Wat je even kwijt wil #43

Ik dacht deze week nog aan de zus van mijn overleden omaatje en dat ik haar weer eens moet bellen. Ze lijkt sprekend op mijn omaatje en ook qua stem dus dat is best bijzonder. Als ik haar spreek heb ik altijd zo’n fijn gevoel, alsof het mijn oma is. Belt ze mij net :two_hearts:

43 likes

Gefeliciteerd!!!

1 like
Kon het niet laten

60 likes

:star_struck: wat luxe en fancy

1 like

Ben al maanden bezig met het opzetten van een bedrijfje. Vandaag was alles rond en heb ik op mijn persoonlijke insta er wat stories over geplaatst. Ik was zooooo zenuwwachtig wat mensen er van zouden vinden. Maar ik heb zoveel lieve reacties gekregen. Ik heb helemaal niet veel vrienden, maar mensen die ik via via ken hebben mijn stories zelfs gedeeld. Echt zoooo lief. Mensen die mij persoonlijke berichtje stuurde met: Wat tof en leuk! Echt dankbaar :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Wat leuk! Wat voor bedrijf ben je begonnen? Veel succes😁

Zelfgemaakte sieraden!

3 likes

Dankjewel! Kan het nog steeds niet helemaal geloven haha. Ik ga zo lekker slapen vanavond!

2 likes

Ik moet me altijd zo inhouden om op payday niet allemaal nutteloze shit te gaan bestellen :disappointed_relieved:

24 likes

Het wordt nog erger ik ben ook weer aan het breien geslagen

6 likes

Ik heb 2 tv’s die beide een chromecast hebben aangesloten, als ik mijn telefoon verbind met de chromecast op de slaapkamer terwijl de tv uit staat, dan gebeurt er helemaal niks want de tv staat uit. Als ik m verbind met de woonkamer terwijl de tv uit staat, dan gaat de tv vanzelf aan. Super irritant want ik klik regelmatig de chromecast van de woonkamer aan terwijl ik in bed lig en dan moet ik naar beneden lopen om de tv uit te zetten. :triumph:

1 like

Dit had ik met mijn smarttv vroeger ook maar - ergens - in de instellingen kon ik het wijzigen.
Weet nu niet meer of het op mijn mobiel of tv was. Wellicht is t bij jou ook te wijzigen!

1 like

Daar heb ik al naar gekeken maar kan niks vinden, is ook geen smart tv, dat ding is al 12 jaar oud ofzo. Heb al gegoogled en kan niks vinden, echt zwaaaar irritant haha.

Werkt de chromecast via een app?

Of heb jij de app van google home misschien?

Waarom denkt mijn buurman dat 10 uur 's avonds een geschikt tijdstip is om te boren? Het is nu ook al een uur bijna aan één stuk door.

Ik ben er: helemaal klaar mee.

1 like

Je moet dan wel voor 30,- euro donuts bestellen :sob: vind dat zelf wel heftig voor zoete trek

Aso! Geen huisrgl waarin die tijden ook expliciet zijn aangegeven? Ook los daarvan is dit vrij laat ja.
En anders maar gewoon even naar hem toe lopen? Zooo vervelend irritante buren

Ja heb de chromecast app maar daar kan ik niks in vinden en die gebruik ik ook niet echt, open altijd YouTube/Netflix/Videoland en klik dan op het chromecast logo om te verbinden.

Ik weet niet welke buurpersoon het is :cry: woon in een flat dus er zijn iets van 6 mogelijkheden (ik kan niet echt duidelijk herleiden waar het geluid precies vandaan komt)

1 like

Stop de usb van de chromecast in de tv zelf, dan heeft die alleen stroom als dr tv aanstaat maar in die dus niet aanspringen als dr tv uit staat :blush: