Ohhh ja dit was ook een van mijn lievelings!
Het doet het weer, ik heb het overleefd met zelfscan (die deed het ook weer)
Een kijktip voor vanavond. De vergaande glorie van drie populaire Nederlandse Instagrammers. Geen idee of ze echt beroemd waren, maar wtf haha.
Ik krijg nog steeds geautomatiseerde mailtjes in mijn box van ‘concerten in mijn omgeving’ maar vervolgens is dat mailtje helemaal leeg. :’)
Ik vond die Larissa nog wel meevallen, maar die andere 2 maakten echt een treurige indruk zeg.
Aaaaah wat vet! Laat je weten als je met je lover in contact bent gekomen?
Ohh hier leef ik voor, hou ons op de hoogte!
Ja klopt die is nog wel leuk haha. Wow die anderen zijn echt nog sneuer dan ik had verwacht. Die life coach komt ook niet echt goed over…
Als ik een dag vol drukke deadlines heb gehad, vind ik het heel ontspannend om van die oude ingekleurde filmpjes te bekijken, zijn echt pareltjes van te vinden op Yt
In mijn geval wel. Ik heb contact met de ex van mijn tante en zelfs met zijn nieuwe vriendin.
En met de ex van mijn oom heb ik ook gewoon goed contact en zien we elkaar op verjaardagen. Maargoed dat is natuurlijk ook de moeder van zijn kinderen/mijn neefjes.
Woah ik was het bestaan hiervan helemaal vergeten maar dit vond ik vroeger ook zo’n fantastisch boek Klinkt echt als een fijne dag
@Willem Je geeft ons toch wel een update als je iets terughoort he?
Mmm lekker tegen je eigen snot aan komen wat op je mondkapje zit (ben negatief getest)
Ik vond net het magazine van het Reformatorisch Dagblad in mijn brievenbus, van 3 oktober, met ingevulde kruiswoordpuzzel.
De klant is ook toe aan weekend denk ik.
Pfff zo irritant!
In plaats van al die moeite die hij nu gedaan heeft had hij ook gewoon kunnen sturen ‘goh, denk dat je mij verkeerd begrijpt. De betaling is binnen. Fijn weekend.’
Iedereen kan fouten maken, deze persoon is met het verkeerde been uit bed gestapt denk.
Hoe de f ging deze dag zo snel?! Om 9:00 ging ik achter m’n pc zitten om aan school te werken en toen was het opeens 16:30
Ja, met een stoel. Je hebt gelijk hoor.
Ik zou ze zelf niet terugsturen. Soms worden dingen geretourneerd in een kapotte doos, dit zou dan betekenen dat al die retouren onbruikbaar zouden worden. Als ze schoenen er goed uit zien zou ik ze gewoon houden.
Waarom is het toch zo dat wanneer je eten bestelt voor 18.00 uur ( en het dus echt een optie is) je na het betalen een sms krijgt dat het om 18.30 komt. Het zijn gewoon frietjes en een gehaktbal, geen rijsttafel voor 8 mensen.
shit door deze post wil ik echt heel graag snackbar halen op weg naar huis maarrrr ik heb gewoon nog leftovers