Wat je even kwijt wil #43

Geraldine en de vrouwen is zo heftig. :cold_sweat:

Gatver net een man die gewoon vol met z’n blote hand allerlei broodjes staat te pakken. Dat is normaal al smerig maar tijdens een pandemie!?

5 likes

Zo blij dat het bijna weekend is! Ik heb zin om paddestoelen te gaan zoeken en m’n huis is zo’n klerezooi (letterlijk) waar ik de hele week geen tijd/energie voor heb gehad.

3 likes

Ik herkende haar dus wel, omdat ze volgens mij die tactiek toepaste dat ze random mensen ging volgen in de hoop teruggevolgd te worden. Ik ben wel eens door haar gevolgd.

Heb ook even getwijfeld of zij vroeger geen outfits deelde op EGF? Maar wel echt heel lang geleden

1 like

Ik moet wat hersenloos werk doen a la dingen wijzigen in een maandoverzicht, en moet zeggen dat het zoooo chill is om dat tijdens het thuiswerken te doen want kan nu lekker netflixen en de wijzigingen doorvoeren, zonder dat iemand me raar aankijkt.

4 likes

Eindelijk begonnen aan Jane the virgin, was wel toe aan een nieuwe serie

4 likes

Ja ik heb even teruggescrolld en hoe ze er hier uitziet zegt me wel iets haha:

Maar in die tijd posten ook zoveel mensen op EGF in mode/style & fashion!

2 likes

Zit je in teams klaar om een les te volgend, is die eerste les alleen voor een klasgenootje.
Lekker dan, had kunnen uitslapen tot 12 uur.
En ik vroeg eruit na mijn avonddienst waardoor ik pas rond 23.30 thuis was. Kak

Ja beide, dat ik iets mis omdat het gewoon niet gaat en ik me niet begrepen voel ook vooral. Maar goed heb er geen spijt van hoor verder

1 like

Me; omg ik hebhet super druk ik moet echt knallen vandaag.

Also me:

17 likes

Mijn Google Home is echt aan het puberen ofzo, 2e week dat m’n wekker ondanks bevestiging bij het zetten niet af gaat.

Ik moet vandaag iets inleveren. En ik krijg dan altijd studie ontwijkend gedrag en ga opeens niets meer doen. Omdat de gedachte eraan me al stress oplevert. Waarom ben ik zo…

3 likes

Ik hoorde gister de politie die steeds staan blijven enzo riep en mensen die renden.
Maar bleek dus dat een man hier de frietzaak heeft overvallen. Vraag me vooral af hoe want xij hebben alles zo corona proef afgesloten dat ik niet eens mn bestelling fatsoenlijk kan meenemen.

1 like

Ik heb zin in oliebollen :sweat_smile: waar koop ik die nu

Waar niet? Ik heb echt al op zoveel plekken een kraam gezien

4 likes

Een collega heeft het niet makkelijk binnen ons team. Kan zijn draai niet vinden, is ook met een vage reden bij ons team beland, werkt niet mee(vrij star). Ik ben een van de weinige die hem nog probeert te helpen (als in reageren op zijn stortvloed aan vragen). En nu gaat hij ineens tegen mij heel bijdehand en onaardig doen? Terwijl ik hem aan het helpen ben :sweat_smile: Nu ben ik er ook wel klaar mee geloof ik.

2 likes

Vorige week zat hier een tijd een onbekende kat, toen hebben we de dierenambulance gebeld die hem een “Joe bel ons” bandje hebben omgehangen die hij 's avonds niet meer omhad. Hij is toen nog 2 nachten gebleven en daarna niet meer gezien en nu is hij weer terug :frowning_face: hij staat ook nog op de site dus denk dat hij dat bandje zelf afgekregen heeft. Het is echt een schatje, kruipt helemaal bij je omhoog enzo.

Ja jeetje ik geniet nu bijna van een avondje thuis op de bank en kijk echt uit naar wie is de mol live kijken zaterdagavond in plaats van zondagochtend brak in bed terugkijken, who am I??? Mijn weekendplannen bestaan nu uit mn boetseercursus, wie is de mol kijken, een wandeling maken en kaneelbroodjes bakken, ben ik 50???

33 likes

God 1,5 uur zitten kletsen. Maar ze is enthousiast alleen nu moet ik een assessment/intelligentie test gaan maken. Nu al de zenuwen van :joy:

56 likes

Yas girl je kan het, ze gaan voor jou!

4 likes