Wat je even kwijt wil #43

Oh echt? Ik bijt wel eens een grote ibuprofenpil doormidden om niet meteen zoveel in te nemen…

Beterschap trouwens, klinkt pijnlijk!

Misschien ik! Wat is je vraag? Mag ook in PB als je dat liever hebt.

Mijn hongergevoel is zo fucked?? Had zo’n honger dus sushi besteld, maar nu het is toegekomen heb ik geen honger meer. Mijn vriend had ook bitterballen voor me mee, 2 van gegeten en geen zin meer?

Ja het stomme is dat ik gewoon niet alles “kan” en ook zit met overgevoeligheid en depressie etc. Ik heb voorgaande jaren callcenter werk gedaan maar daar is nu echt amper werk in te vinden. Ook veel gereageerd op orderpicken etc nu maar zelfs daar word ik op afgewezen…

Kom je niet in aanmerking voor de ziektewet?
Geen idee hoe dat werkt hoor, misschien kun je dit bespreken met je UWV contactpersoon.

Ik ga stuk, in mr visser, Viktor: en toen trok hij toch weer z’n keutel in?? Mevrouw: ja toen trok hij weer z’n keutel in.

5 likes

Mijn vriend heeft een verrassing voor me verstopt in huis (iets kleins, iets lekkers van chocola) en hij zei dat ik het binnen een paar dagen wel ga tegenkomen in mijn vaste routine. Alleen, ik heb net het hele huis doorzocht, maar ik kan het nérgens vinden! Zo groot is mijn huis ook weer niet.

6 likes

Kent iemand deze influencers van die docu??? nu op npo3

2 likes

Een vriendin van mij kan zogenaamd niet helpen met iets waarbij ik duidelijk heb aangegeven heeel erg hulp te kunnen gebruiken (en wat vrij snel en makkelijk kan) omdat ze te moe zou zijn na werk maar organiseert nu wel gewoon een borrel op de bewuste avond en zegt dat ook gewoon in een appgroep waar ik in zit. Ok meid primaaaaa. Normaal is ze echt super loyaal dus waar deze rare actie nu opeens vandaan komt :roll_eyes:

Neee haha ik vind ze ook echt niet leuk

3 likes

Haha ze nemen zichzelf ook zo serieus

4 likes

Een aantal vrienden heeft vanavond afgesproken om samen film te kijken (met meer dan toegestaan en dikke kans zonder afstand) en ik heb vanmorgen afgezegd, omdat coronaregels én ik supermoe ben (werd ook echt top op gereageerd, “je kunt morgen uitslapen en misschien moet je niet aan je vermoeidheid toegeven”). Maar nu zie ik op insta dus bij hun allemaal filmpjes en foto’s voorbij komen en voel ik me kut, liggend in bed met slaappil die niet werkt :neutral_face:
Heb geen spijt, voel me wel rot

1 like

Dankjewel! :two_hearts::two_hearts:Heb er ook echt zin in.

1 like

Oh ja zeker! Ligt die gewoon in het ‘centrum’ ?

1 like

Stom zeg :frowning:

1 like

Hahaha ja en die vogelgeluiden die hij aan 't maken was

Ah wat stom zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je je er zo rot om voelt :pensive: hopelijk val je snel in slaap!

2 likes

Ahh snap dat je je rot voelt, maar je hebt gewoon een verstandige keuze gemaakt! Zeker als je moe bent en gezien de coronaregels. Kinderachtig dat ze zo onbegripvol reageerden. Hopelijk val je straks lekker in slaap!

4 likes

Site zelf doet het niet bij mij. Maar het echt dichtbij Scheveningen

1 like

Ik ken ze ook allemaal niet, vraag me van die roze dame ook af of ze niet gewoon veel volgers gekocht heeft (184 duizend volgers en 500 likes op haar laatste post).
Wel heel intrigerend hoe serieus ze zichzelf nemen inderdaad

1 like