Kan iemand me gewoon schoppen op mijn kont, ben niet vooruit te branden. Lig achter met elke taak
Je kan het!! Veel succes morgen
Ik ben vlak voor alle Corona ellende begon mijn baan verloren en het lukt me niet om iets nieuws te vinden. Word overal afgewezen. Nu ben ik sinds eind augustus ongeveer ziekgemeld bij het uwv omdat alles me echt te veel werd etc maar ik heb ook maar tm december recht op een uitkering en ben dus bang dat ik in de bijstand ga komen met mijn fucking 29 jaar. Zijn er hier meiden die in een soortgelijke situatie zitten of hebben gezeten? Ik heb wat geruststelling nodig denk ikâŠ
First world problems: de drive voor de Mac stond helemaal vol.
Nu heb ik geen ijsje tijdens mijn anderhalve uur pauze
Ik had wel dat uitzicht (was niet ziek gemeld maar uitkering liep wel af toen mn relatie uit ging) en heb toen snel een super simpele baan gevonden waarvan ik altijd dacht âga ik nooooooit doenâ, maar goed het betaald de rekeningen en het is opzich wel leuk. Wat voor iets zoek je ongeveer?
Dankjewel !
Een jongen van 19 uit mijn gemeente heeft zelfmoord gepleegd. Ik kende hem zelf niet maar veel van mijn vrienden en collegaâs wel, en mijn broer ging wel eens wat met hem drinken. Als je nu zijn laatste social media berichten leest met wat je nu weet, lees je daar eigenlijk een noodkreet in. Echt zo verschrikkelijk
Oh echt? Ik bijt wel eens een grote ibuprofenpil doormidden om niet meteen zoveel in te nemenâŠ
Beterschap trouwens, klinkt pijnlijk!
Misschien ik! Wat is je vraag? Mag ook in PB als je dat liever hebt.
Mijn hongergevoel is zo fucked?? Had zoân honger dus sushi besteld, maar nu het is toegekomen heb ik geen honger meer. Mijn vriend had ook bitterballen voor me mee, 2 van gegeten en geen zin meer?
Ja het stomme is dat ik gewoon niet alles âkanâ en ook zit met overgevoeligheid en depressie etc. Ik heb voorgaande jaren callcenter werk gedaan maar daar is nu echt amper werk in te vinden. Ook veel gereageerd op orderpicken etc nu maar zelfs daar word ik op afgewezenâŠ
Kom je niet in aanmerking voor de ziektewet?
Geen idee hoe dat werkt hoor, misschien kun je dit bespreken met je UWV contactpersoon.
Ik ga stuk, in mr visser, Viktor: en toen trok hij toch weer zân keutel in?? Mevrouw: ja toen trok hij weer zân keutel in.
Mijn vriend heeft een verrassing voor me verstopt in huis (iets kleins, iets lekkers van chocola) en hij zei dat ik het binnen een paar dagen wel ga tegenkomen in mijn vaste routine. Alleen, ik heb net het hele huis doorzocht, maar ik kan het nérgens vinden! Zo groot is mijn huis ook weer niet.
Kent iemand deze influencers van die docu??? nu op npo3
Een vriendin van mij kan zogenaamd niet helpen met iets waarbij ik duidelijk heb aangegeven heeel erg hulp te kunnen gebruiken (en wat vrij snel en makkelijk kan) omdat ze te moe zou zijn na werk maar organiseert nu wel gewoon een borrel op de bewuste avond en zegt dat ook gewoon in een appgroep waar ik in zit. Ok meid primaaaaa. Normaal is ze echt super loyaal dus waar deze rare actie nu opeens vandaan komt
Neee haha ik vind ze ook echt niet leuk
Haha ze nemen zichzelf ook zo serieus
Een aantal vrienden heeft vanavond afgesproken om samen film te kijken (met meer dan toegestaan en dikke kans zonder afstand) en ik heb vanmorgen afgezegd, omdat coronaregels Ă©n ik supermoe ben (werd ook echt top op gereageerd, âje kunt morgen uitslapen en misschien moet je niet aan je vermoeidheid toegevenâ). Maar nu zie ik op insta dus bij hun allemaal filmpjes en fotoâs voorbij komen en voel ik me kut, liggend in bed met slaappil die niet werkt
Heb geen spijt, voel me wel rot
Dankjewel! Heb er ook echt zin in.