Haha ik heb zo ingepland dat het uitkwam qua eten en tja.steun de horeco he
Ja ik heb somehow gewoon ALTIJD leftovers thuis dus eigenlijk nooit een excuus (ik hou best wel van koken en ik woon alleen en dan gaat het soms hard).
Ik zou alleen maar denken bij mezelf: Yeah minder oud papier dankje. Als ik weet dat het gewoon een betrouwbare webshop is zou het mij niet uitmaken.
Mijn huisbaas is vandaag 3 uur in mijn huis geweest en mijn arme moeder heeft de hele dag mn katten en hun spullen lopen te verbergen maar hij niks gezien/gemerkt of gezegd iig.
Haha Etsy vertaling is echt zo kut. Ik verkoop zelf op Etsy en weet nog steeds niet hoe ik die automatische vertalingen in de app uit zet terwijl ik ongeveer mân halve leven in de app doorbreng.
Nooo de knoppen van mijn vaatwasser zijn stuk en waarschijnlijk niet te maken hier was ik het meest blij mee in huis want haat afwassenâŠ
haha ik krijg deze de laatste tijd ook heel vaak aangeraden op youtube, vooral een hele specifieke âde jodenbuurt in Amsterdam in kleurâ en dat vind ik zo random altijd, vooral omdat dan mijn volgende recommendation is âhypnobirthing my second sonâ en dan vraag ik me af in wat voor soort algoritme ik zit haha
Die van Amsterdam krijg ik ook steeds. Zo vaag!
Omg ik heb een baan?! En dat gesprek was echt het slechtste sollicitatiegesprek dat ik ooit heb gevoerd haha. Kan het echt niet geloven eigenlijk, ben zo blij en opgelucht!
mijn moeder; met papa zijn verjaardag en met kerst doen we niks want corona.
Ook mijn moeder; kom je langs van het weekend???
(Mijn ouders zien niet zoveel mensen ook op een verjaardag niet. waar zou ik het van hebben)
Sta ik met mijn volle kar met boodschappen bij de Appie, heeft Rabobank dus storing. Dus ik kon alles zo weer terugzetten. Fucking gĂȘnant Ă©n kut.
Ik heb lekker eten voor mezelf gemaakt, maar er was iets stoms (hoorde dat vriendinnen weer samen afspreken toen ik vroeg of een vriendin kwam eten) waardoor ik moest huilen en nu kan ik bijna weer janken. Ik had dit voor ogen om met een vriendin te eten en lekker wijn te drinken en nu gedachten dat die vriendinnen samen gezellig zijn en ik in me eentje wijn zit te drinken voelt nogal sneu.
De eigenaar van de kroeg om de hoek waar ik de eerste golf corona mee overleefd heb door koffiemomentjes tijdens en drankjes na lange thuiswerkdagen, komt vanavond gezellig bij ons! Vet leuk om het eens om te draaien, ik loop over van gastvrijheid nu er bijna niemand meer langskomt dus er staat een mega borreltafel klaar en allerlei drankjes, ik wil eigenlijk een menukaart voor hem uitprinten hihi.
Ik heb 1,5 wijntje op tijdens een facetime borrel met een vriendin en ben ineens behoorlijk aangeschotenđ€·đŸââïž Reden kan wel zijn dat ik de hele week amper heb geslapen. Hopelijk helpt avond eten
Gadver ik kan echt niet koken. Had geprobeerd een champignonroomsaus te maken voor bij de gevulde pasta, maar het smaakt alleen maar naar boter en meel
Edit: ik heb de pastaatjes maar even afgespoeld met water haha, dan maar bloot
Haha ik had hetzelfde. Ook champignonsaus voor bij de pasta. Het smaakt niet en ziet er ook uit als kots
Haha! Ja hier leek het op een klont deeg die alleen nog maar de oven in hoeft
@anon18050057 haha ik had dit ook een keer. Dacht lekker pasta met champignonsaus en zalm. Gadverdamme echt zonde van de pasta en zalm. Ik had sowieso nooit echt champignonsaus op maar ik dacht champignons en vet: dat kan alleen maar lekker zijn.
Ik ben tegen eten weggooien wat nog goed is, maar het tweede portie saus heb ik toch echt weggegooid.
Haha ik vind het zo jammer want het zag er zo culinair uit toen ik bezig was. Ook vrij lang in de keuken gestaan. Zo jammer dat het dan niet smaakt. Ik kan echt niet koken
Je moet het gewoon veel doen, maar als je het gewoon echt niet leuk vindt schiet het toch niet op