Wat je even kwijt wil #43

Wat erg voor je, veel beterschap!

1 like

Ik ben de “computer persoon” van ons team en ik heb al aan mensen mogen uitleggen wat ctrl c ctrl v is. Dat is wel vrij ernstig. Ik heb alleen ook net aan iemand mogen uitleggen hoe je een document upload.

Universitair geschoold

Ik ben voor een landelijke cursus digitale vaardigheden.

34 likes

Ja pleaaaaase ik ook, ik ben namelijk ook deze persoon in mijn team en ik word er zo moe van soms haha. We gaan binnenkort een nieuwe collega aannemen en inmiddels is mijn enige eis dat diegene een béétje tech-savvy is want ik ben er echt klaar mee om elke keer degene te zijn die moet uitleggen dat je wel het geluid van je computer aan moet zetten om de ander te kunnen horen bij zoom.

9 likes

Ik wil je wel volgen hoor stuur maar een dm. <3

1 like

Lololol je wil niet weten hoe vaak ik wethouders aan de lijn heb die niet weten wat een browser is of hoe ze een print-screen kunnen maken of een web adres in Google typen ipv in de adres bar etc haha. Slimme mensen maar gewoon niet zo handig met technologica!

7 likes

Ik zou niet automatisch wethouders en slim in een zin gebruiken :innocent:

11 likes

2 likes

En @fysicus mag ik vragen waarom je dan, zeker nu je langzaam van hem walgt, toch weer kiest voor een ‘laatste’ gesprek? Zijn er nog dingen die per sĂ© moeten worden afgehandeld? Waarom verbreek je niet het contact? Lijkt mij dat het alleen maar averechts werkt iedere keer dat je hem ziet.

6 likes

Ik heb toch een voordeel gevonden in het thuiswerken. Ik was net toeschouwer bij een vergadering en heb alvast mijn komkommer en paprika’s gesneden voor vanavond. Op kantoor zou dat toch een beetje gek zijn.

53 likes

Mijn buren hebben weer de trampoline in de tuin gezet. Top. Echt gezellig dat gepiep de hele dag :triumph:

Krijg je bij vinted fatsoenlijke prijzen voor de kleding die je daar verkoopt?ik heb nog wat ongedragen dingen thuis liggen maar als ik maar €5,- voor een suùde blazer oid krijg breng ik het wel gewoon naar de kringloop

Hoezo duurt het een uur om een pokebowl te bezorgen? Komen ze het kruipend brengen ofzo :sob:

5 likes

Omg werkt de LOA dan toch?!

Nee grapje, super leuk!

1 like

Ah ja zo lekker in de herfst, springen in de regen. Ding altijd nat. Wat een timing.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

hahaha nee ik had juist lood in mijn schoenen van “dit gaat me toch nooit lukken” :wink: niks LOA hoor gehe, gewoon dom geluk

2 likes

Mijn scharrel komt langs en omdat hij altijd te laat komt, zei ik dat hij half 5 al mocht komen, terwijl ik meestal dan pas klaar ben met werken.

Maar het is nu 16:24, en wie is nog niet eens vertrokken? :joy::sob: en het is maar 1u:50 minuten rijden naar mij :flushed:

Ik ben alleen ook geregeld ergens anderhalf uur te laat en zo voelt dat dus :flushed:

Edit: oh hij was al aan het rijden, hij komt dus alsnog te laat, maar niet zo extreem

6 likes

Ahh iemand wint net het geluid van qmusic maar ik heb echt zo’n medelijden met degene die een uur geleden mocht raden. Ze hadden namelijk hetzelfde in hun hoofd maar dan de handeling anders (dus die van een uur geleden had de stoffer en blik uit elkaar halen maar het winnende geluid was het in elkaar klikken)

En ik vind het jammer dat ik nu niet meer mee kan raden met mijn absurde gokken. Ik dacht aan de hendel van een gokautomaat trekken :joy:

7 likes

Waarom duurt deze week zoooo lang

1 like

Ohh dat is best zielig ja! Luister nooit naar Q, hoe hoog stond de pot?

Ergens in de 35.000 volgens mij! Wel een lekker bedrag dus haha