Wat je even kwijt wil #43

Oh ja zeker! Ligt die gewoon in het ‘centrum’ ?

1 like

Stom zeg :frowning:

1 like

Hahaha ja en die vogelgeluiden die hij aan 't maken was

Ah wat stom zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je je er zo rot om voelt :pensive: hopelijk val je snel in slaap!

2 likes

Ahh snap dat je je rot voelt, maar je hebt gewoon een verstandige keuze gemaakt! Zeker als je moe bent en gezien de coronaregels. Kinderachtig dat ze zo onbegripvol reageerden. Hopelijk val je straks lekker in slaap!

4 likes

Site zelf doet het niet bij mij. Maar het echt dichtbij Scheveningen

1 like

Ik ken ze ook allemaal niet, vraag me van die roze dame ook af of ze niet gewoon veel volgers gekocht heeft (184 duizend volgers en 500 likes op haar laatste post).
Wel heel intrigerend hoe serieus ze zichzelf nemen inderdaad

1 like

Haha ja daar verdenk ik haar ook van (moest eerst ff opzoeken wie dit is maar goed)
maar echt waar heb ik net naar zitten kijken?? Het was zo saai en nietszeggend en ze vinden hun werk duidelijk niet leuk. Sowieso gaat die Marlot oid haar kind sponnen straks

3 likes

Super typisch dat die blonde lot Amsterdam in haar bio heeft staan en elke post in Amsterdam Centrum tagt, maar dat je via haar klusstories ziet dat ze aan een plas en een grote weg woont. Dat stukje centrum ken k nie :thinking:

Ohja en “niemand zegt wat ik moet doen en laten” ja behalve je management die je oa dwingt om te gaan vloggen en dan ook nog eens de inhoud beoordeelt :joy:

10 likes

Ik heb verkansie! Mijn eerste keer langer dan vier dagen vrij dit jaar, eerst nog een weekje thuis chillen dan heel corona-non-proof een weekje weg. Heb wel extra last van vlieg- en vakantieschaamte dit keer (maar laatste keer vliegen en laatste keer echt vakantie buiten familiebezoek was >2 jaar geleden), en annuleren gaat nu ook niet meer… En behalve het vliegtuig is die vakantie meer coronaproof dan als ik hier in de stad iets doe, dus fuck it. :clinking_glasses: :partying_face:

8 likes

Ik weet ook wel dat ik niet veel beter ben in deze situatie. Zeg ik ergens dat dat niet zo is? En ja hoor het was méga voorspelbaar dat hij direct iemand zwanger zou hebben? :s
Bon alles is altijd makkelijker gezegd als je zelf er niet middenin zit. Als ik in staat was ‘te stoppen met romantiseren’, denk je dan niet dat ik dat direct had gedaan? Ik zeg hier toch zelf hoe moeilijk ik het heb en weet dat het beter is zonder hem. Ik begin gewoon steeds meer tot besef te komen wat het allemaal is. Dat is niet een proces (misschien lukt dat voor jou in je leven wel) dat in 1, 2, 3 gebeurt.

3 likes

Ben blij dat jij het allemaal zo duidelijk voor je ziet. Ik post hier ook niet elk ding erover? Ik zit al bijna 2 jaar in therapie, dus ik weet heus wel dat dit een pijnpunt is waaraan ik moet blijven werken en ik heb ook al zoveel stappen vooruit gezet (en nee die zijn lang niet allemaal op het forum te zien). Maar goed, blijkbaar is het storend dat ik erover post, dat weet ik dan ook weer.

Ah shit
Gaat het?

Van de week was er ook een reclame voor en dat was (vond ik) heel sensatiebelust ook (je was pas een BABY?! en dat vond ik ook een rare goedkope manier om iemands leed uit te melken.

7 likes

Ah kut ik word oud.
Draai me net om een verrek iets in mijn nek.
De aftakeling begint al

2 likes

Ik voel me altijd zo verbonden met de kardashians, echt als ik dat kijk zou het me niet eens verbazen als ik naast ze zou zitten met een salade en een flesje fiji water. Karl Kardashian gewoon

51 likes

Wat heerlijk na zo’n lange tijd, geniet ervan!

@Jeg Heh wat raar en kut? Om dan bij het programma een trigger warning te geven maar dan net dit eruit te pakken voor een reclame. Hoop dat je oke bent :heart:

2 likes

Omdat er geen begrip was voor jouw reden dat je niet wilde gaan of dat je sociale activiteiten mist? Ik vind het wel een goeie reden :v:t3: Je kunt in dit soort situaties soms ook gewoon balen van dit hele COVID gedoe waardoor je moet kiezen tussen 2 kwaden. Damned if we do, damned if we don’t. Hoop dat je okay slaapt!

2 likes

Ik snap dat dit je raakte, ik zag het ook gister en vond het ook heftig :two_hearts:

1 like

Is er iemand wakker? Ik wil even mn hart luchten

3 likes