Geniet ervan 
Ik voel me weer eens rot 

Nu ik de komende maanden waarschijnlijk nog thuis werk zit ik te denken om de puntjes van mijn haar een felle kleur te geven.
Omg 90 days the other way shit is getting reaaaalllll
Zo ik heb vanavond 1 rode wijn gedronken maar ik kak al helemaal in
ben duidelijk niks meer gewend
Wow ik ben ongemerkt best wel christuslam geworden, ik voel me erg behoeftig en ik slaap ook nooit meer wie wil er een zinnig gesprek voeren.
De chips 
Ik wil mn haar misschien wel roze verven. Is echt niks voor mij. Grijze
.

Dit is mijn nieuwe favoriete programma. Ik wou dat ik ook maar een fractie van het zelfvertrouwen van deze mannen had 
@Lentex wat rot dat je je zo voelt
digitale knuffel! Kan je iets doen om jezelf even wat af te leiden of lukt dat niet zo?
Lief, nee komt wel goed. Ga nog ff lezen en dan proberen te slapen. Morgen gaat t vast beter
Normaal gesproken gebruik je dan wel data maar je kan het ook offline gebruiken! Dan kan je van tevoren kaarten van een gebied downloaden.
Ik vind maps.me ook wel een chille app voor offline navigatie
Dat is ook gaaf!!
Hoe heet die man die in letterlijk elke Nederlandse film, serie en reclame speelt? Niet Barry Atsma
Die drankenkaart hahaha. Lekker to the point wel.
Enjoy!
Frank Lammers?
Neee niet ons Fer. Het is een kale man met met grote blauwe ogen
Je kan ook navigatie starten als je data aan staat of als je nog op WiFi zit, dan berekent ie de route en dan zet je je internet uit, maar de navi loopt wel gewoon door! Alleen files en updates zul je dan niet krijgen.