Wat je even kwijt wil #43

Mijn ervaring met een nieuwe pas is dat je eerst een pas opgestuurd krijgt die je daarna moet activeren door te gebruiken en pas daarna is je oude geblokkeerd.
Dus ik zou denken dat het phishing is wat jij hebt gekregen

4 likes

Ja kan ook problematisch zijn, maar wel iets minder vaak dan op de pc dacht ik. Zou je mobiel even goed in de gaten houden de komende tijd.

1 like

Vanochtend door mijn paniekaanvallen een heftige ruzie met mijn vriend gehad, wel weer uitgepraat maar door die paniek blijf ik er helaas lang in hangen en word ik onzeker dat hij er klaar mee is. Maar het is me vandaag geluk om met de paniek een volledige dag te werken, mezelf redelijk uit de paniek te halen, mijn vriend te geloven dat de relatie gewoon nog goed zit én een fijn avond gehad met een vriendin. En nu ben ik weer onderweg naar mijn vriend om nog even te knuffelen en hem te vertellen dat ik blij met hem ben. Ondanks het begin tóch nog een goede dag :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Wat een dag vandaag, vanmorgen wilde de auto niet starten. Kom ik te laat op het werk en meteen paniek, sieraden “kwijt” van een overledene. Lagen gewoon in de kluis. Hele dag in de verzorgingsruimte doorgebracht dus echt totaal niets mee gekregen van het lekkere weer :sob: en dan roepen ze ook nog: nee het is niet druk op dit moment. Nou dikke doei.

Waarom zijn er nu nog muggen?! Ben zojuist gewoon door mijn broek heen gestoken. Echt ga weg joh

Jaaa stom toch, het is oktober, ga weg. Afgelopen nacht wakker gehouden door zo’n rot beest Ă©n helemaal lek gestoken.

Ohh mijt ga je lekker rotan dingen zoeken en glazen bakkies voor je wattenschijfjes

2 likes

Mijn uberdriver zei net doodleuk: “Ja, al mijn vrienden hebben corona”
Dus ik zat daar op de achterbank van 
what the fuck

En toen zei hij: “Laatst wilden ze met z’n allen afspreken, toen zei ik dat ik niet kwam en nu zijn zij allemaal ziek en ik niet” lol godzijdank

88 likes

Hahah ohh gelukkig

1 like

Ik heb zo’n medelijden met de buurvrouw op dit moment. Door de muur heen hoor ik haar 8 maanden oude baby en haar 5 jarige kind allebei kei en kei hard huilen/schreeuwen/jammeren. En ze is ook nog alleenstaande moeder

3 likes

Ik heb nu al twee dagen last van krampen in mijn baarmoederstreek. Lig nu zelfs met een kruik in bed. Terwijl ik pas over twee weken ongesteld kan/moet worden. Heel vreemd dit.

Ovulatiepijn? Sommige vrouwen voelen dat heftiger dan anderen

Ik voel het nu sinds kort ook. Maar dat voelt anders. Wel beetje het zelfde, maar veel korter en maar aan een kant. En dat had ik een aantal dagen geleden al (en dat klopt volgens mijn app). Dus lijkt me dat het dat niet kan zijn.

Kut mijn moeder zei: “ik kom morgenavond iets langs brengen, hoe laat ben je thuis”
Dus ik zei “hele dag thuis”
Zegt ze “oh dan sta ik om 10:00 ‘s ochtends voor de deur”

En nu slaapt ze dus kan ik niet meer zeggen dat ik wilde uitslapen haha

4 likes

Zet je wekker om 9 stuur een berichtje en ga weer slapen

Je kunt nu toch appen dan leest je moeder het morgen

3 likes

Mijn nichtje van 2 kon wel mijn make-up gedaan hebben vanmorgen
jeetje het is bijna lachwekkend.

1 like

Deze week is echt de langste week ooit.-_-

1 like

Mijn bureaustoel word vandaag opgehaald door koeleblauw ter reparatie. rip chairemmy. rip mijn kont en rug voor 6 weken.

(Ze wisselen niet direct om omdat ze eerst willen kijken of het gemaakt kan worden. wat ik enorm goed vind, al is zes weken wel even zuur in deze thuiswerk tijd)

Ik heb m’n nachtdiensten weer overleefd. Nu eindelijk slapen :zzz:

2 likes