Ik weet Coop zeker en AH/Jumbo lichte twijfel, maar ik heb van allebei een giga foodmarkt in de buurt dus dat is sowieso anders
Oohh ben vandaag zo moe, dit zijn mijn laatste paar werkdagen en heb zo geen energie om fatsoenlijk mijn werk af te ronden maar doe het wel haha, heb vanmiddag een telefonische kennismaking voor een vacature waar ik op had gesolliciteerd. Hoop echt dat het dit keer goed gaat en ik door ben naar de volgende ronde.
Ik ga dit weekend mn klok terug zetten naar 2019
Een beetje feelgood nieuws tussen alle ellende in de wereld. Word altijd zo vrolijk van die man met z’n geliefde ui haha!
Uitdeelzakjes werken bij mij helaas niet, dan ga ik gewoon 5 van die zakjes eten
Hij heeft nu pauze en is ze gaan halen. Plus chocolade als goedmaker (oké en omdat ik hem gedwongen heb) haha
Je kan die los kopen dus 1 zakje (bij mij in de winkels)
Ohhh! Ja dat is echt super handig. Bij mijn AH kan dat helaas niet.
Hadden ze bij mijn Jumbo ook inderdaad en ook nog van die tussen maatjes, kleiner dan een normale zak in ieder geval
Ik deel regelmatig meme’s / leuke Twitter berichtjes op insta en de sla ik op een hightlight, als ik een slechte dag heb scroll ik er even door heen en dan ben ik weer gelukkig.
Ik hou van mijn eigen humor, blij dat ik ze opsla
Huh het forum was net overbelast bij mij. Heh ik een rel gemist?
Er is een instagram topic bij het members only gedeelte. Als je hem daar wilt posten kunnen wij je volgen. En anders mag je hem ook dmen dan volg ik je wel.
Waar is dit members only gedeelte? En waarom post iedereen dan gewoon hier? Of mis ik nu iets😅
Eh ja je mist een heel gedeelte haha. Als je meer dan 50 post hebt en een maand mee post dan moet je het aanvragen bij de moderators en dan kun je bij de afgeschermde topics. Zoals topics waar mensen fotos posten enzo.
Er zijn maar een aantal topics members only, zoals sekstopic enzo. Er is geen privé wat je even kwijt wil topic ofzo, dus daarom posten ‘we’ ook nog gewoon hier
Dit vind ik nou echt een goed idee, moet ik ook eens gaan doen. Nu wil ik die van jou eigenlijk wel bekijken, maar misschien is je insta privé?
Ja is prive, maar stuur je wel een DM!
Wat goed! En nog een vervolg?
Ja als je eenmaal rijdt, voelt het vast weer vertrouwd? Nu toch dat proefritje boeken?
Ik heb ook in overweging om dit te doen, na 6 jr niet meer te hebben gereden. Heb onlangs een auto gekocht en doe het gewoon wel nu.
Het gaat de ene x alleen veel vlotter (snelweg/parkeren) dan de andere x. Twijfel daarom
Ik ben zo blij dat ik zo even naar buiten mag (om te fietsen naar een testlocatie). Ik kan mezelf ook zo slecht vermaken en verveel me dood.
Whatever