En @fysicus mag ik vragen waarom je dan, zeker nu je langzaam van hem walgt, toch weer kiest voor een ‘laatste’ gesprek? Zijn er nog dingen die per sé moeten worden afgehandeld? Waarom verbreek je niet het contact? Lijkt mij dat het alleen maar averechts werkt iedere keer dat je hem ziet.
Ik heb toch een voordeel gevonden in het thuiswerken. Ik was net toeschouwer bij een vergadering en heb alvast mijn komkommer en paprika’s gesneden voor vanavond. Op kantoor zou dat toch een beetje gek zijn.
Mijn buren hebben weer de trampoline in de tuin gezet. Top. Echt gezellig dat gepiep de hele dag 
Krijg je bij vinted fatsoenlijke prijzen voor de kleding die je daar verkoopt?ik heb nog wat ongedragen dingen thuis liggen maar als ik maar €5,- voor een suède blazer oid krijg breng ik het wel gewoon naar de kringloop…
Hoezo duurt het een uur om een pokebowl te bezorgen? Komen ze het kruipend brengen ofzo 
Omg werkt de LOA dan toch?!
Nee grapje, super leuk!
Ah ja zo lekker in de herfst, springen in de regen. Ding altijd nat. Wat een timing.
hahaha nee ik had juist lood in mijn schoenen van “dit gaat me toch nooit lukken”
niks LOA hoor gehe, gewoon dom geluk
Mijn scharrel komt langs en omdat hij altijd te laat komt, zei ik dat hij half 5 al mocht komen, terwijl ik meestal dan pas klaar ben met werken.
Maar het is nu 16:24, en wie is nog niet eens vertrokken? 
en het is maar 1u:50 minuten rijden naar mij 
Ik ben alleen ook geregeld ergens anderhalf uur te laat en zo voelt dat dus 
Edit: oh hij was al aan het rijden, hij komt dus alsnog te laat, maar niet zo extreem
Ahh iemand wint net het geluid van qmusic maar ik heb echt zo’n medelijden met degene die een uur geleden mocht raden. Ze hadden namelijk hetzelfde in hun hoofd maar dan de handeling anders (dus die van een uur geleden had de stoffer en blik uit elkaar halen maar het winnende geluid was het in elkaar klikken)
En ik vind het jammer dat ik nu niet meer mee kan raden met mijn absurde gokken. Ik dacht aan de hendel van een gokautomaat trekken 
Waarom duurt deze week zoooo lang
Ohh dat is best zielig ja! Luister nooit naar Q, hoe hoog stond de pot?
Ergens in de 35.000 volgens mij! Wel een lekker bedrag dus haha
Oh jammer, ik luister vet vaak en net gemist 
en ja vet zielig voor diegene!!
Jeetje wat een heftige situatie. Is er een reden waarom jij nog een gesprek met hem wilt? Want wellicht kan je het voor jezelf ook zo redeneren dat jij hier boven staat en gewoon absoluut geen contact meer met hem wilt/opneemt zodat hij vanuit jou kan volledig op zijn nieuwe partner en kindje kan concentreren.
Sorry maar hij is gewoon een onstabiele gozer als ik het zo hoor en dat kan je maar beter zo snel mogelijk uit je leven bannen, plus het feit dat jij wel weet dat hij een relatie heeft denk ik dat het je ook zou sieren om geen contact met hem te hebben (ondanks dat hij fout zit door contact met je te zoeken en fysiek geen afstand van je te nemen hoor!).
Nee, mijn ervaring is dat men echt onderhandeld om iets van 20 euro naar 18,50 te krijgen bijvoorbeeld. En voor van alles bieden ze 2,50/5 euro/7,50…denk dat je via marktplaats meer succes hebt om een redelijke bod te krijgen hahaha.
Ik had een aantal tassen zowel op vinted als op marktplaats gezet en op marktplaats kwam ik eigenlijk gewoon om en na bij op mijn vraagprijs uit (rond de 30 euro per tas) terwijl bij vinted mensen eerder beide tassen voor samen 30 euro wilde hebben. Dikke doei.
Pauuzuuuhhh.
En de helft van de mensen al geholpen.
Alleen jammer dat we meer en meer berichten krijgen van besmette corona cliënten 
Ik ga misschien toch een adoptieaanvraag indienen voor een katje. Ik zag haar foto en beschrijving op facebook en voor mij was het love at first sight! Fingers crossed!
Ieh leuk!

Ik heb een maagzweer gehad, wel echt alweer een aantal jaren geleden. Het ging over van een buikgriep naar daarvan herstellen naar nog niet kunnen liggen/zitten/staan van de pijn. Mijzelf naar een dokter gesleept en toen bleek dat dus het probleem te zijn. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat die pilletjes het ondraaglijke er wel redelijk snel vanaf haalde. Ik ben wel heel lang daarna en nu nog steeds voorzichtig met ibuprofen en gebruik het bijna niet of alleen i.c.m. een maagbeschermer. Ook redelijk lang daarna nog af en toe last van random pijn gehad en van die tabletjes genomen. Beterschap, ik weet hoeveel pijn het doet!