen?
Ook op je mobiel? Of is dit een hele domme vraag
Ik kwam iig op een pagina waar je dan je bankgegevens zou moeten invullen, maar dit heb ik dus niet gedaan
Ik kon me niet beheersen en heb pakjes gekocht voor een baby op komst en nu zit ik er de hele tijd naar te kijken en over te zwijmelen. Het broodje in de oven komt pas in maart! Maar kan echt niet wachten