Ik heb een ontbijtje besteld bij de Bagels & Beans (echt helemaal niet nodig, maar goed) en nu zit ik hongerig te wachten tot mijn bezorger hier is. Zin in die bagelllll.
De zon schijnt echt perfect op m’n balkon nu. Kon dit elke dag maar zo zijn.
Oh wat lekker, ik wist niet dat dat kon!
Ahh wat een goed idee! Ik heb hier ook spontaan zin in! Helaas bezorgen ze bij mij alleen via thuisbezorgd (en pas vanaf een uur, dus wordt lunch ipv ontbijt dan)
@the.rebel.club Het was lekker! Via Ubereats kon ik het 's ochtends laten bezorgen (wel in de hoofdstad, hier kan vrij veel haha).
Shit heb direct ff gekeken maar in Utrecht kan het niet
Nooo zo jammer.
Wel via Deliveroo! (Ligt er wel aan waar je in Utrecht woont)
Ik heb historisch weinig zin om te werken vandaag
Ahh een vriendin stelde voor om volgende week naar een lunchconcert te gaan bij mij in de buurt. Ik helemaal hyped, zin om me weer eens ergens mooi voor aan te kleden, uitverkocht. Zo jammer!
Jaaa omg ja direct besteld thanks!
M’n man zou maandverband en tampons halen en is het tot 3x toe vergeten gisteren en nu zit ik zonder maar ik kan ook de deur niet uit want heb 2 verkouden kinderen en kan ze ook niet alleen thuis laten.
Ben zo onredelijk chagrijnig hierover haha
Ik vind dit eigenlijk best redelijk chagrijnig hoor, heb je nog wel genoeg om de dag door te komen?
Ahh, mijn overbuurjongen die al jaren mega enthousiast naar me zwaaide elke keer dat hij me zag is verhuisd Jammer, had eigenlijk nog even ‘afscheid’ willen nemen.
Had een nieuwe blender gekocht. Niet duur, maar wel super blij mee. Laat ik ‘m vallen. Gelijk winkel en inboedel geprobeerd, maar niks. Ik had ‘m net, minder dan een maand. Zo stom van mezelf!
Ik moet mijn angst overwinnen en bellen naar de kaakchirurg, schijt echt viervoudig in mijn broek
Edit: 5 november heb ik de afspraak
Ik moet echt stoppen met chips kopen, want ik kan niet een bakje chips nemen, nee die hele zak gaat op. Door van die aanbiedingen wordt het alleen maar erger.
Dus vanaf vandaag koop ik geen chips meer voor een maand.
Ik ga mee doen wat ben een heuse verslaving aan het ontwikkelen volgens mij.
Dit is echt de reden dat ik het zo jammer vind dat je hier geen losse zakjes kan kopen zoals in de UK. Wel veel beter voor het milieu natuurlijk, want minder plastic, maar het was zo chill dat ik daar gewoon een klein zakje kon kopen als ik een keer echt zin had in chips.
Bij mij liggen die gewoon in de supermarkt hoor! 100 gram maar ook echt uitdeelzakjes, wel heel duur
Waaat welke supermarkt? Ik zie dit altijd alleen bij de To Go’s. Was er laatst bij mijn AH naar op zoek, maar zonder succes.