Ja is prive, maar stuur je wel een DM!
Wat goed! En nog een vervolg?
Ja als je eenmaal rijdt, voelt het vast weer vertrouwd? Nu toch dat proefritje boeken?
Ik heb ook in overweging om dit te doen, na 6 jr niet meer te hebben gereden. Heb onlangs een auto gekocht en doe het gewoon wel nu.
Het gaat de ene x alleen veel vlotter (snelweg/parkeren) dan de andere x. Twijfel daarom
Ik ben zo blij dat ik zo even naar buiten mag (om te fietsen naar een testlocatie). Ik kan mezelf ook zo slecht vermaken en verveel me dood.
Whatever
Fijn dat jij niet meer met hem opgescheept zit als ik dit allemaal hoor, wat een onzin joh. Maar kan me heel goed voorstellen dat dit je wel raakt, ik word er gewoon plaatsvervangend misselijk van. Hoe is je contact nu verder met hem dan?
Er gaat een wereld voor me open
Whatever
Maar daar kan dat meisje/vrouw toch niets aandoen? Of gun je haar wel een kind?
Oh nee tuurlijk, die vrouw kan daar idd niks aan doen. Ze was van plan van single mom te worden omdat haar kinderwens zo sterk was. Ik gun het haar van harte, maar ze was beter single mom geworden dan in deze situatie (waar ze nu natuurlijk niks van af weet). Ik gun het hem gewoon niet.
Oh shit zeg, beterschap 
Ja vet kut dat je dan zoveel liefde voor een persoon voelt terwijl je dondersgoed weet dat je niet met hem samen zou moeten willen zijn. Het klinkt ook allemaal nog redelijk recent als ik het zo hoor dus ook logisch dat je het niet meteen kan loslaten. Wat dat betreft is het wellicht âmakkelijkerâ dat er een kind in het spel is (maar mensen wat fout ook allemaal dit? Waar is hij mee bezig joh, krijg er helemaal een brain fart van). Zou even helder voor jezelf maken waar jij de grens nu legt qua contact want je gaat jezelf alleen maar meer pijn doen als je niet uit deze situatie stapt. Ik vind het ook heel kwalijk dat jij eerder hebt aangegeven fysiek afstand te willen houden en hij daar ook lekker overheen ging walsen.
<3 voor jou in ieder geval
Ik had dus net vorige week bedacht dat ik snel nieuwe muziek wil releasen en ook een videoclip wil maken. Leek onmogelijk, met weinig budget, moeilijk moeilijk.
Krijg ik vanochtend ineens een random berichtje van een regiseuze met een fantastische stijl dat ze een videoclip idee voor mijn muziek heeft, ze hoeft er niks van geld voor, en of ik geĂŻnteresseerd ben.
Het komt gewoon als een soort service in mijn schoot vallen, zo debiel joh!!
Wat klote
Beterschap
Wat erg voor je, veel beterschap!
Ik ben de âcomputer persoonâ van ons team en ik heb al aan mensen mogen uitleggen wat ctrl c ctrl v is. Dat is wel vrij ernstig. Ik heb alleen ook net aan iemand mogen uitleggen hoe je een document upload.
Universitair geschooldâŠ
Ik ben voor een landelijke cursus digitale vaardigheden.
Ja pleaaaaase ik ook, ik ben namelijk ook deze persoon in mijn team en ik word er zo moe van soms haha. We gaan binnenkort een nieuwe collega aannemen en inmiddels is mijn enige eis dat diegene een béétje tech-savvy is want ik ben er echt klaar mee om elke keer degene te zijn die moet uitleggen dat je wel het geluid van je computer aan moet zetten om de ander te kunnen horen bij zoom.
Ik wil je wel volgen hoor stuur maar een dm. <3
Lololol je wil niet weten hoe vaak ik wethouders aan de lijn heb die niet weten wat een browser is of hoe ze een print-screen kunnen maken of een web adres in Google typen ipv in de adres bar etc haha. Slimme mensen maar gewoon niet zo handig met technologica!
Ik zou niet automatisch wethouders en slim in een zin gebruiken