Wat je even kwijt wil #43

Haha ik bedoelde meer kijken (of ik nog leuke zie) dan echt verzamelen/meenemen dus is niet m’n hobby, ik denk dat ik mezelf dan heel snel vergiftig maar is wel heel leuk ook!

1 like

Hahah oh wat kut! Nouja, mijn verwachtingen waren al getemperd hoor, en hij is regelmatig wel heel lief, door iets lekkers of bosje bloemen oid mee te nemen, dus het is hem vergeven.

Doet me denken trouwens aan die oud forummer (Constance?) die een huwelijksaanzoek verwachtte, maar haar vriend deed uiteindelijk het voorstel om een nieuwe thermostaat te kopen.

54 likes

dit vind ik ook!!!

Ik wilde vroeg opstaan en naar de Amazing oriental gaan en chille boodschappen halen. Maar ik ben nu pas uit bed en het is natuurlijk veel te druk daar nu, nooo moet ik weer een week wachten

2 likes

Ik heb deze en vind dit een heel fijne tussenjas

3 likes

Echt top dat Etsy automatisch vertaald
image

22 likes

Hoera, de pin-storing bij AH is opgelost, dus dan kan ik erheen

Tof!! Ik zou dat soort testen gewoon oefenen, dan weet je wat er komt. Heeft mij in elk geval veel geholpen!

1 like

Supergoed!!

1 like

Ik kijk een buitenlandse serie en de ondertiteling vertaalt de naam van iemand steeds als ‘IJskonijn-vent’ :roflmao:

2 likes

Goed teken dus, laat ik dat ook maar proberen volgende week bij mijn gesprekken! :grin:

1 like

Helaas ligt alles er weer uit.

O, nou dan wacht ik nog maar even :sweat_smile:

Eng ;o

Ohh prachtig deze! Mooie kleuren ook! Heb de zwarte besteld, die is nu met korting. Ben al heel lang op zoek naar zo’n soort tussenjas.

1 like

Whooo ik zie net dat er een royal donuts in Venlo komt. Hopelijk gaan ze niet bezorgen want dat zou funest zijn :sweat_smile:

ze komen ook in een paar andere steden in Nederland!

Doet het weer!

1 like

Iemand zocht dit toch???

2 likes

Ja, ik! Maar heb hem al ontvangen van een andere lieve forummer.

2 likes

Oke, dan leg ik hem terug! Thanks voor de snelle reactie!

1 like