Wat je even kwijt wil #43

Ik geloof in mij op sbs, doet gewoon pijn om te zien maar lach me kapot :joy::woman_facepalming:t2:

4 likes

Omg das veel! Hopelijk zit ie op een makkelijk bereikbare plek en kan ik dr op de fiets heen om er alsnog van te genieten!

@GEEZ ik geniet hier echt van, dit is nou hoogstaande tvπŸ˜‚

2 likes

Ja die zit in de tv, maar omdat de tv zelf niet genoeg stroom kan geven aan de chromecast moet die ook verbonden zijn met een stekker in het stopcontact. Dus zou de stekker er elke keer uit kunnen trekken maar daar ben ik te lui voor :joy:

Aah zo kut haha! Maar idd er is wel een instelling die je uit kan zetten dat je chromecast je tv kan bedienen als die uitstaat! En anders tussen de stekker een de chromecast een smartplug. Soort schakelaar die je met je telefoon kan bedienen. Hebben ze zelfs bij de action!

Oh als in echt goudsmid?

Ik zit, coronaproof, met 2 vriendinnen speciaalbier te drinken. Uiteraard besteld bij een lokale kroeg. Voelt bijna als vanouds :pleading_face:

15 likes

Geniet ervan :ok_hand:

1 like

Ik voel me weer eens rot :disappointed_relieved::raising_hand_woman:t3:

1 like

Nu ik de komende maanden waarschijnlijk nog thuis werk zit ik te denken om de puntjes van mijn haar een felle kleur te geven.

3 likes

Omg 90 days the other way shit is getting reaaaalllll

1 like

Knuffel :yellow_heart::yellow_heart:

1 like

Zo ik heb vanavond 1 rode wijn gedronken maar ik kak al helemaal in :sleeping: ben duidelijk niks meer gewend

1 like

Wow ik ben ongemerkt best wel christuslam geworden, ik voel me erg behoeftig en ik slaap ook nooit meer wie wil er een zinnig gesprek voeren.

4 likes

De chips :joy:

1 like

Ik wil mn haar misschien wel roze verven. Is echt niks voor mij. Grijze :mouse: .

:heart:

1 like

Dit is mijn nieuwe favoriete programma. Ik wou dat ik ook maar een fractie van het zelfvertrouwen van deze mannen had :cry:

@Lentex wat rot dat je je zo voelt :pensive: digitale knuffel! Kan je iets doen om jezelf even wat af te leiden of lukt dat niet zo?

2 likes

Lief, nee komt wel goed. Ga nog ff lezen en dan proberen te slapen. Morgen gaat t vast beter

1 like

Normaal gesproken gebruik je dan wel data maar je kan het ook offline gebruiken! Dan kan je van tevoren kaarten van een gebied downloaden.

Ik vind maps.me ook wel een chille app voor offline navigatie

1 like