Oh jammer, ik luister vet vaak en net gemist en ja vet zielig voor diegene!!
Jeetje wat een heftige situatie. Is er een reden waarom jij nog een gesprek met hem wilt? Want wellicht kan je het voor jezelf ook zo redeneren dat jij hier boven staat en gewoon absoluut geen contact meer met hem wilt/opneemt zodat hij vanuit jou kan volledig op zijn nieuwe partner en kindje kan concentreren.
Sorry maar hij is gewoon een onstabiele gozer als ik het zo hoor en dat kan je maar beter zo snel mogelijk uit je leven bannen, plus het feit dat jij wel weet dat hij een relatie heeft denk ik dat het je ook zou sieren om geen contact met hem te hebben (ondanks dat hij fout zit door contact met je te zoeken en fysiek geen afstand van je te nemen hoor!).
Nee, mijn ervaring is dat men echt onderhandeld om iets van 20 euro naar 18,50 te krijgen bijvoorbeeld. En voor van alles bieden ze 2,50/5 euro/7,50…denk dat je via marktplaats meer succes hebt om een redelijke bod te krijgen hahaha.
Ik had een aantal tassen zowel op vinted als op marktplaats gezet en op marktplaats kwam ik eigenlijk gewoon om en na bij op mijn vraagprijs uit (rond de 30 euro per tas) terwijl bij vinted mensen eerder beide tassen voor samen 30 euro wilde hebben. Dikke doei.
Pauuzuuuhhh.
En de helft van de mensen al geholpen.
Alleen jammer dat we meer en meer berichten krijgen van besmette corona cliënten
Ik ga misschien toch een adoptieaanvraag indienen voor een katje. Ik zag haar foto en beschrijving op facebook en voor mij was het love at first sight! Fingers crossed!
Ieh leuk!
Ik heb een maagzweer gehad, wel echt alweer een aantal jaren geleden. Het ging over van een buikgriep naar daarvan herstellen naar nog niet kunnen liggen/zitten/staan van de pijn. Mijzelf naar een dokter gesleept en toen bleek dat dus het probleem te zijn. Wat ik mij ervan kan herinneren is dat die pilletjes het ondraaglijke er wel redelijk snel vanaf haalde. Ik ben wel heel lang daarna en nu nog steeds voorzichtig met ibuprofen en gebruik het bijna niet of alleen i.c.m. een maagbeschermer. Ook redelijk lang daarna nog af en toe last van random pijn gehad en van die tabletjes genomen. Beterschap, ik weet hoeveel pijn het doet!
Godver de tyfus tering. Koop ik net een vet leuk kerstding, bol met lampjes, van FUCKING TIEN EURO. Pleurt dat ding na 10min hangen naar beneden en is in duizend stukjes.
Jeeej we gaan morgen naar Scheveningen zodat ze hond de zee kan zien en daarna lekker naar een hotel en roomservice bestellen
Mijn tante is met pensioen en nu heeft ze echt een midlifecrisis volgens mij 🤦🏼. Ik belde haar om te vertellen dat mijn verstandskies eruit gaat, en toen vroeg ze of ik een foto van mijzelf kon sturen en een vingerafdruk zodat ze vanaf afstand reikie kon toepassen, om kracht te sturen. Ohgod heeft ze ook middag curus gehad.
Voel me een beetje law of attraction achtig geinfluenced. Ik heb op een groot papier geschreven ‘je kan het. Ze gaan voor jou’ en ik heb het zo opgeplakt dat ik het morgen kan zien met mijn (online)sollicitatie
Ik wou chips pakken maar ipv chips pakte ik een fles wijn. Er zit nu wijn in mijn chipsbakje.
Soms ben ik zo jaloers op jou met al je uitjes en leuke beestjes om je heen! Zo lekker!
Houdt je van kerst? Zit iets verder in Skiffa een kerstwinkel.
Mijn oven heeft net een half uur op 0 graden staan voorverwarmen
Oh my freakin’ god!!! Ik heb net pas de laatste aflevering van Jane The Virgin seizoen 4 gekeken (was halverwege 4 gestopt en nu 5 uit is besloten alles opnieuw te kijken eerst): OH MY FRRRRRREAKING GOD
Expres de lange rij genomen in de Lidl omdat in de andere rij veel mondkapjesloos volk staat. En het zijn allemaal witte autochtone boomers. hebben zeker allemaal plotarmor.
ik vond seizoen 5 wel teleurstellend
Cool! Ik ben benieuwd hoe het me vergaat. Ik vind het trouwens wel oké als ik op bezoek ben en wat chips eet. Maar in ieder geval niet zelf kopen en ook geen andere zoutjes in plaats van chips.
Deze aflevering achter gesloten deuren is zoooo gaar?!