Wat je even kwijt wil #43

Je moet een jassen verslaving hebben. En elke x een jas kopen en dan zoiets hebben van ik mag nu geen jas meer kopen. Dan kom je 100erden leuke jassen tegen.

4 likes

Ik kijk ook uit naar widm haha i love it

Ik vond eigenlijk dat ik meer dan genoeg truien had. Maar ja, nu ik toch alleen maar vanuit huis werk draag ik al mijn mooie blazers niet deze herfst/winter. Oftewel: toch weer twee nieuwe truien besteld. :upside_down_face:

Ik heb dit najaar al minstens 10 oliebollen op. Ik denk dat ik iedere week nu 3 oliebollen eet in deze rottige tijd, terwijl ik normaal nooit oliebollen eet. Maar goed, beter wat oliebollen dan andere dingen. :slightly_smiling_face:

25 likes

Ik ben trots op mezelf want ik heb een paar hardloopschoenen versleten! Ik ben nooit zo sportief geweest maar wilde wel wat aan mijn conditie doen, dus ben een paar jaar geleden begonnen met 1 à 2 keer per week ongeveer een halfuurtje hardlopen (ging sommige periodes beter dan andere). Dat ik gisteren met m’n oude paar schoenen in de hardloopwinkel stond en de meneer daar zei “oooh ja die zijn echt he-le-maal op!” voelde echt als een badge of honor :muscle: Heeft een paar jaar geduurd maar toch: I stuck with it!

Nu heb ik mooie nieuwe en oooh, wat een verschil! Als wolkjes!

52 likes

Verrassing gevonden hoor… Fucking mueslirepen :upside_down_face: Op de plek waar ik al mijn wielrenspul bewaar

Ik vind het op mijn werk zo leuk dat ik soms mensen blij kan maken met allerlei dingen op te lossen voor ze. Zaken die ik in eerste instantie ook zelf stuk heb gemaakt, maar ja, weten zij veel.

11 likes

Haha, ja! Ik wist dat het iets kleins was hoor, dus had rekening gehouden met een kitkat ofzo. En ik dacht dat hij het daadwerkelijk verstopt had, want hij bracht het als zo’n verrassing. Stomme is dat het me ook direct was opgevallen, maar had even niet geregistreerd dat dit eventueel een verrassing zou kunnen zijn.

Achjaa, heb me wel vermaakt met de speurtocht door mijn huis!

9 likes

Haha ik bedoelde meer kijken (of ik nog leuke zie) dan echt verzamelen/meenemen dus is niet m’n hobby, ik denk dat ik mezelf dan heel snel vergiftig maar is wel heel leuk ook!

1 like

Hahah oh wat kut! Nouja, mijn verwachtingen waren al getemperd hoor, en hij is regelmatig wel heel lief, door iets lekkers of bosje bloemen oid mee te nemen, dus het is hem vergeven.

Doet me denken trouwens aan die oud forummer (Constance?) die een huwelijksaanzoek verwachtte, maar haar vriend deed uiteindelijk het voorstel om een nieuwe thermostaat te kopen.

54 likes

dit vind ik ook!!!

Ik wilde vroeg opstaan en naar de Amazing oriental gaan en chille boodschappen halen. Maar ik ben nu pas uit bed en het is natuurlijk veel te druk daar nu, nooo moet ik weer een week wachten

2 likes

Ik heb deze en vind dit een heel fijne tussenjas

3 likes

Echt top dat Etsy automatisch vertaald
image

22 likes

Hoera, de pin-storing bij AH is opgelost, dus dan kan ik erheen

Tof!! Ik zou dat soort testen gewoon oefenen, dan weet je wat er komt. Heeft mij in elk geval veel geholpen!

1 like

Supergoed!!

1 like

Ik kijk een buitenlandse serie en de ondertiteling vertaalt de naam van iemand steeds als ‘IJskonijn-vent’ :roflmao:

2 likes

Goed teken dus, laat ik dat ook maar proberen volgende week bij mijn gesprekken! :grin:

1 like

Helaas ligt alles er weer uit.

O, nou dan wacht ik nog maar even :sweat_smile: