Godver de tyfus tering. Koop ik net een vet leuk kerstding, bol met lampjes, van FUCKING TIEN EURO. Pleurt dat ding na 10min hangen naar beneden en is in duizend stukjes.
Jeeej we gaan morgen naar Scheveningen zodat ze hond de zee kan zien en daarna lekker naar een hotel en roomservice bestellen 

Mijn tante is met pensioen en nu heeft ze echt een midlifecrisis volgens mij
š¤¦š¼. Ik belde haar om te vertellen dat mijn verstandskies eruit gaat, en toen vroeg ze of ik een foto van mijzelf kon sturen en een vingerafdruk zodat ze vanaf afstand reikie kon toepassen, om kracht te sturen. Ohgod heeft ze ook middag curus gehad.
Voel me een beetje law of attraction achtig geinfluenced. Ik heb op een groot papier geschreven āje kan het. Ze gaan voor jouā en ik heb het zo opgeplakt dat ik het morgen kan zien met mijn (online)sollicitatie 
Ik wou chips pakken maar ipv chips pakte ik een fles wijn. Er zit nu wijn in mijn chipsbakje.
Soms ben ik zo jaloers op jou met al je uitjes en leuke beestjes om je heen! Zo lekker!
Houdt je van kerst? Zit iets verder in Skiffa een kerstwinkel.
Mijn oven heeft net een half uur op 0 graden staan voorverwarmen 
Oh my freakinā god!!! Ik heb net pas de laatste aflevering van Jane The Virgin seizoen 4 gekeken (was halverwege 4 gestopt en nu 5 uit is besloten alles opnieuw te kijken eerst): OH MY FRRRRRREAKING GOD 

Expres de lange rij genomen in de Lidl omdat in de andere rij veel mondkapjesloos volk staat. En het zijn allemaal witte autochtone boomers.
hebben zeker allemaal plotarmor.
ik vond seizoen 5 wel teleurstellend 
Cool! Ik ben benieuwd hoe het me vergaat. Ik vind het trouwens wel okƩ als ik op bezoek ben en wat chips eet. Maar in ieder geval niet zelf kopen en ook geen andere zoutjes in plaats van chips.
Deze aflevering achter gesloten deuren is zoooo gaar?!
Kan iemand me gewoon schoppen op mijn kont, ben niet vooruit te branden. Lig achter met elke taak
Je kan het!! Veel succes morgen 
Ik ben vlak voor alle Corona ellende begon mijn baan verloren en het lukt me niet om iets nieuws te vinden. Word overal afgewezen. Nu ben ik sinds eind augustus ongeveer ziekgemeld bij het uwv omdat alles me echt te veel werd etc maar ik heb ook maar tm december recht op een uitkering en ben dus bang dat ik in de bijstand ga komen met mijn fucking 29 jaar. Zijn er hier meiden die in een soortgelijke situatie zitten of hebben gezeten? Ik heb wat geruststelling nodig denk ikā¦
First world problems: de drive voor de Mac stond helemaal vol.
Nu heb ik geen ijsje tijdens mijn anderhalve uur pauze 
Ik had wel dat uitzicht (was niet ziek gemeld maar uitkering liep wel af toen mn relatie uit ging) en heb toen snel een super simpele baan gevonden waarvan ik altijd dacht āga ik nooooooit doenā, maar goed het betaald de rekeningen en het is opzich wel leuk. Wat voor iets zoek je ongeveer?
Dankjewel
!
Een jongen van 19 uit mijn gemeente heeft zelfmoord gepleegd. Ik kende hem zelf niet maar veel van mijn vrienden en collegaās wel, en mijn broer ging wel eens wat met hem drinken. Als je nu zijn laatste social media berichten leest met wat je nu weet, lees je daar eigenlijk een noodkreet in. Echt zo verschrikkelijk