Wat je even kwijt wil #43

Eng ;o

Ohh prachtig deze! Mooie kleuren ook! Heb de zwarte besteld, die is nu met korting. Ben al heel lang op zoek naar zo’n soort tussenjas.

1 like

Whooo ik zie net dat er een royal donuts in Venlo komt. Hopelijk gaan ze niet bezorgen want dat zou funest zijn :sweat_smile:

ze komen ook in een paar andere steden in Nederland!

Doet het weer!

1 like

Iemand zocht dit toch???

2 likes

Ja, ik! Maar heb hem al ontvangen van een andere lieve forummer.

2 likes

Oke, dan leg ik hem terug! Thanks voor de snelle reactie!

1 like

Dan ga ik zo een poging wagen!

Ahhh mijn omaatje heeft dit geborduurd :heart_eyes: zo lief

Gelukkig las ik in het slot dat Action deze camera’s sinds 2017 niet meer verkoopt anders was het action topic ook handig!
Bizar dat dit kan, wist wel dat in Amerika met van die nanny-cams ditzelfde was gebeurd

Als je oom & tante scheiden (de tante is zus van je moeder), hou je dan contact met de oom als familie?

hee wat jammer nouuuuuuuu dat word eten bestellen vanavonddd :innocent:

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik bijna nooit meer echt dingen verstuur want heb allemaal stickers enz maar gebruik ze bijna nooit meer.

Ik denk dat het volledig af hangt van je relatie met deze oom.
Maar persoonlijk heb ik het nooit gedaan, zeker niet voor het familielid. Tenzij zij het nog goed met elkaar kunnen vinden na de scheiding.

1 like

Ligt er denk ik aan hoe de klik ervoor was/ zag je diegene alleen op verjaardagen, of kwamen ze ook vaak langs

Volgens mij is het in de meeste gevallen niet zo

1 like

Ik heb het wel gedaan. Maar dat komt ook door de band die ik met die oom had. Blijft voor mij gewoon familie ook al is het aangetrouwd. Rest van de familie heeft ook gewoon contact met hem. In het begin kwam hij ook gewoon nog op familie feestjes totdat tante aan gaf dat niet meer chill te vinden

1 like

Waar jij je prettig bij voelt denk ik. Misschien lastig om je oom op verjaardagen te blijven uitnodigen maar als je een goede band met hem hebt kan je hem apart uitnodigen bij jezelf/je gezin. Heb je behoefte om hem te blijven zien?

Ik heb sinds de scheiding van mijn oom (broer van mijn vader)en tante enkele keren alleen met mijn tante afgesproken omdat we dat beide fijn vinden.

1 like

Ligt idd aan de relatie. Mijn oom was op de bruiloft van mijn tante met haar nieuwe man, en we zien hem af en toe op verjaardag van mijn nichtje (zijn dochter) oid, maar er is verder geloof ik niet echt contact meer. Maar mijn oma, ooms & tantes hebben bijvoorbeeld nog wel contact met mijn vader, terwijl mijn ouders al decennia lang niet meer samen zijn. Sturen nog steeds verjaardags- en kerstkaarten, gaan af en toe bij elkaar langs e.d.

2 likes

helemaal geen dagboek post, dit soort posts maken me vrolijk <3

2 likes

Dankjewel iedereen voor het antwoord! Het ligt inderdaad aan de band (dit is voor mij voor het eerst dat zoiets speelt) en ik heb geen speciale 1-op-1 band met die oom. En ik denk ook dat de tijd een beetje leert hoe wij daarmee omgaan.