Wat je even kwijt wil #43

Logisch dat je bang bent. Het is iets wat je niet kent en vooral altijd erg ver van je bed is. Hopelijk word je goed begeleid.
Ik lees je verhaal nu pas en wil je heel veel sterkte en geluk wensen :kissing_heart:

1 like

Ik ben zo waarschijnlijk als eerste op werk en ik wil niet omdat ik gisteren dus een muis zag :sob:.

3 likes

Mijn wekker ging vanochtend (of je eigenlijk vannacht, half 6 pfff) af dus ik kwam in beweging om hem uit te zetten, en ik weet niet in wat voor fase van m’n slaap ik was, maar ik was daarna gewoon misselijk omdat mijn lichaam zo plotseling van rust/slaap naar actie/bewegen ging. Zat ook middenin een droom voor m’n gevoel. Bah ben zo moe nog ook :-1:

2 likes

Nog 1 dag werken, nog 1 dag werken, nog 1 dag werken.
Als ik morgen nog had moeten werken, zou ik iemand zijn nek breken.
Zo klaar mee met al twee weken achter elkaar werken.
Ben in totaal maar twee dagen vrij geweest

6 likes

Ik kom nu zo moeilijk mn bed uit. Koud, donker, echt tijd om in winterslaap te gaan.

22 likes

Ik heb precies hetzelfde. Zo moeilijk om uit dat lekkere warme bed te komen :weary:

1 like

Oh no! Kan me dat echt goed voorstellen.
Ik zou gewoon met veel kabaal het licht aan doen, eerst aan heel veel voorwerpen rammelen zodat ie schrikt en gewoon wegduikt.

Heel veel sterkte :confounded:

ik bestel altijd online boodschappen, nu is iedereen en zn moeder natuurlijk weer online aan het bestellen. nu kan ik dus (OH NEEE) naar de fysieke supermarkt voor boodschappen.

14 likes

Op naar mijn 3e en hopelijk laatste Powder Brow behandeling :partying_face:

4 likes

Zo loop ik dus ook nu iedere keer met veel lawaai de trap af nadat ik gisteren muizenkeutels vond in onze keuken hahahaha

Heb ‘t beest zelf nog niet gezien en vanochtend geen nieuwe keutels, houden zo :crossed_fingers:

1 like

Oh tering de schilders zijn knap hahaha. Mn moeder ook “Volgens mij zijn dat allemaal jouw typetjes” :joy:

19 likes

Ik heb vandaag echt belangrijke dingen te doen. En opeens krijg ik inspiratie om dingen te doen zoals de badkamer poetsen (opzich nuttig) en mijn kamer herstproof te maken (niet zo nuttig).

1 like

Ik kon er vanmorgen ook echttt niet uitkomen. Lag zo lekker burritostyle

1 like

Oh… het waren niet de schilders maar de stellage bouwers die mn type waren. De schilders zijn… alles behalve mn type :sob:

9 likes

@Jetlag ja veel beter idee van jullie beiden! Ik had laatst ook een joggingbroek voor hem gekocht voor hier in huis en daar was hij ook heel blij mee. Dus een shirt of 2 wordt vast ook wel als cadeau geaccepteerd :slight_smile:

2 likes

Zou me niks verbazen als die binnenkort in de supermarkt liggen :joy:

Drie stortbuien met wandelen en nu is het droog?

En dan moet ik zo fietsen, dan zal het vast weer gaan regenen.

1 like

Ik ben eindelijk de -40 mark voorbij. Eindelijk. Kan wel janken. (Niet dat ik veel tegenslagen heb gehad maar een maand stilstaan was niet bevoordelijk) 40 kilo afgevallen, da’s gewoon een klein kind aan gewicht…

127 likes

Samsung galaxy s10! Hij werkt nog steeds niet

Wat knap!!!